Hij heeft wel z'n oksels geschorenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben dus een van de weinige vrouwen die spieren onaantrekkelijk vind, vooral een wasbordje
Ik vind alleen brede armen/schouders wel fijn
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer wel perfect, zacht buikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?
Jij valt duidelijk op echte mannenquote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus zo niet mooi, zelfs verre van.quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat heb jij de mannen te bieden als jij zo kieskeurig bent?quote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef DynastyL het volgende:
Nou zoals die chinees heeft hoeft voor mij ook weer niet.
Maar een gast met een blubberbuik ook weer niet en ook geen veel haar... Jaa ik ben erg kieskeurig
Het gaat niet om wat ik ze te bieden heb, ik denk dat ik gewoon te snel af knap. Als ik eenmaal echt verliefd ben zit dit ook wel goed hoor. Maar zelfs dat doe ik niet snel. Gelukkig heb ik een (voor mij een perfecte) vriend.quote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En wat heb jij de mannen te bieden als jij zo kieskeurig bent?
Hij kan zich strak trainen. Heeft hij ook gedaan voor 300 een aantal jaren geleden (2006).quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere volle man toch? Beetje Gerard Butler.
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa, dat is indd een lekker ding. Gespierd maar niet TE.quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Valentin-Neraudeau: een goed lijf, leuk gezicht en ook nog een chef-kok
die lui van 300 zijn fake die sixpacks zijn gefotoshopt ^^quote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij kan zich strak trainen. Heeft hij ook gedaan voor 300 een aantal jaren geleden (2006).
[ afbeelding ]
Tuurlijk. De succes van de film lag vooral in haar visuele stijl, maar geloof mij dat Jack Butler uren en uren in de sportschool heeft doorgebracht voor die rol.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef M.rice het volgende:
[..]
die lui van 300 zijn fake die sixpacks zijn gefotoshopt ^^
Dat heeft spiderman ookquote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk. De succes van de film lag vooral in haar visuele stijl, maar geloof mij dat Jack Butler uren en uren in de sportschool heeft doorgebracht voor die rol.
klopt ze hebben ook echt ervoor getraind alleen zo buff en allemaal sixpacks is onmogelijk ze hebben puur op massa getraindquote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk. De succes van de film lag vooral in haar visuele stijl, maar geloof mij dat Jack Butler uren en uren in de sportschool heeft doorgebracht voor die rol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |