goeie acteur hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die persoon die House speelt is echt teringirritant.
Irritant op welke manier dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je wat zo kut is aan jou als user? Het valt niet logisch te verklaren waarom jij een kutuser bent. Het heeft met je irritante manier van posten te maken, dat is een klein ding.
Wat een asociale 3e keuze. Dit is te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
Poll: JR is een leuke user.
• Ja
• Nee
• Littlerabbit is een homo.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gijp award voor humorquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook een SC-award gewonnen. Het topic is alleen verdwenen dus ik weet niet meer welke.
De mevrouw die hier afwisselend in beeld komt met dhr. Strootmanquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor, je hebt waarschijnlijk de verkeerde user voor je
Was jij dat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
Mijn enige kloontopic tot nu toe...![]()
ONZ / Dolfijnen zijn ok ole ole!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
En daar zijn ze nu bij mij mee bezig?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan gaat iedereen een week lang op je haten en gemene dingen zeggen zoals ik heb je moeder geneukt
Flipperquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
Wie is dat en waarom heeft die mijn Strootgod?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gijp award voor humor
[..]
De mevrouw die hier afwisselend in beeld komt met dhr. Strootman
[ afbeelding ]
Waren er maar meer topics zoals deze, dan zou FOK! een betere plek zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
ik denk hetquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daar zijn ze nu bij mij mee bezig?
DM.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag ik ook een leuke van die niet mag
DM.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag ik ook een leuke van die niet mag
Dan heb jij een groot probleem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Irritant op een manier dat ik woedeaanvallen krijg.
Wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die Anne van dit forum heeft ook een goede bil.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Irritant op een manier dat ik woedeaanvallen krijg.
Die hadden we hier geregeld, maar GGMM ging toen cockblockenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die Anne van dit forum heeft ook een goede bil.
Nee, jij hebt eerder een probleemquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb jij een groot probleem.
Enkel als het een kerstman betreftquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
Poll: JR is een leuke user.
• Ja
• Nee
• Littlerabbit is een homo.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als jij al woedeaanvallen krijgt omdat ik post, is er wat mis. Ik probeer gewoon normaal mee te postenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ne
[..]
Nee, jij hebt eerder een probleem
Rens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
Heeft iets met narcisme te makenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja als je het leuk vindt gaat het helaas zo weer over
Daar poste ik nog dat het HMF wasquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
Kut GGMMquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hadden we hier geregeld, maar GGMM ging toen cockblocken
Ik moest net lachen om je account van toen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar poste ik nog dat het HMF was
HMF heeft inmiddels een hele database aan kloons, niet normaal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
House is bazig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, net doen alsof je House leuk vindt![]()
Kneus.
KPD, goeie billenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, waarvan moet ik haar kennen? nooit van gehoord
KPDquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan merk je wel dat sommigen in dit land heel stigmatiserend te werk gaan, alleen maar omdat je van in leder gehulde mannen die bij de kerstman op schoot zitten houdt wordt je meteen in een hokje geplaatst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als het een kerstman betreft
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / [PAINT] Dick Advocaat VS Frank de Boer
Aldus jij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF heeft inmiddels een hele database aan kloons, niet normaal.
Jezus Geo en Kapi hebben gelijk. Ik was toen grappigerquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest net lachen om je account van toen.
Deze Windows7 achtergrond fascineert mij. Wanneer ga je het voor mij ontwerpen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jezus Geo en Kapi hebben gelijk. Ik was toen grappiger
Dat dacht bijna iedereen, kreeg een hoop DM's.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rawr.quote:
Waarom is die achtergrond specifiek voor WIndows 7?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze Windows7 achtergrond fascineert mij. Wanneer ga je het voor mij ontwerpen?
[ afbeelding ]
Knetter ken ik welquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pas op voor Drizzt, die valt op Knetter
Is toch al ontworpen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze Windows7 achtergrond fascineert mij. Wanneer ga je het voor mij ontwerpen?
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet als modquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dacht bijna iedereen, kreeg een hoop DM's.
wat denk je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt eigenlijk?
Het had erger gekund, ze had pot kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Drizzt z'n internetliefde.
Knettertieten nog aan toe zeg.
Sorry.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je niet kennen, blegh.quote:
Ik gebruikte puush op mijn verwisselende achtergrond vast te leggen en het gebouw via google afbeelding te traceren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is die achtergrond specifiek voor WIndows 7?
Als mod mag je ook een beetje trollen.quote:
Oké, bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Wil je niet kennen, blegh.
Ah, dat is dan duidelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gebruikte puush op mijn verwisselende achtergrond vast te leggen en het gebouw via google afbeelding te traceren.
Maar kreeg als enige resultaat.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een idioot jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mod mag je ook een beetje trollen.
Alleen als jouw kloon Rickazio heet wil ik je aanmerken voor een permban
Dat is toch die Grunnfan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mod mag je ook een beetje trollen.
Alleen als jouw kloon Rickazio heet wil ik je aanmerken voor een permban
Had je dat ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien moet ik weer onder mijn eigen naam gaan posten, krijg ik mijn FOK! humor terug.
Wees maar jezelfquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien moet ik weer onder mijn eigen naam gaan posten, krijg ik mijn FOK! humor terug.
Geen probleem. Het stelt mij postief dat het dit keer niet tot een ruzie ontspoordequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat is dan duidelijk.
Bedankt voor de heldere uitleg.
Ze zal er wel niet zo uitzien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doet ze bij iedereen...
[ afbeelding ]
Velen moesten toen nog lachen in tegenstelling tot nu. Als ik het teruglees klopt het ook welquote:
wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ludovico Einaudi is in Nederland![]()
![]()
Je houdt het wel lang vol hè?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ludovico Einaudi is in Nederland![]()
![]()
Misschien lachen ze nu ook wel, maar posten ze het niet meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Velen moesten toen nog lachen in tegenstelling tot nu. Als ik het teruglees klopt het ook wel
Inderdaad, dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem. Het stelt mij postief dat het dit keer niet tot een ruzie ontspoorde
quote:
Of misschien misdraag ik me soms iets teveel omdat de gespreksonderwerpen op zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien lachen ze nu ook wel, maar posten ze het niet meer.
En van jouw d een t maakte.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kneus, alleen al omdat hij de OP van het VI topic heeft verneukt.
In drie delen vind ik het nóg leukerquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doet ze bij iedereen...
[ afbeelding ]
Soms ben je wel wat enthousiast, maar dat kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of misschien misdraag ik me soms iets teveel omdat de gespreksonderwerpen op zijn
Daar ben jij fan van hè.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
JORDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Precies.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms ben ik een agressieve bui en dat laat ik te duidelijk merken. Of ik ben juist te enthousiast en draaf door.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms ben je wel wat enthousiast, maar dat kan ik wel waarderen
Jezus, dat is natuurlijk een cliché van heb ik je daar nou.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Soms ben ik een agressieve bui en dat laat ik te duidelijk merken. Of ik ben juist te enthousiast en draaf door.
Maar ik ben wie ik ben
Zoals jouw held Fort Minor al ooit zei in één van zijn raps.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ben ik helemaal met je eens.Ik durf zelfs te stellen dat onze ruzie onze relatie uiteindelijk versterkt heeft.
quote:You don't really know what you've got 'til it's gone
Je bent niet zo agressief als sommige andere 12-jarige users hierquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Soms ben ik een agressieve bui en dat laat ik te duidelijk merken. Of ik ben juist te enthousiast en draaf door.
Maar ik ben wie ik ben
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kneus, alleen al omdat hij de OP van het VI topic heeft verneukt.
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, dat is natuurlijk een cliché van heb ik je daar nou.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals jouw held Fort Minor al ooit zei in één van zijn raps.
[..]
Te gekquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
jordi is ook fan van eriksen en dan ben je automatisch een goede fok!vriend
Eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rickazio is gewoon een teringdebiel.
nee gewoon neequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Teringdebiel is mijn woord, daar staat copyright op.
Ja je bent het zelf dan ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent zelf een copyright.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne bips wel.quote:
Heb je zuurkool gegeten?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen probleem, ik ben, in tegenstelling tot jij, niet onzeker over m'n muziek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, en dat terwijl jij zojuist je kans liet lopen voor een eenvoudige Black metal bash.
Die zou ik niet in een donker steegje tegen willen komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is toch een MMA fighter?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom nooit uit de verf hier. Maar toch heb ik weer veel te veel gepostquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
JR één of andere manier kom ik altijd veel beter uit de verf na twaalven. Misschien omdat ik dan pas echt klaarwakker ben?
Of zal de drank wat helpen?
Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar na twaalven ben je net zo debiel als daarvoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
JR één of andere manier kom ik altijd veel beter uit de verf na twaalven. Misschien omdat ik dan pas echt klaarwakker ben?
Of zal de drank wat helpen?
zou gevenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Als je haar vriendje ziet, dan weet je dat je kans maakt.quote:
Voor jou is er toch maar één vrouw?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou ik niet in een donker steegje tegen willen komen.
Vooral omdat ik dan haar vrouwelijke vormen minder goed kan aanschouwen.
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar na twaalven ben je net zo debiel als daarvoor.
Ik was woedend... hij had mijn naam van RensAjacied naar RensAjaciet veranderd.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je haar vriendje ziet, dan weet je dat je kans maakt.
Wat moet ik mij voorstellen bij een vecht-kunstlerares?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf is een vechtkunstenares?
[ afbeelding ]
Hou op man, je draait heerlijk mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom nooit uit de verf hier. Maar toch heb ik weer veel te veel gepost
ik wil graag dat jij mij een dm stuurt met vijf redenen waarom jij denkt depressief te zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom nooit uit de verf hier. Maar toch heb ik weer veel te veel gepost
Dat mag jij vinden GGMM.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar na twaalven ben je net zo debiel als daarvoor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou ik niet in een donker steegje tegen willen komen.
Vooral omdat ik dan haar vrouwelijke vormen minder goed kan aanschouwen.
Rickazio is Rickazio. Dat zullen we moeten respecteren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik was woedend... hij had mijn naam van RensAjacied naar RensAjaciet veranderd.
Het was alleen grappig geweest (in Heerenveen opzicht) als hij het had veranderd naar RensAjaxniet.Dan had ik er om kunnen lachen, maar zoals je ziet maak ik die grap nu zelf al.
Van het VI topic blijven boelers vanaf!
Dat roept ie al dagen, beetje aandacht zoeken, valt opquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wil graag dat jij mij een dm stuurt met vijf redenen waarom jij denkt depressief te zijn
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten, zo'n lief meisje.
Google?quote:
Ik draai mee. Maar uit de verf komen is iets anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou op man, je draait heerlijk mee.
GGMM is een topshow, dus? Ik vind dit een nog al aparte zin.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow (daar bedoelt GGMM zichzelf mee)
Je moet er wat voor over hebben als je de bingo kaart leeg wil krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is een topshow, dus? Ik vind dit een nog al aparte zin.
Bedankt voor je quote,quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf is een vechtkunstenares?
[ afbeelding ]
Iemand die je je interne strijd doet laten overwinnen om je creatieve blokkade te doen verdwijnen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij een vecht-kunstlerares?
Mensen met een mening die zijn er niet zo veel, politieagenten genoeg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Gelukkig is GGMM hier om politieagent te spelen en niet om serieus mee te posten dus dat scheelt al een hoop.
johannes_vermeer is nog steeds een beetje van zijn apropeau omdat ik hem met Maaskant heb vergeleken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is een topshow, dus? Ik vind dit een nog al aparte zin.
Done.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wil graag dat jij mij een dm stuurt met vijf redenen waarom jij denkt depressief te zijn
Ik print binnenkort maar de bingokaarten uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben als je de bingo kaart leeg wil krijgen.
Als je met Maaskant wordt vergeleken heb je het erg bont gemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer is nog steeds een beetje van zijn apropeau omdat ik hem met Maaskant heb vergeleken.
Inderdaad wij van de oude garde wij moeten VBL op sleeptouw nemen, niet die popi-jopi mods.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen met een mening die zijn er niet zo veel, politieagenten genoeg.
Moet een kloon niet lastig te traceren zijn?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kloonaccount Littlerabbit1 is overigens gedelete.
[..]
Iemand die je je interne strijd doet laten overwinnen om je creatieve blokkade te doen verdwijnen.
Hij geniet van macht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Gelukkig is GGMM hier om politieagent te spelen en niet om serieus mee te posten dus dat scheelt al een hoop.
á propos.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer is nog steeds een beetje van zijn apropeau omdat ik hem met Maaskant heb vergeleken.
Niet waar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kloonaccount Littlerabbit1 is overigens gedelete.
Nee, over twee weken pas weer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een algemene vraag, speelt FC Groningen dit weekend?
Nee, die mogen even rust nemenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Yup, in Almeloooooooooooooo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, er wordt wel eens gezegd dat echte mannen niet huilen, maar nadat GGMM mij Maaskant noemde heb ik tranen met tuiten gehuild.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je met Maaskant wordt vergeleken heb je het erg bont gemaakt.
Heb jij nog punten gepakt? Ik heb 10 punten dankzij een goede prestatie van Diederik Boer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, in Almeloooooooooooooo.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreemd om je zoon te noemen naar een zoekmachine
Zullen ze heel blij mee zijn.twitter:HHooligan twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 01:06:23Seizoenkaarthouders van SC Veendam mogen zaterdagavond 20 april gratis naar de competitiewedstrijd tussen Groningen en FC Den Haag reageer retweet
Je won geen inhoudelijke discussie, je viel over een taaltechnische fout en verbeterde me. De discussie won ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, er wordt wel eens gezegd dat echte mannen niet huilen, maar nadat GGMM mij Maaskant noemde heb ik tranen met tuiten gehuild.
Net nadat ik inhoudelijk een discussie van hem had gewonnen reageerde hij zich zo op mij af![]()
Nope, heb geen spelers van PEC en VVVquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog punten gepakt? Ik heb 10 punten dankzij een goede prestatie van Diederik Boer.
Ik begrijp je volkomen, Maaskant is een walgelijk persoon die wordt gezien als een soort Judas. Als je daarmee wordt vergeleken door een moderator op onterechte wijze, zou je actie moeten ondernemen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, er wordt wel eens gezegd dat echte mannen niet huilen, maar nadat GGMM mij Maaskant noemde heb ik tranen met tuiten gehuild.
Net nadat ik inhoudelijk een discussie van hem had gewonnen reageerde hij zich zo op mij af![]()
Niks mis mee. Al moest het beginstuk niet te lang doorzetten.quote:
Ik zou nog een betere zijn. Ook al ben ik nieuw.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie niet? Ik zal een geweldige mod zijn maar ik doe het alleen tegen betaling.
Welke verdediging heb jij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, heb geen spelers van PEC en VVV
Videoquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verwacht binnenkort die video's op mijn whatsapp.
Ik geef toe dat jij dat gedeelte feitelijk won.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je won geen inhoudelijke discussie, je viel over een taaltechnische fout en verbeterde me. De discussie won ik.
Dat is een feit ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef toe dat jij dat gedeelte feitelijk won.
Is ook een acteur, dus in de miljoenen.quote:
Je weet dat je kan schakelen toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is nou al het zoveelste drug item op tv
wat is dit man
Enige argument voor is dat je veel post verder stel je geen moer voor natuurlijk. Ik daar in tegen straal pure klasse uit. Kan met iedereen overweg en beschik over heel veel persoonlijke gegevens van bijna elke VBL user. Nee ik zal die klus wel even klaren. Helaas betaalt FOK! me niet dus heb ik die aanbieding moeten weigeren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou nog een betere zijn. Ook al ben ik nieuw.
Beetje slapjes dit, mietje. En nog openlijk janken ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef toe dat jij dat gedeelte feitelijk won.
Ik begin dat van Beatrix ook zat te wordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is nou al het zoveelste drugs item op tv
wat is dit man
je moet je meer verdiepen in drugsquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is nou al het zoveelste drugs item op tv
wat is dit man
Ik ga ook acteur worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook een acteur, dus in de miljoenen.
Ik heb mijn klacht in een fles gedaan en die in het water gegooid. Wie weet waar die uit komt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, Maaskant is een walgelijk persoon die wordt gezien als een soort Judas. Als je daarmee wordt vergeleken door een moderator op onterechte wijze, zou je actie moeten ondernemen.
Jij hebt van iedereen zijn FB accountquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige argument voor is dat je veel post verder stel je geen moer voor natuurlijk. Ik daar in tegen straal pure klasse uit. Kan met iedereen overweg en beschik over heel veel persoonlijke gegevens van bijna elke VBL user. Nee ik zal die klus wel even klaren. Helaas betaalt FOK! me niet dus heb ik die aanbieding moeten weigeren.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige argument voor is dat je veel post verder stel je geen moer voor natuurlijk. Ik daar in tegen straal pure klasse uit. Kan met iedereen overweg en beschik over heel veel persoonlijke gegevens van bijna elke VBL user. Nee ik zal die klus wel even klaren. Helaas betaalt FOK! me niet dus heb ik die aanbieding moeten weigeren.
Over 46 jaar vindt GGMM Junior deze fles terug.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn klacht in een fles gedaan en die in het water gegooid. Wie weet waar die uit komt.
Maar ja, het enige wat die kan is blaffen en poot geven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 46 jaar vindt GGMM Junior deze fles terug.
En waar ik 'dat is een feit' zei bedoelde ik dat je haar net zo zit als dt van Robert Maaskant.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar ik feitelijk zei bedoelde ik natuurlijk dat het niet een feit is.
Dus er is geen geschikte kandidaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik dt gemist heb.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
En waar ik 'dat is een feit' zei bedoelde ik dat je haar net zo zit als dt van Robert Maaskant.
Zoals de KNVB, die blaft. Maar bijt niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ja, het enige wat die kan is blaffen en poot geven.
Rens heeft mij inmiddels al 60 euro voor jouw FB account geboden. Bij 100 van jouw kant beloof ik niet met hem in zee te gaan tegen welk bod dan ook,quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt van iedereen zijn FB account. En je onderschat mijn mod vaardigheden.
Of een vijver met eenden oprennen. Als het vriest dan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ja, het enige wat die kan is blaffen en poot geven.
Iedereen mist wel eens een dt-tje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik dt gemist heb.
en je bent één van de weinige heerenveen supporters hier in VBL niet te vergetenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
samen met aguero alors & tochweerhenkquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en je bent één van de weinige heerenveen supporters hier in VBL niet te vergeten
Alsof jij niet al lang heb gegevenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens heeft mij inmiddels al 60 euro voor jouw FB account geboden. Bij 100 van jouw kant beloof ik niet met hem in zee te gaan tegen welk bod dan ook,
Davy Davy als jij je even bezig houdt met Silombra de kat van je buren, zal dat heel veel schelen. Die steken in mijn rug van jou, daar moet je verdomme mee ophouden!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus er is geen geschikte kandidaat.
Steken in je rugquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Davy Davy als jij je even bezig houdt met Silombra de kat van je buren, zal dat heel veel schelen. Die steken in mijn rug van jou, daar moet je verdomme mee ophouden!
Laterquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga slapen. ik heb dat nodig. slaap.
Tot later vandaag.
Yes hij is wegquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot later vandaag.
Ja dat ook, plus het feit dat ik met alle hooligans hier op FOK! overweg kan want ik heb kennis over elke harde kern.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en je bent één van de weinige heerenveen supporters hier in VBL niet te vergeten
Trusten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot later vandaag.
Ik snap hem ook niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Snappen jullie Rens? Of moet ik daar eerst voor geblowed hebben.
Anti RTL gemist, dat is toch niet moeilijk te begrijpen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap hem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
stoer praat man gewoon meedoenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ooh wat hap je lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij snel oprot hier, vuile flikker
zondag nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn je bent homo!
Haha je bent weg dus zal het pas morgen teruglezen. SUKKEL!
Hij zal later vandaag wel weer postenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn je bent homo!
Haha je bent weg dus zal het pas morgen teruglezen. SUKKEL!
kanker eens op met je stellingenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik zal dit topic weer eens overhoop gooien met één van m'n vele boeiende stellingen.
Het wordt hoog tijd dat Davy mod wordt.
Poll: Eens met de stelling?
• Ja
• Nee
• Ik ben littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
anders rot je eens op met die polls elke keerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik zal dit topic weer eens overhoop gooien met één van m'n vele boeiende stellingen.
• Ja
• Nee
• Ik ben littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mooi blijf jij weg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal teringusers hier.
als de zon is opgekomen zijn de kwaliteitsuers terug.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigendunkquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, Davy is mijn persoonlijke droomkandidaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
• Ja
• Nee
• Ik ben littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heeft ook al veel ervaring op een ander forum als mod.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Davy is mijn persoonlijke droomkandidaat.
Speciaal Heerenveen bier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn bier is op, ben even benden een nieuw flesje halen
Jij en doublepain zijn het eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
anders rot je eens op met die polls elke keer
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn bier is op, ben even benden een nieuw flesje halen
Ik wil jou wel zien als modquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft ook al veel ervaring op een ander forum als mod.
Je hebt het wel zwaar hè.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
davy, je bent niet meer mijn aartsvijand dat je het weet
Ik zit momenteel in een identiteitscrisis. In al mijn enthousiasme heb ik ja gestemd... Dus ben ik nu wel of niet Littlerabbitquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn meerdere littlerabbits, wie had dat gedacht.
Kashia, Kalas, Van der Hoorn.quote:
Ik ben wel Littlerabbit want ik wilde ook wel eens ervaren hoe het nou is om geschiedenis te studeren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in een identiteitscrisis. In al mijn enthousiasme heb ik ja gestemd... Dus ben ik nu wel of niet Littlerabbit
Dat komt omdat ik de stem 'nee' in de link van 'ja' heb veranderd, hopende op een grote rel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Geen neeNatuurlijk zelf ja gestemd.
zou die aldo mc daar wel eens last van hebben denk je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in een identiteitscrisis. In al mijn enthousiasme heb ik ja gestemd... Dus ben ik nu wel of niet Littlerabbit
Dat lukt je goed. Ik voelde mij al een echte Johannes toen ik eerder vandaag studeerde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel Littlerabbit want ik wilde ook wel eens ervaren hoe het nou is om geschiedenis te studeren.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kanker eens op met je stellingen
En leuke grappen te maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel Littlerabbit want ik wilde ook wel eens ervaren hoe het nou is om geschiedenis te studeren.
Waar is hij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zou die aldo mc daar wel eens last van hebben denk je?
Dat is mijn doopnaamquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lukt je goed. Ik voelde mij al een echte Johannes toen ik eerder vandaag studeerde.
Flauw dat je dat achteraf pas edit en nu doet alsof dat al was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de stem 'nee' in de link van 'ja' heb veranderd, hopende op een grote rel.
Deze bleef helaas uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |