Je weet dat je kan schakelen toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is nou al het zoveelste drug item op tv
wat is dit man
Enige argument voor is dat je veel post verder stel je geen moer voor natuurlijk. Ik daar in tegen straal pure klasse uit. Kan met iedereen overweg en beschik over heel veel persoonlijke gegevens van bijna elke VBL user. Nee ik zal die klus wel even klaren. Helaas betaalt FOK! me niet dus heb ik die aanbieding moeten weigeren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou nog een betere zijn. Ook al ben ik nieuw.
Beetje slapjes dit, mietje. En nog openlijk janken ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef toe dat jij dat gedeelte feitelijk won.
Ik begin dat van Beatrix ook zat te wordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is nou al het zoveelste drugs item op tv
wat is dit man
je moet je meer verdiepen in drugsquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is nou al het zoveelste drugs item op tv
wat is dit man
Ik ga ook acteur worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ook een acteur, dus in de miljoenen.
Ik heb mijn klacht in een fles gedaan en die in het water gegooid. Wie weet waar die uit komt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, Maaskant is een walgelijk persoon die wordt gezien als een soort Judas. Als je daarmee wordt vergeleken door een moderator op onterechte wijze, zou je actie moeten ondernemen.
Jij hebt van iedereen zijn FB accountquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige argument voor is dat je veel post verder stel je geen moer voor natuurlijk. Ik daar in tegen straal pure klasse uit. Kan met iedereen overweg en beschik over heel veel persoonlijke gegevens van bijna elke VBL user. Nee ik zal die klus wel even klaren. Helaas betaalt FOK! me niet dus heb ik die aanbieding moeten weigeren.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige argument voor is dat je veel post verder stel je geen moer voor natuurlijk. Ik daar in tegen straal pure klasse uit. Kan met iedereen overweg en beschik over heel veel persoonlijke gegevens van bijna elke VBL user. Nee ik zal die klus wel even klaren. Helaas betaalt FOK! me niet dus heb ik die aanbieding moeten weigeren.
Over 46 jaar vindt GGMM Junior deze fles terug.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn klacht in een fles gedaan en die in het water gegooid. Wie weet waar die uit komt.
Maar ja, het enige wat die kan is blaffen en poot geven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 46 jaar vindt GGMM Junior deze fles terug.
En waar ik 'dat is een feit' zei bedoelde ik dat je haar net zo zit als dt van Robert Maaskant.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar ik feitelijk zei bedoelde ik natuurlijk dat het niet een feit is.
Dus er is geen geschikte kandidaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik dt gemist heb.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
En waar ik 'dat is een feit' zei bedoelde ik dat je haar net zo zit als dt van Robert Maaskant.
Zoals de KNVB, die blaft. Maar bijt niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ja, het enige wat die kan is blaffen en poot geven.
Rens heeft mij inmiddels al 60 euro voor jouw FB account geboden. Bij 100 van jouw kant beloof ik niet met hem in zee te gaan tegen welk bod dan ook,quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt van iedereen zijn FB account. En je onderschat mijn mod vaardigheden.
Of een vijver met eenden oprennen. Als het vriest dan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ja, het enige wat die kan is blaffen en poot geven.
Iedereen mist wel eens een dt-tje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik dt gemist heb.
en je bent één van de weinige heerenveen supporters hier in VBL niet te vergetenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
samen met aguero alors & tochweerhenkquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en je bent één van de weinige heerenveen supporters hier in VBL niet te vergeten
Alsof jij niet al lang heb gegevenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens heeft mij inmiddels al 60 euro voor jouw FB account geboden. Bij 100 van jouw kant beloof ik niet met hem in zee te gaan tegen welk bod dan ook,
Davy Davy als jij je even bezig houdt met Silombra de kat van je buren, zal dat heel veel schelen. Die steken in mijn rug van jou, daar moet je verdomme mee ophouden!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus er is geen geschikte kandidaat.
Steken in je rugquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Davy Davy als jij je even bezig houdt met Silombra de kat van je buren, zal dat heel veel schelen. Die steken in mijn rug van jou, daar moet je verdomme mee ophouden!
Laterquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga slapen. ik heb dat nodig. slaap.
Tot later vandaag.
Yes hij is wegquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot later vandaag.
Ja dat ook, plus het feit dat ik met alle hooligans hier op FOK! overweg kan want ik heb kennis over elke harde kern.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en je bent één van de weinige heerenveen supporters hier in VBL niet te vergeten
Trusten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot later vandaag.
Ik snap hem ook niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Snappen jullie Rens? Of moet ik daar eerst voor geblowed hebben.
Anti RTL gemist, dat is toch niet moeilijk te begrijpen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap hem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
stoer praat man gewoon meedoenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ooh wat hap je lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij snel oprot hier, vuile flikker
zondag nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn je bent homo!
Haha je bent weg dus zal het pas morgen teruglezen. SUKKEL!
Hij zal later vandaag wel weer postenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn je bent homo!
Haha je bent weg dus zal het pas morgen teruglezen. SUKKEL!
kanker eens op met je stellingenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik zal dit topic weer eens overhoop gooien met één van m'n vele boeiende stellingen.
Het wordt hoog tijd dat Davy mod wordt.
Poll: Eens met de stelling?
• Ja
• Nee
• Ik ben littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
anders rot je eens op met die polls elke keerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik zal dit topic weer eens overhoop gooien met één van m'n vele boeiende stellingen.
• Ja
• Nee
• Ik ben littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mooi blijf jij weg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal teringusers hier.
als de zon is opgekomen zijn de kwaliteitsuers terug.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigendunkquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, Davy is mijn persoonlijke droomkandidaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
• Ja
• Nee
• Ik ben littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heeft ook al veel ervaring op een ander forum als mod.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Davy is mijn persoonlijke droomkandidaat.
Speciaal Heerenveen bier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn bier is op, ben even benden een nieuw flesje halen
Jij en doublepain zijn het eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
anders rot je eens op met die polls elke keer
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn bier is op, ben even benden een nieuw flesje halen
Ik wil jou wel zien als modquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft ook al veel ervaring op een ander forum als mod.
Je hebt het wel zwaar hè.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
davy, je bent niet meer mijn aartsvijand dat je het weet
Ik zit momenteel in een identiteitscrisis. In al mijn enthousiasme heb ik ja gestemd... Dus ben ik nu wel of niet Littlerabbitquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn meerdere littlerabbits, wie had dat gedacht.
Kashia, Kalas, Van der Hoorn.quote:
Ik ben wel Littlerabbit want ik wilde ook wel eens ervaren hoe het nou is om geschiedenis te studeren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in een identiteitscrisis. In al mijn enthousiasme heb ik ja gestemd... Dus ben ik nu wel of niet Littlerabbit
Dat komt omdat ik de stem 'nee' in de link van 'ja' heb veranderd, hopende op een grote rel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Geen neeNatuurlijk zelf ja gestemd.
zou die aldo mc daar wel eens last van hebben denk je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in een identiteitscrisis. In al mijn enthousiasme heb ik ja gestemd... Dus ben ik nu wel of niet Littlerabbit
Dat lukt je goed. Ik voelde mij al een echte Johannes toen ik eerder vandaag studeerde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel Littlerabbit want ik wilde ook wel eens ervaren hoe het nou is om geschiedenis te studeren.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kanker eens op met je stellingen
En leuke grappen te maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel Littlerabbit want ik wilde ook wel eens ervaren hoe het nou is om geschiedenis te studeren.
Waar is hij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zou die aldo mc daar wel eens last van hebben denk je?
Dat is mijn doopnaamquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lukt je goed. Ik voelde mij al een echte Johannes toen ik eerder vandaag studeerde.
Flauw dat je dat achteraf pas edit en nu doet alsof dat al was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de stem 'nee' in de link van 'ja' heb veranderd, hopende op een grote rel.
Deze bleef helaas uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |