Ja vertel aub?quote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hebben jullie nog tips nodig? Ben ervaringsdeskundige hier.
Ja zit ook te twijfelen aan de plek of op mijn rug. Of op binnenkant arm zodat ik het later kan uitwerken tot een sleeve.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt wel mooi
maar als ik jou was zou ik sleeves nemen
[ afbeelding ]
dit is echt fucking mooi
Nooit trio gehad met een vrouw erbij. Maar ik weet wel dat je geen trio moet hebben met iemand die je kent.quote:
eige kutj likken is wel nice iddquote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aan iemands anders kutje likken dan die van mezelf.
Ik vind dit ook best mooi eigenlijk. Zou het zelf nooit doen maar staat haar gewoon goed.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt wel mooi
maar als ik jou was zou ik sleeves nemen
[ afbeelding ]
dit is echt fucking mooi
en vermindert ook je stress.. winwinquote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Fysio heeft het me zelfs geadviseerd, zo komen mijn spieren lekker los.
Daarom ook kwartet met drie mannen, lekker een trein vormen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
sws een trio met twee manennfucking smerig
Nooit oogcontact maken tijdens Devil's Threeway.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
Precies, heb laatste 2 dagen ook minder last ervan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
en vermindert ook je stress.. winwin
Bitch pls, jij mag de camera vasthoudenquote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
MMF is gay, MFF is the place to be. Dus Etha moet weg en SEMTEX moet erbij. You down?
als je piemels maar niet touchenquote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
Of hij mag de lakens verschonen afterwards.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bitch pls, jij mag de camera vasthouden
Eerst MMF en dan MFF als beloning. Reciprociteit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
MMF is gay, MFF is the place to be. Dus Etha moet weg en SEMTEX moet erbij. You down?
Komt goed, ik film alles voor je, POV.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bitch pls, jij mag de camera vasthouden
Okay, dan voor die MMF mag Jahr00n erbij voor de sloppy seconds.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eerst MMF en dan MFF als beloning. Reciprociteit.
piemels mogen wel touchen hoe moet je anders DP doenquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Tattoo ontwerp eindelijk af, ga hem nog wel laten ''masteren'' voordat hij erop komt.Niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gatver nee man wat als er bij eentje wat vocht uitkomtquote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
piemels mogen wel touchen hoe moet je anders DP doen
pas als ballen touche wordt het gay
Ik vind die salamander erg mooi eigenlijk, maar zou gewoon liever zien dat een chick helemaal natural is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |