Van naam. Ken je Equilibrium? Hun debuutalbum Turis Fratyr is meesterlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaan wij deze SC zuiveren van alle muzikale wansmaak? (Ken je Blut Aus Nord overigens?)
Ik weet zeker dat als er mensen zijn die zich daar in willen verdiepen ze wel naar jouw youtube account gaan en dan bekijken welke video's je een like hebt gegeven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaan wij deze SC zuiveren van alle muzikale wansmaak? (Ken je Blut Aus Nord overigens?)
Ik heb geen probleem, jij bent een probleem.. Dat is wat is andersquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand problemen. Sommige wel met mij, jij bijvoorbeeld.
Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef GGMM het volgende:
Bakkes, retenjong.quote:
Hou je bek daar eens over man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand problemen. Sommige wel met mij, jij bijvoorbeeld.
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, jij bent een probleem.. Dat is wat is anders
kapotquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit, de man die HMF wegtrollde
Ja, maar dat was ook niet heel moeilijk. Op de FP was hij ook al boos op mij.
hoho dubbelpijn doe eens rustig tegen jrquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een probleem?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onnodig apostrofgebruikquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als er mensen zijn die zich daar in willen verdiepen ze wel naar jouw youtube account gaan en dan bekijken welke video's je een like hebt gegeven.
JR is een kutuser.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoho dubbelpijn doe eens rustig tegen jr
Dat verklaart de compleet gefaalde sfeer die de maker heeft willen neerzetten met die rare figuren in de film wel volledig, inderdaad.quote:
Is daar wat mis mee dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, hij zoekt het wel erg graag op.
Geen idee, vraag het GGMMquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Tyron het volgende:
hoezo hebben al die meisjes hun onderbroek tussen hun billen, zit dat niet irritant xD
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier worden sommige users toch opgewonden van?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat je een kloon bent
Klonen zijn kut, net als GGMM.
Waarom vind je mij een kutuser?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is een kutuser.
Maar, Tyron. Heb je een goed gevoel over zondag?
DAS IST KORREKT! GOTTERDÄMMERUNG!quote:
Je doet er te gepikeerd over dat mensen jou niet mogen. Waarom trek je daar zoveel van aan?quote:
Ook al heeft Aad gekozen voor PSV, denk ik dat het minimaal een gelijkspel wordt en maximaal een winst voor ons.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is een kutuser.
Maar, Tyron. Heb je een goed gevoel over zondag?
Hee waar is Nicki gebleven in je UI?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat je een kloon bent
Klonen zijn kut, net als GGMM.
oh oh br br pow pow powquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik jullie allemaal wel potentie. Allemaal opjullie eigen manier zijn jullie leuker users.
Behalve Jr.
Het zegt genoeg dat ik Davy niet meer als aartsvijand beschouw.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom vind je mij een kutuser?
Wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee waar is Nicki gebleven in je UI?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik jullie allemaal wel potentie. Allemaal opjullie eigen manier zijn jullie leuker users.
Behalve Jr.
Mevrouw Minaj beter bekend als Nicki de zangeresquote:
Ja daar zal een dieper liggend psychologisch probleem achter zitten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je doet er te gepikeerd over dat mensen jou niet mogen. Waarom trek je daar zoveel van aan?
Jij hebt echt het IQ van een Lingodeelnemer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag, wat is daar mis mee?
hmmm geen ideequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mevrouw Minaj beter bekend als Nicki de zangeres
ookwel de soundtrack van Tribute aan Littlerabbit maakt pakjes open
Diep in zijn hart weet hij dat de kracht van het team het team is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel mooi dat Stinho weer de jonge Stief als UI heeft
Ik heb jou nooit kwaad aangedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ik Davy niet meer als aartsvijand beschouw.
Hij houdt zijn act op, laat gaan. Laten we eerlijk zijn, Doublepain was altijd al een labiele user zonder enige toevoeging aan dit forum.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mevrouw Minaj beter bekend als Nicki de zangeres
ookwel de soundtrack van Tribute aan Littlerabbit maakt pakjes open
Jij denkt van niet nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit kwaad aangedaan
Ah wat een leuke argumenten van jou.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een Lingodeelnemer.
Komt me niet bekend voor, je hebt waarschijnlijk de verkeerde user voor jequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij heeft vele harten geraakt met teksten als
Va va voom
You stupid hoe
en ga zo maar door.
dan toon je onzekerheid en dat maakt je een doelwitquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gevraagd of mensen me mogen of niet. Mag niet hier blijkbaar
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen wonder dat ik d'r niet ken Ze speelt alleen maar in pure aids.
Eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain was altijd al een labiele user zonder enige toevoeging aan dit forum.
Je noemt House M.D. pure aids?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gasten zitten wel bij de illuminatie man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een Lingodeelnemer.
Als je louter kwaliteit post zoals ikzelf weet je van je zelf wel of je een bigstar bent, en daar heb je dan niet de validatie van anderen voor nodig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gevraagd of mensen me mogen of niet. Mag niet hier blijkbaar
Weet je wat zo kut is aan jou als user? Het valt niet logisch te verklaren waarom jij een kutuser bent. Het heeft met je irritante manier van posten te maken, dat is een klein ding.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah wat een leuke argumenten van jou.
Haha, net doen alsof je House leuk vindtquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je noemt House M.D. pure aids?
doe normaal jij
Waar is een ontgroening?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Tyron het volgende:
deze sc ontgroening is wel beetje laat, normaal doen we dat toch als ze nieuw zijn
House is briljant manquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, net doen alsof je House leuk vindt![]()
Kneus.
Weet ik. Maar ik ben gewoon mezelf en ga mezelf niet anders voor doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan toon je onzekerheid en dat maakt je een doelwit
Doe toch eens normaal naar users toe, je hoort als een beschermengel te zijn. Dit zal ik rapporteren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, net doen alsof je House leuk vindt![]()
Kneus.
Uhh nee:quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij houdt zijn act op, laat gaan. Laten we eerlijk zijn, Doublepain was altijd al een labiele user zonder enige toevoeging aan dit forum.
House pure aids? Kan die ook van mijn to watch lijst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan gaat iedereen een week lang op je haten en gemene dingen zeggen zoals ik heb je moeder geneuktquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
LR is een meeloper die nu ineens pro Cheryl is
HIPSTER
niet doen davy, is heel grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
House pure aids? Kan die ook van mijn to watch lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |