Nee, over twee weken pas weer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een algemene vraag, speelt FC Groningen dit weekend?
Nee, die mogen even rust nemenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Yup, in Almeloooooooooooooo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, er wordt wel eens gezegd dat echte mannen niet huilen, maar nadat GGMM mij Maaskant noemde heb ik tranen met tuiten gehuild.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je met Maaskant wordt vergeleken heb je het erg bont gemaakt.
Heb jij nog punten gepakt? Ik heb 10 punten dankzij een goede prestatie van Diederik Boer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, in Almeloooooooooooooo.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vreemd om je zoon te noemen naar een zoekmachine
Zullen ze heel blij mee zijn.twitter:HHooligan twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 01:06:23Seizoenkaarthouders van SC Veendam mogen zaterdagavond 20 april gratis naar de competitiewedstrijd tussen Groningen en FC Den Haag reageer retweet
Je won geen inhoudelijke discussie, je viel over een taaltechnische fout en verbeterde me. De discussie won ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, er wordt wel eens gezegd dat echte mannen niet huilen, maar nadat GGMM mij Maaskant noemde heb ik tranen met tuiten gehuild.
Net nadat ik inhoudelijk een discussie van hem had gewonnen reageerde hij zich zo op mij af![]()
Nope, heb geen spelers van PEC en VVVquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog punten gepakt? Ik heb 10 punten dankzij een goede prestatie van Diederik Boer.
Ik begrijp je volkomen, Maaskant is een walgelijk persoon die wordt gezien als een soort Judas. Als je daarmee wordt vergeleken door een moderator op onterechte wijze, zou je actie moeten ondernemen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, er wordt wel eens gezegd dat echte mannen niet huilen, maar nadat GGMM mij Maaskant noemde heb ik tranen met tuiten gehuild.
Net nadat ik inhoudelijk een discussie van hem had gewonnen reageerde hij zich zo op mij af![]()
Niks mis mee. Al moest het beginstuk niet te lang doorzetten.quote:
Ik zou nog een betere zijn. Ook al ben ik nieuw.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie niet? Ik zal een geweldige mod zijn maar ik doe het alleen tegen betaling.
Welke verdediging heb jij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, heb geen spelers van PEC en VVV
Videoquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verwacht binnenkort die video's op mijn whatsapp.
Ik geef toe dat jij dat gedeelte feitelijk won.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je won geen inhoudelijke discussie, je viel over een taaltechnische fout en verbeterde me. De discussie won ik.
Dat is een feit ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef toe dat jij dat gedeelte feitelijk won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |