Inderdaad, dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem. Het stelt mij postief dat het dit keer niet tot een ruzie ontspoorde
quote:
Of misschien misdraag ik me soms iets teveel omdat de gespreksonderwerpen op zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien lachen ze nu ook wel, maar posten ze het niet meer.
En van jouw d een t maakte.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kneus, alleen al omdat hij de OP van het VI topic heeft verneukt.
In drie delen vind ik het nóg leukerquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doet ze bij iedereen...
[ afbeelding ]
Soms ben je wel wat enthousiast, maar dat kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of misschien misdraag ik me soms iets teveel omdat de gespreksonderwerpen op zijn
Daar ben jij fan van hè.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
JORDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Precies.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Drizzt z'n internetliefde.
Knettertieten nog aan toe zeg.
Soms ben ik een agressieve bui en dat laat ik te duidelijk merken. Of ik ben juist te enthousiast en draaf door.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms ben je wel wat enthousiast, maar dat kan ik wel waarderen
Jezus, dat is natuurlijk een cliché van heb ik je daar nou.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Soms ben ik een agressieve bui en dat laat ik te duidelijk merken. Of ik ben juist te enthousiast en draaf door.
Maar ik ben wie ik ben
Zoals jouw held Fort Minor al ooit zei in één van zijn raps.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ben ik helemaal met je eens.Ik durf zelfs te stellen dat onze ruzie onze relatie uiteindelijk versterkt heeft.
quote:You don't really know what you've got 'til it's gone
Je bent niet zo agressief als sommige andere 12-jarige users hierquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Soms ben ik een agressieve bui en dat laat ik te duidelijk merken. Of ik ben juist te enthousiast en draaf door.
Maar ik ben wie ik ben
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kneus, alleen al omdat hij de OP van het VI topic heeft verneukt.
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, dat is natuurlijk een cliché van heb ik je daar nou.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals jouw held Fort Minor al ooit zei in één van zijn raps.
[..]
Te gekquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
jordi is ook fan van eriksen en dan ben je automatisch een goede fok!vriend
Eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rickazio is gewoon een teringdebiel.
nee gewoon neequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Teringdebiel is mijn woord, daar staat copyright op.
Ja je bent het zelf dan ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent zelf een copyright.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne bips wel.quote:
Heb je zuurkool gegeten?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |