Ah oke, dan is het niet duur nee. Je hebt ook mensen die verkondigen wat ze allemaal wel niet kunnen in de gym, maar er helemaal geen gebruik van maken.quote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bijna alles behalve het indoor skien. Het is wel een leuke gym. Alle stereotypes die je je kan bedenken lopen er rond, maar het is niet zo dat je je irriteert ofzo. Waarschijnljk ook omdat er gewoon tering veel ruimte is.
Niks mis mee.quote:Op zondag 14 april 2013 18:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
in de middag is echt een klote tijd om te trainen
thuis zonder baan, wel een opleiding van 1 dag per weekquote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
woon je nog thuis, ben je student?
Damn.. Hopelijk is het een beetje een goede opleiding..?quote:Op zondag 14 april 2013 19:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
thuis zonder baan, wel een opleiding van 1 dag per week
maakt geen drol uit man. een baan vind je toch niet nuquote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Damn.. Hopelijk is het een beetje een goede opleiding..?
Not true.quote:Op zondag 14 april 2013 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maakt geen drol uit man. een baan vind je toch niet nu
maar jouw mening vind ik niet zo relevantquote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Not true.
Eigen bedrijf beginnen.
neu beveiliging, tis meer een opleiding leuk dat je er bent wil na de zomer spw jeugdzorg gaan doen als ik deze heb afgerondquote:Op zondag 14 april 2013 19:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Damn.. Hopelijk is het een beetje een goede opleiding..?
en dat is waarom je altijd middelmatigjes zal blijvenquote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maar jouw mening vind ik niet zo relevant
gr
Wat een held die Porter Robinson!quote:
Fucking amen. Mijn idool van toen hij nog niet doorgebroken was. Wat een enorme baas is dat met z'n 20 jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 19:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat een held die Porter Robinson!
grote woorden weerquote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en dat is waarom je altijd middelmatigjes zal blijven
Ben je goed met kut kinderen dan?quote:Op zondag 14 april 2013 19:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
neu beveiliging, tis meer een opleiding leuk dat je er bent wil na de zomer spw jeugdzorg gaan doen als ik deze heb afgerond
Gewoon bitcoins traden.quote:Op zondag 14 april 2013 19:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Not true.
Eigen bedrijf beginnen.
quote:
De context hier, was dat Perry geen baan heeft en alleen een studie doet.quote:
Ik lees bijna alles, maar post bijna niets. Ben ik nu ook een fag? :s;squote:Op zondag 14 april 2013 19:53 schreef seto het volgende:
jahr00n is de redder van dit topic
al die fags hier die nog nooit in het BB-topic hebben gepost
ligt eraan, krijg je hem wel eens in je reet?quote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik lees bijna alles, maar post bijna niets. Ben ik nu ook een fag? :s;s
1 dag in de week is geen studie mattie. vraag jahroon hij zit bij fakkeltijtquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
De context hier, was dat Perry geen baan heeft en alleen een studie doet.
Dit heeft niets te maken met fysieke aspecten van het leven.
There's more to life than that ;-)
Dat niet, ik draag wel spandex in de gym.quote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
ligt eraan, krijg je hem wel eens in je reet?
ik zie... ok jij bent wel cool post maar doorquote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat niet, ik draag wel spandex in de gym.
Ik kom net kijken, ben sinds begin maar een beetje serieus bezig met voeding + training. Veel heb ik dus toch niet toe te voegen (tenzij het over katten gaat). Maar vind dit + BB topic wel interessant om te volgen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik zie... ok jij bent wel cool post maar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |