Dikke oestrogeen kuur dit dat. En als je onvruchtbaar wilt worden vooral doen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon ervoor zorgen dat je chick 365 / year on de morningafter zit. Dat zijn nog eens kuren.
Sinds ik de morning after pil slik maak ik de gains van mn levenquote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke oestrogeen kuur dit dat. En als je onvruchtbaar wilt worden vooral doen.
Voor die dagen zijn er wel andere methodes.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ook mannen die je willen neuken terwijl je ongesteld bent.
Vrouw moet eerst 9 maanden baren, dus volgend jaarquote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit jaar al denk ik. Gaan zijn gains. Moet hij straks ander poeder gaan kopen ipv whey.
Uit het jaar van de wetenschap, ovulatie is eenmaal per cycle, ga voor de veiligheid uit dat ei 48 uur in leven blijft. Reken 6-7 dagen voor cum.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]. Panzermaus uit welk jaar kom jij?
9 maanden baren? The fuck, dan val ik nog wel mee met m'n 20 uur.quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vrouw moet eerst 9 maanden baren, dus volgend jaar
Een echte schipper bevaart ook de Rode Zee.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ook mannen die je willen neuken terwijl je ongesteld bent.
Ja maar misschien zijn er al chicks pregnant. En ik weet dat je 9 maanden dragen bedoeld, want wij zijn echt dood na 9 maanden barenquote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Vrouw moet eerst 9 maanden baren, dus volgend jaar
quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
9 maanden baren? The fuck, dan val ik nog wel mee met m'n 20 uur.
Boeit ook geen kut idd... Geen kit snap je hem, hahahahahaquote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de Rode Zee.
Een ekte ekte schipper drinkt er zelfs uit.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar misschien zijn er al chicks pregnant. En ik weet dat je 9 maanden dragen bedoeld, want wij zijn echt dood na 9 maanden baren.
Heb jij een kind gebaard?quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
9 maanden baren? The fuck, dan val ik nog wel mee met m'n 20 uur.
Achja zonder anti-conceptie zal je ook gaan gainen op een zeker moment.quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sinds ik de morning after pil slik maak ik de gains van mn leven
Oke dit is echt kankernasty, brother.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Voor die dagen zijn er wel andere methodes.
Gewoon te nasty dit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL xD jij bent egt garpigquote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Boeit ook geen kut idd... Geen kit snap je hem, hahahahaha
Die phaggot van Twilight wilt alleen tijdens menstruatie likken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke dit is echt kankernasty, brother.
Vind het nog wel meevallen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me verkeerd.quote:
wat brah als je je chick niet verwent gaat ze zo boos worden wnnrr je trio wil je ziet zelf togquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dezen is wel mooien garp.quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die phaggot van Twilight wilt alleen tijdens menstruatie likken.
Is dit true story?quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die phaggot van Twilight wilt alleen tijdens menstruatie likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |