Waarom zou je als fluffer POV willen filmen man?quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt goed, ik film alles voor je, POV.
Ah dankjequote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind die salamander erg mooi eigenlijk, maar zou gewoon liever zien dat een chick helemaal natural is.
Meisjes die niet aan de pil zijn hebben de beste libido's die ik ooit gevoeld heb. Serious.quote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben ik niet meer, zit aan de diana.
Ik hoorde dus dat gewoon heteromannen ook gaypron doen.. Is er dan ook een vrouwelijke fluffer op de set aanwezig?quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je als fluffer POV willen filmen man?
Ik hoop wel dat je weet dat het hele fluffer verhaal een pr0nmythe is?quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoorde dus dat gewoon heteromannen ook gaypron doen.. Is er dan ook een vrouwelijke fluffer op de set aanwezig?
Ik film hoe ik samen met Jahr00n je chick spitroast, mad?quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je als fluffer POV willen filmen man?
Dianabolquote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die niet aan de pil zijn hebben de beste libido's die ik ooit gevoeld heb. Serious.
Niet aan beginnen!
Dus dan moet je altijd met condoom neuken? De pil verneukt mijn libido ook maar ik ga niet aan condooms beginnenquote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die niet aan de pil zijn hebben de beste libido's die ik ooit gevoeld heb. Serious.
Niet aan beginnen!
Thanks. Maar volgens mij heb ik geen aparte aanhechting van de traps, zijn wel van zichzelf al vrij groot in verhouding als ik naar andere gasten kijk, shurgs ook met 120kg.quote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Aparte aanhechting van traps. (of lijkt dat zo door foto? alleen linker heeft t)
Rug ziet er zelfs van voren goed uit
Ligt er natuurlijk aan wat je neemt..tats moeten ook wel een mooi geheel vormen. Niet dat je een tribal naast een mooie japanse sleeve plakt etc etc.quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
iedereen moet zelf weten of ie tattoos neemt of niet
Persoonlijk vind ik het niet zo mooi. Een vriendin van mij heeft ook 3 tattoo's, zag haar in galakleding en dat was toch wel minder. Ook een zwart cocktailjurkje met tattoo's is niet geweldig.
Er is toch altijd iemand die de man even ready maakt?quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je weet dat het hele fluffer verhaal een pr0nmythe is?
Pull out & fertile + safe days calculaten en plannen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dus dan moet je altijd met condoom neuken? De pil verneukt mijn libido ook maar ik ga niet aan condooms beginnenEn spiraal durf ik niet
Als ik wist hoeveel pijn het inbrengen van een spiraal met zich mee zou brengen had ik het ook niet laten doen. Maar de pil was aan het fucken met mij man, had eerst microgynon 20 die werkte niet goed werd ongesteld tussendoor en toen naar microgynon 30. Kreeg stemmingswisselingen dit dat, opgeblazen gevoel, moe en futloos.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dus dan moet je altijd met condoom neuken? De pil verneukt mijn libido ook maar ik ga niet aan condooms beginnenEn spiraal durf ik niet
quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pull out & fertile + safe days calculaten en plannen.
Ook mannen die je willen neuken terwijl je ongesteld bentquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen homo's neuken met condoom.
Jij word duidelijk papa volgend jaarquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pull out & fertile + safe days calculaten en plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |