Geen probleem, ik ben, in tegenstelling tot jij, niet onzeker over m'n muziek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, en dat terwijl jij zojuist je kans liet lopen voor een eenvoudige Black metal bash.
Die zou ik niet in een donker steegje tegen willen komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is toch een MMA fighter?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom nooit uit de verf hier. Maar toch heb ik weer veel te veel gepostquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
JR één of andere manier kom ik altijd veel beter uit de verf na twaalven. Misschien omdat ik dan pas echt klaarwakker ben?
Of zal de drank wat helpen?
Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar na twaalven ben je net zo debiel als daarvoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
JR één of andere manier kom ik altijd veel beter uit de verf na twaalven. Misschien omdat ik dan pas echt klaarwakker ben?
Of zal de drank wat helpen?
zou gevenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Als je haar vriendje ziet, dan weet je dat je kans maakt.quote:
Voor jou is er toch maar één vrouw?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou ik niet in een donker steegje tegen willen komen.
Vooral omdat ik dan haar vrouwelijke vormen minder goed kan aanschouwen.
Dit zijn teksten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar na twaalven ben je net zo debiel als daarvoor.
Ik was woedend... hij had mijn naam van RensAjacied naar RensAjaciet veranderd.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je haar vriendje ziet, dan weet je dat je kans maakt.
Wat moet ik mij voorstellen bij een vecht-kunstlerares?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf is een vechtkunstenares?
[ afbeelding ]
Hou op man, je draait heerlijk mee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom nooit uit de verf hier. Maar toch heb ik weer veel te veel gepost
ik wil graag dat jij mij een dm stuurt met vijf redenen waarom jij denkt depressief te zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom nooit uit de verf hier. Maar toch heb ik weer veel te veel gepost
Dat mag jij vinden GGMM.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft, maar na twaalven ben je net zo debiel als daarvoor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou ik niet in een donker steegje tegen willen komen.
Vooral omdat ik dan haar vrouwelijke vormen minder goed kan aanschouwen.
Rickazio is Rickazio. Dat zullen we moeten respecteren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik was woedend... hij had mijn naam van RensAjacied naar RensAjaciet veranderd.
Het was alleen grappig geweest (in Heerenveen opzicht) als hij het had veranderd naar RensAjaxniet.Dan had ik er om kunnen lachen, maar zoals je ziet maak ik die grap nu zelf al.
Van het VI topic blijven boelers vanaf!
Dat roept ie al dagen, beetje aandacht zoeken, valt opquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wil graag dat jij mij een dm stuurt met vijf redenen waarom jij denkt depressief te zijn
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten, zo'n lief meisje.
Google?quote:
Ik draai mee. Maar uit de verf komen is iets anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou op man, je draait heerlijk mee.
GGMM is een topshow, dus? Ik vind dit een nog al aparte zin.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topshow (daar bedoelt GGMM zichzelf mee)
Je moet er wat voor over hebben als je de bingo kaart leeg wil krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is een topshow, dus? Ik vind dit een nog al aparte zin.
Bedankt voor je quote,quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf is een vechtkunstenares?
[ afbeelding ]
Iemand die je je interne strijd doet laten overwinnen om je creatieve blokkade te doen verdwijnen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij een vecht-kunstlerares?
Mensen met een mening die zijn er niet zo veel, politieagenten genoeg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Gelukkig is GGMM hier om politieagent te spelen en niet om serieus mee te posten dus dat scheelt al een hoop.
johannes_vermeer is nog steeds een beetje van zijn apropeau omdat ik hem met Maaskant heb vergeleken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is een topshow, dus? Ik vind dit een nog al aparte zin.
Done.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wil graag dat jij mij een dm stuurt met vijf redenen waarom jij denkt depressief te zijn
Ik print binnenkort maar de bingokaarten uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben als je de bingo kaart leeg wil krijgen.
Als je met Maaskant wordt vergeleken heb je het erg bont gemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer is nog steeds een beetje van zijn apropeau omdat ik hem met Maaskant heb vergeleken.
Inderdaad wij van de oude garde wij moeten VBL op sleeptouw nemen, niet die popi-jopi mods.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen met een mening die zijn er niet zo veel, politieagenten genoeg.
Moet een kloon niet lastig te traceren zijn?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kloonaccount Littlerabbit1 is overigens gedelete.
[..]
Iemand die je je interne strijd doet laten overwinnen om je creatieve blokkade te doen verdwijnen.
Hij geniet van macht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
Gelukkig is GGMM hier om politieagent te spelen en niet om serieus mee te posten dus dat scheelt al een hoop.
á propos.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
johannes_vermeer is nog steeds een beetje van zijn apropeau omdat ik hem met Maaskant heb vergeleken.
Niet waar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kloonaccount Littlerabbit1 is overigens gedelete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |