JR is een kutuser.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoho dubbelpijn doe eens rustig tegen jr
Dat verklaart de compleet gefaalde sfeer die de maker heeft willen neerzetten met die rare figuren in de film wel volledig, inderdaad.quote:
Is daar wat mis mee dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, hij zoekt het wel erg graag op.
Geen idee, vraag het GGMMquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Tyron het volgende:
hoezo hebben al die meisjes hun onderbroek tussen hun billen, zit dat niet irritant xD
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier worden sommige users toch opgewonden van?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat je een kloon bent
Klonen zijn kut, net als GGMM.
Waarom vind je mij een kutuser?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is een kutuser.
Maar, Tyron. Heb je een goed gevoel over zondag?
DAS IST KORREKT! GOTTERDÄMMERUNG!quote:
Je doet er te gepikeerd over dat mensen jou niet mogen. Waarom trek je daar zoveel van aan?quote:
Ook al heeft Aad gekozen voor PSV, denk ik dat het minimaal een gelijkspel wordt en maximaal een winst voor ons.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is een kutuser.
Maar, Tyron. Heb je een goed gevoel over zondag?
Hee waar is Nicki gebleven in je UI?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat je een kloon bent
Klonen zijn kut, net als GGMM.
oh oh br br pow pow powquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik jullie allemaal wel potentie. Allemaal opjullie eigen manier zijn jullie leuker users.
Behalve Jr.
Het zegt genoeg dat ik Davy niet meer als aartsvijand beschouw.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom vind je mij een kutuser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |