ik zie... ok jij bent wel cool post maar doorquote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat niet, ik draag wel spandex in de gym.
Ik kom net kijken, ben sinds begin maar een beetje serieus bezig met voeding + training. Veel heb ik dus toch niet toe te voegen (tenzij het over katten gaat). Maar vind dit + BB topic wel interessant om te volgen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik zie... ok jij bent wel cool post maar door
like water?quote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zin om een dikke film te kijken. iemand een aanrader? pumping iron heb ik al 35 keer gezien die niet
Oldboyquote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zin om een dikke film te kijken. iemand een aanrader? pumping iron heb ik al 35 keer gezien die niet
Oja wacht nu weet ik weer wie je bentquote:Op zondag 14 april 2013 20:37 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ha klassieker, zeker een aanrader. sws koreaanse films
Ditquote:
En niet dit.quote:
Mwah, ik heb weinig nieuwe bekeken de afgelopen tijd.quote:
is niet goed man na een weekend helemaal ingezakt zijnquote:
zal kykequote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah, ik heb weinig nieuwe bekeken de afgelopen tijd.
Alleen 'Masquerade' vond ik wel tof.
ik heb commando serieus iets van 30x gekekenquote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit
[..]
En niet dit.
Overrated Koreaanse troep.
licht eraan hoehoog je iq is tochquote:Op zondag 14 april 2013 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
je spieren hebbe een geheugen hoor als je weer verder gaat met te kuren zit je zo weer op je oud nivo te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |