Eigendunkquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal teringusers hier.
als de zon is opgekomen zijn de kwaliteitsuers terug.
Ja, Davy is mijn persoonlijke droomkandidaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik zal dit topic weer eens overhoop gooien met één van m'n vele boeiende stellingen.
Het wordt hoog tijd dat Davy mod wordt.
Poll: Eens met de stelling?
• Ja
• Nee
• Ik ben littlerabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heeft ook al veel ervaring op een ander forum als mod.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Davy is mijn persoonlijke droomkandidaat.
Speciaal Heerenveen bier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn bier is op, ben even benden een nieuw flesje halen
Jij en doublepain zijn het eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
anders rot je eens op met die polls elke keer
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn bier is op, ben even benden een nieuw flesje halen
Ik wil jou wel zien als modquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft ook al veel ervaring op een ander forum als mod.
Je hebt het wel zwaar hè.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
davy, je bent niet meer mijn aartsvijand dat je het weet
Ik zit momenteel in een identiteitscrisis. In al mijn enthousiasme heb ik ja gestemd... Dus ben ik nu wel of niet Littlerabbitquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn meerdere littlerabbits, wie had dat gedacht.
Kashia, Kalas, Van der Hoorn.quote:
Ik ben wel Littlerabbit want ik wilde ook wel eens ervaren hoe het nou is om geschiedenis te studeren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in een identiteitscrisis. In al mijn enthousiasme heb ik ja gestemd... Dus ben ik nu wel of niet Littlerabbit
Dat komt omdat ik de stem 'nee' in de link van 'ja' heb veranderd, hopende op een grote rel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Geen neeNatuurlijk zelf ja gestemd.
zou die aldo mc daar wel eens last van hebben denk je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in een identiteitscrisis. In al mijn enthousiasme heb ik ja gestemd... Dus ben ik nu wel of niet Littlerabbit
Dat lukt je goed. Ik voelde mij al een echte Johannes toen ik eerder vandaag studeerde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel Littlerabbit want ik wilde ook wel eens ervaren hoe het nou is om geschiedenis te studeren.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kanker eens op met je stellingen
En leuke grappen te maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel Littlerabbit want ik wilde ook wel eens ervaren hoe het nou is om geschiedenis te studeren.
Waar is hij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zou die aldo mc daar wel eens last van hebben denk je?
Dat is mijn doopnaamquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lukt je goed. Ik voelde mij al een echte Johannes toen ik eerder vandaag studeerde.
Flauw dat je dat achteraf pas edit en nu doet alsof dat al was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de stem 'nee' in de link van 'ja' heb veranderd, hopende op een grote rel.
Deze bleef helaas uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |