Steken in je rugquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Davy Davy als jij je even bezig houdt met Silombra de kat van je buren, zal dat heel veel schelen. Die steken in mijn rug van jou, daar moet je verdomme mee ophouden!
Laterquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga slapen. ik heb dat nodig. slaap.
Tot later vandaag.
Yes hij is wegquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot later vandaag.
Ja dat ook, plus het feit dat ik met alle hooligans hier op FOK! overweg kan want ik heb kennis over elke harde kern.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en je bent één van de weinige heerenveen supporters hier in VBL niet te vergeten
Trusten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot later vandaag.
Ik snap hem ook niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Snappen jullie Rens? Of moet ik daar eerst voor geblowed hebben.
Anti RTL gemist, dat is toch niet moeilijk te begrijpen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap hem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
stoer praat man gewoon meedoenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ooh wat hap je lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij snel oprot hier, vuile flikker
zondag nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn je bent homo!
Haha je bent weg dus zal het pas morgen teruglezen. SUKKEL!
Hij zal later vandaag wel weer postenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn je bent homo!
Haha je bent weg dus zal het pas morgen teruglezen. SUKKEL!
kanker eens op met je stellingenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik zal dit topic weer eens overhoop gooien met één van m'n vele boeiende stellingen.
Het wordt hoog tijd dat Davy mod wordt.
Poll: Eens met de stelling?
• Ja
• Nee
• Ik ben littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
anders rot je eens op met die polls elke keerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik zal dit topic weer eens overhoop gooien met één van m'n vele boeiende stellingen.
Het wordt hoog tijd dat Davy mod wordt.
Poll: Eens met de stelling?
• Ja
• Nee
• Ik ben littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mooi blijf jij weg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal teringusers hier.
als de zon is opgekomen zijn de kwaliteitsuers terug.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal teringusers hier.
als de zon is opgekomen zijn de kwaliteitsuers terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |