doe maar jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
naaaaa shit, moet ik je nu aanspreken met meneer?
not sure if srsquote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Agentperry het volgende:
Zo sta ik er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-knip-
Train nu 1,5 maand
lkr plukj shag op je buik vnv droeloe?quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Agentperry het volgende:
Zo sta ik er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.90m
87kg
vet% ???
5*70bench
5*110 squat
5*110 deadlift
6*55 overhead
Train nu 1,5 maand
dat is onmogelijkquote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
Spelletje van vanavond: zoek een foto waar Chestbrah niet awkward op staat.
[ afbeelding ]
Harde Inception op je mobiel.quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Agentperry het volgende:
Zo sta ik er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.90m
87kg
vet% ???
5*70bench
5*110 squat
5*110 deadlift
6*55 overhead
Train nu 1,5 maand
Enige lichaamshaar wat ik heb(naast normaal haar ofc)quote:Op zondag 14 april 2013 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr plukj shag op je buik vnv droeloe?
ik op borst en buik niet..quote:
Ook kale benen?quote:Op zondag 14 april 2013 22:02 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Enige lichaamshaar wat ik heb(naast normaal haar ofc)
je trainde toch al jaren?quote:
Nee, heb een jaar getrained oktober 2010-2011 daarna gestopt, nu 1,5 maand weer opgepakt.quote:Op zondag 14 april 2013 22:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
je trainde toch al jaren?
confused atm
Scheer m'n dop 3x per week. Emmers vrij testosteron hier.quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
groeit er bij jullie ook haar OP jullie penis?
Nee, ik wax hemquote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
lol ulghquote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
ja mnquote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
Ja, vet veel. (srs)quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
Benen horen ook een ongetemd oerwoud te zijn, maar dat staat niet in verhouding als je borst zo glad is als de kont van een 14 jarig meisjequote:Op zondag 14 april 2013 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Neechest is redelijk kaal met idd een beetje shag maar benen zijn wel gorilla
als daar peenhaar groeit is er wat mis hahahahqquote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef seto het volgende:
[..]
ja mn
toompje is x gescheurd tijdens waxen, kk pijnlijk
Oksel/borst/buik/pubes = allemaal trim.quote:Op zondag 14 april 2013 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, vet veel. (srs)
Voor de rest houd ik okselhaar halflang (), pubes trimmen af en toe, en baard/snor scheer ik weg. (dus stoppels)
Zo ga ik voor die echte Jeff Seid look. Volgens CarbonC en Dromenvangertje is dat precies wat vrouwen willen.
Yeah, precies.quote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oksel/borst/buik/pubes = allemaal trim.
stukje dat je weg wilt hebben insmeren met deo en aanstekenquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, precies.Ik heb trouwens sinds vrijdag een volledige monobrow ontwikkeld, waarschijnlijk omdat ik zoveel geslapen heb.
Hoe kan dit, en hoe haal je hem zo optimaal mogelijk weer weg.
faka man je stelt wel ijzen alles hoeft niet glad hoorquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die hun schaamhaar scheren terwijl ze eromheen dikke krullen haar hebben![]()
![]()
Epilerenquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, precies.Ik heb trouwens sinds vrijdag een volledige monobrow ontwikkeld, waarschijnlijk omdat ik zoveel geslapen heb.
harsstrips kopen van veet voor je gezicht. Op de verwarming leggen wordt lekker heet van en tussen je wenkbrauwenndoen en trekken in tegengestelde richting van de haargroei. Knip ze desnoods ff op maat die strips en eventueel losse haartjes epilerenquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beter helemaal niet scheren tochquote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen die hun schaamhaar scheren terwijl ze eromheen dikke krullen haar hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
![]()
Daarom scheer ik mij nooit. Dan blijft het in lijn met mijn beenhaar.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
![]()
maar dan krijg je zon wit vakjequote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
faka man je stelt wel ijzen alles hoeft niet glad hoor
Maar jij bent gewoon een baas!quote:Op zondag 14 april 2013 22:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom scheer ik mij nooit. Dan blijft het in lijn met mijn beenhaar.
Dat ondekte je pas op de fotoquote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Bedankt voor de tips ladies, dat ding gaat vanavond nog tegen de grond.
Trouwens, ik ontdekte net ook dat ik kaolo nodig PUBES moet bijwerken.Wat bezielt die wijven dat ze daar voor de lol in gaan zitten met hun smoelwerk.
![]()
Aparte aanhechting van traps. (of lijkt dat zo door foto? alleen linker heeft t)quote:Op zondag 14 april 2013 21:58 schreef Agentperry het volgende:
Zo sta ik er nu bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.90m
87kg
vet% ???
5*70bench
5*110 squat
5*110 deadlift
6*55 overhead
Train nu 1,5 maand
In het kader van de hetero kant van dit topic, post eens pics van je ass.quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
het gaat altijd of een gay kant of r&p kant op.
Heb al billen pics met je meisje uitgewisseld en we zijn tot de conclusie gekomen dat meer haar heb op mijn kont en zij meer puisten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In het kader van de hetero kant van dit topic, post eens pics van je ass.
