Als je twijfelt kan je ze het beste naar mij sturen ter beoordeling.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik zal die gifs van net maar niet doen ofniet Stylo?
11+4 = 15.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
jongetje van 11 denkt hier even andere mensen de les te kunnen lezen![]()
Ja, ik heb gekeken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
n de Spaanse competitie heeft Real Betis voor eigen publiek aan de derby tegen Sevilla een punt weten over te houden door een opmerkelijke inhaalrace. Na ruim een half uur stond de thuisclub met 0-3 achter door treffers van Ivan Rakitic (twee) en Alvaro Negredo. Het werd uiteindelijk 3-3.
Ik wil geen ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddqd, idkfa, idspispopd.quote:
GGMM, sta je open voor een vragenuurtje?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je twijfelt kan je ze het beste naar mij sturen ter beoordeling.Daar ben ik voor.
Littlerabbit, de man die HMF wegtrolldequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR
Ach van mij mag hij. Zolang het maar leuk blijft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
jongetje van 11 denkt hier even andere mensen de les te kunnen lezen![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekeken.
Sierd was weer ouderwets in vorm.
Het ging over de Feria. Via twitter heb ik de redactie aangespoord het op sport1.nl te zetten.
GGMM heeft geen eigen meningquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, sta je open voor een vragenuurtje?
Uh, oké?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
daar valt niks tegen in te brengen stijn
Oh, was het een kinderfilm?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vond Hunger Games best oké eigenlijk, voor een kinderfilm.
Link?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit, de man die HMF wegtrollde
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil geen ban.Stijn mag jou toch gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Hoe gaan wij deze SC zuiveren van alle muzikale wansmaak? (Ken je Blut Aus Nord overigens?)quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iddqd, idkfa, idspispopd.
Ik pwn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |