Van naam. Ken je Equilibrium? Hun debuutalbum Turis Fratyr is meesterlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaan wij deze SC zuiveren van alle muzikale wansmaak? (Ken je Blut Aus Nord overigens?)
Ik weet zeker dat als er mensen zijn die zich daar in willen verdiepen ze wel naar jouw youtube account gaan en dan bekijken welke video's je een like hebt gegeven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaan wij deze SC zuiveren van alle muzikale wansmaak? (Ken je Blut Aus Nord overigens?)
Ik heb geen probleem, jij bent een probleem.. Dat is wat is andersquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand problemen. Sommige wel met mij, jij bijvoorbeeld.
Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef GGMM het volgende:
Bakkes, retenjong.quote:
Hou je bek daar eens over man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand problemen. Sommige wel met mij, jij bijvoorbeeld.
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, jij bent een probleem.. Dat is wat is anders
kapotquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit, de man die HMF wegtrollde
Ja, maar dat was ook niet heel moeilijk. Op de FP was hij ook al boos op mij.
hoho dubbelpijn doe eens rustig tegen jrquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een probleem?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onnodig apostrofgebruikquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als er mensen zijn die zich daar in willen verdiepen ze wel naar jouw youtube account gaan en dan bekijken welke video's je een like hebt gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |