Je weet dat je kan schakelen toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is nou al het zoveelste drug item op tv
wat is dit man
Enige argument voor is dat je veel post verder stel je geen moer voor natuurlijk. Ik daar in tegen straal pure klasse uit. Kan met iedereen overweg en beschik over heel veel persoonlijke gegevens van bijna elke VBL user. Nee ik zal die klus wel even klaren. Helaas betaalt FOK! me niet dus heb ik die aanbieding moeten weigeren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou nog een betere zijn. Ook al ben ik nieuw.
Beetje slapjes dit, mietje. En nog openlijk janken ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef toe dat jij dat gedeelte feitelijk won.
Ik begin dat van Beatrix ook zat te wordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is nou al het zoveelste drugs item op tv
wat is dit man
je moet je meer verdiepen in drugsquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is nou al het zoveelste drugs item op tv
wat is dit man
Ik ga ook acteur worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook een acteur, dus in de miljoenen.
Ik heb mijn klacht in een fles gedaan en die in het water gegooid. Wie weet waar die uit komt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, Maaskant is een walgelijk persoon die wordt gezien als een soort Judas. Als je daarmee wordt vergeleken door een moderator op onterechte wijze, zou je actie moeten ondernemen.
Jij hebt van iedereen zijn FB accountquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige argument voor is dat je veel post verder stel je geen moer voor natuurlijk. Ik daar in tegen straal pure klasse uit. Kan met iedereen overweg en beschik over heel veel persoonlijke gegevens van bijna elke VBL user. Nee ik zal die klus wel even klaren. Helaas betaalt FOK! me niet dus heb ik die aanbieding moeten weigeren.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige argument voor is dat je veel post verder stel je geen moer voor natuurlijk. Ik daar in tegen straal pure klasse uit. Kan met iedereen overweg en beschik over heel veel persoonlijke gegevens van bijna elke VBL user. Nee ik zal die klus wel even klaren. Helaas betaalt FOK! me niet dus heb ik die aanbieding moeten weigeren.
Over 46 jaar vindt GGMM Junior deze fles terug.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn klacht in een fles gedaan en die in het water gegooid. Wie weet waar die uit komt.
Maar ja, het enige wat die kan is blaffen en poot geven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 46 jaar vindt GGMM Junior deze fles terug.
En waar ik 'dat is een feit' zei bedoelde ik dat je haar net zo zit als dt van Robert Maaskant.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar ik feitelijk zei bedoelde ik natuurlijk dat het niet een feit is.
Dus er is geen geschikte kandidaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik dt gemist heb.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
En waar ik 'dat is een feit' zei bedoelde ik dat je haar net zo zit als dt van Robert Maaskant.
Zoals de KNVB, die blaft. Maar bijt niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ja, het enige wat die kan is blaffen en poot geven.
Rens heeft mij inmiddels al 60 euro voor jouw FB account geboden. Bij 100 van jouw kant beloof ik niet met hem in zee te gaan tegen welk bod dan ook,quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt van iedereen zijn FB account. En je onderschat mijn mod vaardigheden.
Of een vijver met eenden oprennen. Als het vriest dan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ja, het enige wat die kan is blaffen en poot geven.
Iedereen mist wel eens een dt-tje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik dt gemist heb.
en je bent één van de weinige heerenveen supporters hier in VBL niet te vergetenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
samen met aguero alors & tochweerhenkquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en je bent één van de weinige heerenveen supporters hier in VBL niet te vergeten
Alsof jij niet al lang heb gegevenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens heeft mij inmiddels al 60 euro voor jouw FB account geboden. Bij 100 van jouw kant beloof ik niet met hem in zee te gaan tegen welk bod dan ook,
Davy Davy als jij je even bezig houdt met Silombra de kat van je buren, zal dat heel veel schelen. Die steken in mijn rug van jou, daar moet je verdomme mee ophouden!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus er is geen geschikte kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |