Ah wat een leuke argumenten van jou.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een Lingodeelnemer.
Komt me niet bekend voor, je hebt waarschijnlijk de verkeerde user voor jequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij heeft vele harten geraakt met teksten als
Va va voom
You stupid hoe
en ga zo maar door.
dan toon je onzekerheid en dat maakt je een doelwitquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gevraagd of mensen me mogen of niet. Mag niet hier blijkbaar
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen wonder dat ik d'r niet ken Ze speelt alleen maar in pure aids.
Eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain was altijd al een labiele user zonder enige toevoeging aan dit forum.
Je noemt House M.D. pure aids?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gasten zitten wel bij de illuminatie man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een Lingodeelnemer.
Als je louter kwaliteit post zoals ikzelf weet je van je zelf wel of je een bigstar bent, en daar heb je dan niet de validatie van anderen voor nodig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gevraagd of mensen me mogen of niet. Mag niet hier blijkbaar
Weet je wat zo kut is aan jou als user? Het valt niet logisch te verklaren waarom jij een kutuser bent. Het heeft met je irritante manier van posten te maken, dat is een klein ding.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah wat een leuke argumenten van jou.
Haha, net doen alsof je House leuk vindtquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je noemt House M.D. pure aids?
doe normaal jij
Waar is een ontgroening?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Tyron het volgende:
deze sc ontgroening is wel beetje laat, normaal doen we dat toch als ze nieuw zijn
House is briljant manquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, net doen alsof je House leuk vindt![]()
Kneus.
Weet ik. Maar ik ben gewoon mezelf en ga mezelf niet anders voor doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan toon je onzekerheid en dat maakt je een doelwit
Doe toch eens normaal naar users toe, je hoort als een beschermengel te zijn. Dit zal ik rapporteren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, net doen alsof je House leuk vindt![]()
Kneus.
Uhh nee:quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij houdt zijn act op, laat gaan. Laten we eerlijk zijn, Doublepain was altijd al een labiele user zonder enige toevoeging aan dit forum.
House pure aids? Kan die ook van mijn to watch lijst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan gaat iedereen een week lang op je haten en gemene dingen zeggen zoals ik heb je moeder geneuktquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
LR is een meeloper die nu ineens pro Cheryl is
HIPSTER
niet doen davy, is heel grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
House pure aids? Kan die ook van mijn to watch lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |