Scheer m'n dop 3x per week. Emmers vrij testosteron hier.quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
groeit er bij jullie ook haar OP jullie penis?
Nee, ik wax hemquote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
lol ulghquote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
ja mnquote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
Ja, vet veel. (srs)quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
Benen horen ook een ongetemd oerwoud te zijn, maar dat staat niet in verhouding als je borst zo glad is als de kont van een 14 jarig meisjequote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Neechest is redelijk kaal met idd een beetje shag maar benen zijn wel gorilla
als daar peenhaar groeit is er wat mis hahahahqquote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef seto het volgende:
[..]
ja mn
toompje is x gescheurd tijdens waxen, kk pijnlijk
Oksel/borst/buik/pubes = allemaal trim.quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, vet veel. (srs)
Voor de rest houd ik okselhaar halflang (), pubes trimmen af en toe, en baard/snor scheer ik weg. (dus stoppels)
Zo ga ik voor die echte Jeff Seid look. Volgens CarbonC en Dromenvangertje is dat precies wat vrouwen willen.
Yeah, precies.quote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oksel/borst/buik/pubes = allemaal trim.
stukje dat je weg wilt hebben insmeren met deo en aanstekenquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, precies.Ik heb trouwens sinds vrijdag een volledige monobrow ontwikkeld, waarschijnlijk omdat ik zoveel geslapen heb.
Hoe kan dit, en hoe haal je hem zo optimaal mogelijk weer weg.
faka man je stelt wel ijzen alles hoeft niet glad hoorquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die hun schaamhaar scheren terwijl ze eromheen dikke krullen haar hebben![]()
![]()
Epilerenquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, precies.Ik heb trouwens sinds vrijdag een volledige monobrow ontwikkeld, waarschijnlijk omdat ik zoveel geslapen heb.
harsstrips kopen van veet voor je gezicht. Op de verwarming leggen wordt lekker heet van en tussen je wenkbrauwenndoen en trekken in tegengestelde richting van de haargroei. Knip ze desnoods ff op maat die strips en eventueel losse haartjes epilerenquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beter helemaal niet scheren tochquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die hun schaamhaar scheren terwijl ze eromheen dikke krullen haar hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
![]()
Daarom scheer ik mij nooit. Dan blijft het in lijn met mijn beenhaar.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
![]()
maar dan krijg je zon wit vakjequote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
faka man je stelt wel ijzen alles hoeft niet glad hoor
Maar jij bent gewoon een baas!quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom scheer ik mij nooit. Dan blijft het in lijn met mijn beenhaar.
Dat ondekte je pas op de fotoquote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Bedankt voor de tips ladies, dat ding gaat vanavond nog tegen de grond.
Trouwens, ik ontdekte net ook dat ik kaolo nodig PUBES moet bijwerken.Wat bezielt die wijven dat ze daar voor de lol in gaan zitten met hun smoelwerk.
![]()
Aparte aanhechting van traps. (of lijkt dat zo door foto? alleen linker heeft t)quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Agentperry het volgende:
Zo sta ik er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.90m
87kg
vet% ???
5*70bench
5*110 squat
5*110 deadlift
6*55 overhead
Train nu 1,5 maand
| Forum Opties | |