Deze vraag heeft een sterk anti-hetero gehaltequote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
oja ze heeft ze net doorgestuurd idd. Geile snor heb je daarquote:Op zondag 14 april 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb al billen pics met je meisje uitgewisseld en we zijn tot de conclusie gekomen dat meer haar heb op mijn kont en zij meer puisten.
Op zondag 14 april 2013 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ja toch. Ik dacht waz deze? Ik ben Turkse maar heb geen snor en toen kijk ik naar mijn bil en dacht bij mezelf "oh wachtquote:Op zondag 14 april 2013 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oja ze heeft ze net doorgestuurd idd. Geile snor heb je daar
Hehe thanks.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat ondekte je pas op de foto? Ik heb vorige keer nog kunnen flossen met je haar
, heb er maar niks van gezegd.
Dit, zo'n kale plek midden in je been- en buikhaar, lijkt net alsof ze middenin een tropisch regenwoud een stukje hebben platgebrand voor de landbouw.quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Fanta-stick het volgende:
![]()
ey kees heb je ooit een meid gehad die zei ewa ik vind dat glad geschoren niet mooi staan tussen je beenhaarquote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit, zo'n kale plek midden in je been- en buikhaar, lijkt net alsof ze middenin een tropisch regenwoud een stukje hebben platgebrand voor de landbouw.
Beter gwn trimmen.
Ow lawd!quote:Op zondag 14 april 2013 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hehe thanks.
Nee ontdekte het net pas toen ik ging verzitten en het klem zat tussen mijn bovenbeen en de stoel.
Likewise herequote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goed man! Laatste keer dat jij mij zag was ik nog niet eens bezig!
nee maar wel 1tje die zei dat het gevaarte er te groot utizag zonder sgaamhaar en dat het zo te eng voor haar was om verder te gaan :squote:Op zondag 14 april 2013 22:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ey kees heb je ooit een meid gehad die zei ewa ik vind dat glad geschoren niet mooi staan tussen je beenhaar
Ik doe aan hardlopen(binnen/buiten) en roeien. Maar vind het beide niet saai. Vandaag was echt te sweet ik was in numansdorp vlakbij die golfbaan( om te chillen btw). Trouwen faka swa waar train jij?quote:Op zondag 14 april 2013 22:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Likewise hereWat doe jij trouwens voor de cardio? Ik vind het rennen en kickboksen een beetje saai aan het worden. Even tips opzoeken.
Alhoewel het vandaag een heerlijke dag was om te rennen.
heb je haar toen een btje gedwongen?quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
nee maar wel 1tje die zei dat het gevaarte er te groot utizag zonder sgaamhaar en dat het zo te eng voor haar was om verder te gaan :s
Turken hebben meestal kleintjes toch?quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
nee maar wel 1tje die zei dat het gevaarte er te groot utizag zonder sgaamhaar en dat het zo te eng voor haar was om verder te gaan :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.doe het alsjeblieft niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
volgens mij begon jij over ontharen :squote:
klopt maar ik maakte haar wijs dat het gemiddelde op 6cm ligt daarmee zat ik er tog een paar cm boven ; - )quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Turken hebben meestal kleintjes toch?
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.Is dit echt? Zoja dan wil ik serieus reageren en hetzelfde als Etha tegen je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.instant pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al meer dan 1,5 jaar het idee in mijn hoofd om een tattoo te laten zetten en ook hetzelfde ontwerp. Ik heb het geld op zich, alleen wachten tot ik er 100% klaar voor benquote:Op zondag 14 april 2013 22:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dit echt? Zoja dan wil ik serieus reageren en hetzelfde als Etha tegen je zeggen.
Fuck het geld, het is gewoon fucking pauper.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Al meer dan 1,5 jaar het idee in mijn hoofd om een tattoo te laten zetten en ook hetzelfde ontwerp. Ik heb het geld op zich, alleen wachten tot ik er 100% klaar voor ben.
You're taking it too farquote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Fanta, als je nog trio-aspiraties hebt met mij en JB, doe het niet.
Ik zei het toch, echte mannen blieven dit niet.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie nog tips nodig? Ben ervaringsdeskundige hier.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Ga al een triotje doen met Levo en die andere fag. Ben alleen bang dat ze mij gaan vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft dit te maken met die ene gast Zyzz?quote:
Waarom is het pauper? Dat is jouw mening en jouw visie en misschien ook die van veel anderen maar goed niet die van mij. Ik zou nooit wat beginnen met iemand die mij afkeurt om mijn tattoo's.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fuck het geld, het is gewoon fucking pauper.
Ik zou NOOOIT iets met een chick beginnen die een tattoo heeft bijvoorbeeld. Dus je kan dan nooit meer een echte man zoals ik krijgen.
Ik zou het ook niet doen, het blijft nooit mooi en je kan er alleen maar spijt van krijgen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Al meer dan 1,5 jaar het idee in mijn hoofd om een tattoo te laten zetten en ook hetzelfde ontwerp. Ik heb het geld op zich, alleen wachten tot ik er 100% klaar voor ben.
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.echt wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als ik jou was zou ik sleeves nemen
dit is echt fucking mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |