Wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee waar is Nicki gebleven in je UI?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik jullie allemaal wel potentie. Allemaal opjullie eigen manier zijn jullie leuker users.
Behalve Jr.
Mevrouw Minaj beter bekend als Nicki de zangeresquote:
Ja daar zal een dieper liggend psychologisch probleem achter zitten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je doet er te gepikeerd over dat mensen jou niet mogen. Waarom trek je daar zoveel van aan?
Jij hebt echt het IQ van een Lingodeelnemer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag, wat is daar mis mee?
hmmm geen ideequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mevrouw Minaj beter bekend als Nicki de zangeres
ookwel de soundtrack van Tribute aan Littlerabbit maakt pakjes open
Diep in zijn hart weet hij dat de kracht van het team het team is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel mooi dat Stinho weer de jonge Stief als UI heeft
Ik heb jou nooit kwaad aangedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ik Davy niet meer als aartsvijand beschouw.
Hij houdt zijn act op, laat gaan. Laten we eerlijk zijn, Doublepain was altijd al een labiele user zonder enige toevoeging aan dit forum.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mevrouw Minaj beter bekend als Nicki de zangeres
ookwel de soundtrack van Tribute aan Littlerabbit maakt pakjes open
Jij denkt van niet nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit kwaad aangedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |