KPD, goeie billenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, waarvan moet ik haar kennen? nooit van gehoord
KPDquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan merk je wel dat sommigen in dit land heel stigmatiserend te werk gaan, alleen maar omdat je van in leder gehulde mannen die bij de kerstman op schoot zitten houdt wordt je meteen in een hokje geplaatst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als het een kerstman betreft
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / [PAINT] Dick Advocaat VS Frank de Boer
Aldus jij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF heeft inmiddels een hele database aan kloons, niet normaal.
Jezus Geo en Kapi hebben gelijk. Ik was toen grappigerquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moest net lachen om je account van toen.
Deze Windows7 achtergrond fascineert mij. Wanneer ga je het voor mij ontwerpen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jezus Geo en Kapi hebben gelijk. Ik was toen grappiger
Dat dacht bijna iedereen, kreeg een hoop DM's.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar poste ik nog dat het HMF was
Rawr.quote:
Waarom is die achtergrond specifiek voor WIndows 7?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze Windows7 achtergrond fascineert mij. Wanneer ga je het voor mij ontwerpen?
[ afbeelding ]
Knetter ken ik welquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pas op voor Drizzt, die valt op Knetter
Is toch al ontworpen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze Windows7 achtergrond fascineert mij. Wanneer ga je het voor mij ontwerpen?
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet als modquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dacht bijna iedereen, kreeg een hoop DM's.
wat denk je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je een nieuw account aangemaakt eigenlijk?
Het had erger gekund, ze had pot kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Drizzt z'n internetliefde.
Knettertieten nog aan toe zeg.
Sorry.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Drizzt z'n internetliefde.
Knettertieten nog aan toe zeg.
Wil je niet kennen, blegh.quote:
Ik gebruikte puush op mijn verwisselende achtergrond vast te leggen en het gebouw via google afbeelding te traceren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is die achtergrond specifiek voor WIndows 7?
Als mod mag je ook een beetje trollen.quote:
Oké, bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Wil je niet kennen, blegh.
Ah, dat is dan duidelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gebruikte puush op mijn verwisselende achtergrond vast te leggen en het gebouw via google afbeelding te traceren.
Maar kreeg als enige resultaat.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een idioot jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mod mag je ook een beetje trollen.
Alleen als jouw kloon Rickazio heet wil ik je aanmerken voor een permban
Dat is toch die Grunnfan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mod mag je ook een beetje trollen.
Alleen als jouw kloon Rickazio heet wil ik je aanmerken voor een permban
Had je dat ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien moet ik weer onder mijn eigen naam gaan posten, krijg ik mijn FOK! humor terug.
Wees maar jezelfquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien moet ik weer onder mijn eigen naam gaan posten, krijg ik mijn FOK! humor terug.
Geen probleem. Het stelt mij postief dat het dit keer niet tot een ruzie ontspoordequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat is dan duidelijk.
Bedankt voor de heldere uitleg.
Ze zal er wel niet zo uitzien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doet ze bij iedereen...
[ afbeelding ]
Velen moesten toen nog lachen in tegenstelling tot nu. Als ik het teruglees klopt het ook welquote:
wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ludovico Einaudi is in Nederland![]()
![]()
Je houdt het wel lang vol hè?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ludovico Einaudi is in Nederland![]()
![]()
Misschien lachen ze nu ook wel, maar posten ze het niet meer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Velen moesten toen nog lachen in tegenstelling tot nu. Als ik het teruglees klopt het ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |