Verandering is engquote:
Ik zie ze wel eens langskomen in de dagcijfersquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wie die andere users zijn
Geflipte-koelkast zie ik wel iedere dag fappen daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens langskomen in de dagcijfers
Is concurrentie voor ons denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geflipte-koelkast zie ik wel iedere dag fappen daar.
Die van mij ook nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom staat mijn UI niet meer in de OP?
quote:
Jezus christusquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Téring.
Dit ka ka ka niet
Wtfquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Téring.
Dit ka ka ka niet
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Téring.
Dit ka ka ka niet
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Téring.
Dit ka ka ka niet
heb jij nooit huiswerk of zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus christusBen weer lekker bezig
![]()
heb jij niet een keer over de 1000 gehad? hoe later het wordt hoe groter die bek van ajacied422 isquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Téring.
Dit ka ka ka niet
Mijn inspiratie is op. Karikaturen lukken niet meerquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Owwas ook maar een gokje. Ga tekenen man
In plaats van posten.
LRquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
In ere hersteld. Plaatje uitgekozen om te laten zien dat Beyoncé, een volgens vele knappe vrouw in het niets valt bij Cheryl.
[ afbeelding ]
Hopelijk ziet Geo deze TT. Ik teer op zijn frustratie.
oktober 2011quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb jij niet een keer over de 1000 gehad? hoe later het wordt hoe groter die bek van ajacied422 is
Oh jammer. Je Lion King tekeningen waren ook leuk. Even iets anders proberen te tekenen dan maar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn inspiratie is op. Karikaturen lukken niet meer
Ja daar heb ik ook geen inspiratie meer voorquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer. Je Lion King tekeningen waren ook leuk. Even iets anders proberen te tekenen dan maar.
Jij zegt bij, terwijl er met staat. Niet dat het uitmaakt, de TT spreekt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
Ik snap de TT niet trouwens. Geo4 z'n humor overleed bij Geo3? Dan had Geo4 dus nooit humor. Hoe kan iemand die geen humor heeft overlijden? Ik ben behoorlijk verward momenteel.
Aldus de user die ook bedreven is in het posten van zijn posts alsof het iets positiefs isquote:
Uh, nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zegt bij, terwijl er met staat. Niet dat het uitmaakt, de TT spreekt voor zichzelf.
Jammer. Wie weet over een tijdje weerquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook geen inspiratie meer voorDus dan maar FOK!ken.
Driewerf eensch.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
In ere hersteld. Plaatje uitgekozen om te laten zien dat Beyoncé, een volgens vele knappe vrouw in het niets valt bij Cheryl.
[ afbeelding ]
Hopelijk ziet Geo deze TT. Ik teer op zijn frustratie.
Zal wel een goede film ofzo moeten kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer. Wie weet over een tijdje weer
En ik ga slapen, trusten boys.
Jij hebt een leuke Ake UIquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht geinig te doen door voor Kapo een ander plaatje te zoeken, zoekresultaat bij 'gay captain' zijn allemaal foto's van Philip Lahm...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht geinig te doen door voor Kapo een ander plaatje te zoeken, zoekresultaat bij 'gay captain' zijn allemaal foto's van Philip Lahm...
Je hebt smaak.quote:
Trusten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las Taake:quote:
Voor de grap.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:23 schreef DonRaja het volgende:
Je quote per ongeluk mij ipv mrstylo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, nee ik wil niet met je tongen.
Raar album wel, en inderdaad die banjoquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik las Taake:
Incl. banjo op 3:21
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote per ongeluk mij ipv mrstylo.
Geen probleem, maar let er voortaan even op aub.
Jij was aan het filmen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote per ongeluk mij ipv mrstylo.
Geen probleem, maar let er voortaan even op aub.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh ik dacht karina is hier dus dan is tong80 ook wel langs geweest
Het mooie is is dat die banjo ook gewoon totaal niet misplaatst isquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar album wel, en inderdaad die banjo.
Shining was ook wel vernieuwend met hun koebel op Halmstad. (Helaas hebben ze sindsdien alleen maar tering albums uitgebracht)quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het mooie is dat die banjo ook gewoon totaal niet misplaatst is
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat hij een god is
Tong zijn topicsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #509 Rust in de tent.
Shining... zat Alexi Laiho van COB daar niet bij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shining was ook wel vernieuwend met hun koebel op Halmstad. (Helaas hebben ze sindsdien alleen maar tering albums uitgebracht)
Heeft JR talent dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
Tong80 is best aardig volgens mij. Soort jr maar dan zonder talent.
Whahaha. Maar je mag me dus ook niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent mijn absolute tegenpool. Ik voel mij nog niet echt aangetrokken alleen.
Je moet er de humor van kunnen inzienquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
Tong80 is best aardig volgens mij. Soort jr maar dan zonder talent.
Moet je ook niet spotten met een godquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja van mij, ik faal met een plaatje...
Ik zag mijn naam staan. Wat was het?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja van mij, ik faal met een plaatje...
Hahaha Faalquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef DonRaja het volgende:
[ http://img22.imageshack.us/img22/5604/afbeelding243.png (copy/paste deze link) ]
Nog een laatste voor Stylo.
Nee man. Ga Halmstad luisteren. Het is wel erg duister als in depressief, maar wel echt goed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Shining... zat Alexi Laiho van COB daar niet bij?
Het ging om een godin..quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je ook niet spotten met een god
Jammer dat het een jood is.quote:
Wat is dat dan voor een goedkoop snolletje?quote:
Waarom vraag je dit bij iedereen? Wat kan jou het nou schelen wat mensen van je vinden op Fok!.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whahaha. Maar je mag me dus ook niet?
Oké JR, nu wel leuk geweestquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
strootmannog zo'n pseudo-vedette die in topwedstrijden nooit thuis geeft
Kloon van Rens he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit bij iedereen? Wat kan jou het nou schelen wat mensen van je vinden op Fok!.
En niet mogen? Maakt mij het nou allemaal uit.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit bij iedereen? Wat kan jou het nou schelen wat mensen van je vinden op Fok!.
Doe eens normaal tegen hem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik een narcist ben. Bleek toch uit die testquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Mag ik je trouwens even op Lantlôs wijzen? heerlijke atmospherische black metalquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man. Ga Halmstad luisteren. Het is wel erg duister als in depressief, maar wel echt goed.
Spreek LR niet tegenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen hem.
Mag je hem niet ofzo?
inderdaad manquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze stelling.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Narcist = bloemenliefhebber.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik een narcist ben. Bleek toch uit die test
Je hebt gelijk. Ik schoot even uit mijn slof voortgekomen uit een overdosis stress.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag je hem niet ofzo?
ik vind jou ook een klootzak maar ik heb totaal geen problemen met jequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag je hem niet ofzo?
Had wel gegoogled.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Narcist = bloemenliefhebber.
(Beetje uitleg voor Stylo)
Ik haat bloemenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik haat jou verschrikkelijk. Maar dat ligt niet aan je werkzaamheden, dat is puur persoonlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik vind jou ook een klootzak maar ik heb totaal geen problemen met je
422 mag jou welquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haat bloemen![]()
Zo nu mag niemand me meer
Die ogenquote:
preciesquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat jou verschrikkelijk. Maar dat ligt niet aan je werkzaamheden, dat is puur persoonlijk
Surequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het leuk als mensen me haten
Ken de band ja, maar luister eerst even mijn Blut Aus Nord album af.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik je trouwens even op Lantlôs wijzen? heerlijke atmospherische black metal
Verder moet je het album .neon maar eens checken
Zoveel posts, dat is sjanant voor mijquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Téring.
Dit ka ka ka niet
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sproeten = redhead?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die ogen
Door die sproeten zou je denken dat het een redhead is, zou haar iig graag met die haarkleur willen zien
Godver, hij's fijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil je neuken. Is het weer goed tussen ons twee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat jou verschrikkelijk. Maar dat ligt niet aan je werkzaamheden, dat is puur persoonlijk
Vaak wel, of brunette, maar bij een blondje heb ik het nog nooit gezien.quote:
begint te vervelen, heb het hier tijdje geprobeerdquote:zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:[/b]
[..]
Ik ben blond met sproetenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vaak wel, of brunette, maar bij een blondje heb ik het nog nooit gezien.
begint te vervelen, heb het hier tijdje geprobeerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
bezaterdag 13 april 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:[/b]
[..]
begint te vervelen, heb het hier tijdje geprobeerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef Tyron het volgende:
bezaterdag 13 april 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:[/b]
[..]
Tyron, je faaltquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
begint te vervelen, heb het hier tijdje geprobeerd
Serieus? Plaats eens een pic.quote:
Mochten ze jou niet dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
begint te vervelen, heb het hier tijdje geprobeerd
ja johquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
leuk als je dat expres zo doet mijne was gewoon goed hoor stil
GADVERDAMME MAN.quote:
Wat een prachtig complimentquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil je neuken. Is het weer goed tussen ons twee?
Battle Royalequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
The Hunger Games was een aidsfilm. Een slap aftreksel van Battle Royale.
Poll: Ik ben het eens met de stelling.
• Ja
• Nee
• Het wordt tijd dat Littlerabbit erkent homofiel te zijn
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quotequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS
Zoveel passie in deze reactie, ik ben hier van ontroerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS MENINGLOOS
Optie 3 gestemd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wow. Toch maar voor C gekozen gezien ik de film nog nooit heb gekeken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je weet dat wij die film niet gezien hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Doe wel man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik zal die gifs van net maar niet doen ofniet Stylo?
LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAARquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als je twijfelt kan je ze het beste naar mij sturen ter beoordeling.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik zal die gifs van net maar niet doen ofniet Stylo?
11+4 = 15.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
jongetje van 11 denkt hier even andere mensen de les te kunnen lezen![]()
Ja, ik heb gekeken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
n de Spaanse competitie heeft Real Betis voor eigen publiek aan de derby tegen Sevilla een punt weten over te houden door een opmerkelijke inhaalrace. Na ruim een half uur stond de thuisclub met 0-3 achter door treffers van Ivan Rakitic (twee) en Alvaro Negredo. Het werd uiteindelijk 3-3.
Ik wil geen ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddqd, idkfa, idspispopd.quote:
GGMM, sta je open voor een vragenuurtje?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je twijfelt kan je ze het beste naar mij sturen ter beoordeling.Daar ben ik voor.
Littlerabbit, de man die HMF wegtrolldequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR
Ach van mij mag hij. Zolang het maar leuk blijft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
jongetje van 11 denkt hier even andere mensen de les te kunnen lezen![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik heb gekeken.
Sierd was weer ouderwets in vorm.
Het ging over de Feria. Via twitter heb ik de redactie aangespoord het op sport1.nl te zetten.
GGMM heeft geen eigen meningquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, sta je open voor een vragenuurtje?
Uh, oké?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
daar valt niks tegen in te brengen stijn
Oh, was het een kinderfilm?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vond Hunger Games best oké eigenlijk, voor een kinderfilm.
Link?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit, de man die HMF wegtrollde
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil geen ban.Stijn mag jou toch gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Hoe gaan wij deze SC zuiveren van alle muzikale wansmaak? (Ken je Blut Aus Nord overigens?)quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iddqd, idkfa, idspispopd.
Ik pwn.
Van naam. Ken je Equilibrium? Hun debuutalbum Turis Fratyr is meesterlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaan wij deze SC zuiveren van alle muzikale wansmaak? (Ken je Blut Aus Nord overigens?)
Ik weet zeker dat als er mensen zijn die zich daar in willen verdiepen ze wel naar jouw youtube account gaan en dan bekijken welke video's je een like hebt gegeven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaan wij deze SC zuiveren van alle muzikale wansmaak? (Ken je Blut Aus Nord overigens?)
Ik heb geen probleem, jij bent een probleem.. Dat is wat is andersquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand problemen. Sommige wel met mij, jij bijvoorbeeld.
Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef GGMM het volgende:
Bakkes, retenjong.quote:
Hou je bek daar eens over man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met niemand problemen. Sommige wel met mij, jij bijvoorbeeld.
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, jij bent een probleem.. Dat is wat is anders
kapotquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit, de man die HMF wegtrollde
Ja, maar dat was ook niet heel moeilijk. Op de FP was hij ook al boos op mij.
hoho dubbelpijn doe eens rustig tegen jrquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een probleem?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onnodig apostrofgebruikquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als er mensen zijn die zich daar in willen verdiepen ze wel naar jouw youtube account gaan en dan bekijken welke video's je een like hebt gegeven.
JR is een kutuser.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoho dubbelpijn doe eens rustig tegen jr
Dat verklaart de compleet gefaalde sfeer die de maker heeft willen neerzetten met die rare figuren in de film wel volledig, inderdaad.quote:
Is daar wat mis mee dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, hij zoekt het wel erg graag op.
Geen idee, vraag het GGMMquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Tyron het volgende:
hoezo hebben al die meisjes hun onderbroek tussen hun billen, zit dat niet irritant xD
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier worden sommige users toch opgewonden van?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat je een kloon bent
Klonen zijn kut, net als GGMM.
Waarom vind je mij een kutuser?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is een kutuser.
Maar, Tyron. Heb je een goed gevoel over zondag?
DAS IST KORREKT! GOTTERDÄMMERUNG!quote:
Je doet er te gepikeerd over dat mensen jou niet mogen. Waarom trek je daar zoveel van aan?quote:
Ook al heeft Aad gekozen voor PSV, denk ik dat het minimaal een gelijkspel wordt en maximaal een winst voor ons.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is een kutuser.
Maar, Tyron. Heb je een goed gevoel over zondag?
Hee waar is Nicki gebleven in je UI?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat je een kloon bent
Klonen zijn kut, net als GGMM.
oh oh br br pow pow powquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik jullie allemaal wel potentie. Allemaal opjullie eigen manier zijn jullie leuker users.
Behalve Jr.
Het zegt genoeg dat ik Davy niet meer als aartsvijand beschouw.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom vind je mij een kutuser?
Wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee waar is Nicki gebleven in je UI?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zie ik jullie allemaal wel potentie. Allemaal opjullie eigen manier zijn jullie leuker users.
Behalve Jr.
Mevrouw Minaj beter bekend als Nicki de zangeresquote:
Ja daar zal een dieper liggend psychologisch probleem achter zitten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je doet er te gepikeerd over dat mensen jou niet mogen. Waarom trek je daar zoveel van aan?
Jij hebt echt het IQ van een Lingodeelnemer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag, wat is daar mis mee?
hmmm geen ideequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mevrouw Minaj beter bekend als Nicki de zangeres
ookwel de soundtrack van Tribute aan Littlerabbit maakt pakjes open
Diep in zijn hart weet hij dat de kracht van het team het team is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel mooi dat Stinho weer de jonge Stief als UI heeft
Ik heb jou nooit kwaad aangedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ik Davy niet meer als aartsvijand beschouw.
Hij houdt zijn act op, laat gaan. Laten we eerlijk zijn, Doublepain was altijd al een labiele user zonder enige toevoeging aan dit forum.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mevrouw Minaj beter bekend als Nicki de zangeres
ookwel de soundtrack van Tribute aan Littlerabbit maakt pakjes open
Jij denkt van niet nee.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit kwaad aangedaan
Ah wat een leuke argumenten van jou.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een Lingodeelnemer.
Komt me niet bekend voor, je hebt waarschijnlijk de verkeerde user voor jequote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij heeft vele harten geraakt met teksten als
Va va voom
You stupid hoe
en ga zo maar door.
dan toon je onzekerheid en dat maakt je een doelwitquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gevraagd of mensen me mogen of niet. Mag niet hier blijkbaar
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen wonder dat ik d'r niet ken Ze speelt alleen maar in pure aids.
Eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doublepain was altijd al een labiele user zonder enige toevoeging aan dit forum.
Je noemt House M.D. pure aids?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gasten zitten wel bij de illuminatie man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een Lingodeelnemer.
Als je louter kwaliteit post zoals ikzelf weet je van je zelf wel of je een bigstar bent, en daar heb je dan niet de validatie van anderen voor nodig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gevraagd of mensen me mogen of niet. Mag niet hier blijkbaar
Weet je wat zo kut is aan jou als user? Het valt niet logisch te verklaren waarom jij een kutuser bent. Het heeft met je irritante manier van posten te maken, dat is een klein ding.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah wat een leuke argumenten van jou.
Haha, net doen alsof je House leuk vindtquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je noemt House M.D. pure aids?
doe normaal jij
Waar is een ontgroening?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Tyron het volgende:
deze sc ontgroening is wel beetje laat, normaal doen we dat toch als ze nieuw zijn
House is briljant manquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, net doen alsof je House leuk vindt![]()
Kneus.
Weet ik. Maar ik ben gewoon mezelf en ga mezelf niet anders voor doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan toon je onzekerheid en dat maakt je een doelwit
Doe toch eens normaal naar users toe, je hoort als een beschermengel te zijn. Dit zal ik rapporteren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, net doen alsof je House leuk vindt![]()
Kneus.
Uhh nee:quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij houdt zijn act op, laat gaan. Laten we eerlijk zijn, Doublepain was altijd al een labiele user zonder enige toevoeging aan dit forum.
House pure aids? Kan die ook van mijn to watch lijst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan gaat iedereen een week lang op je haten en gemene dingen zeggen zoals ik heb je moeder geneuktquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
LR is een meeloper die nu ineens pro Cheryl is
HIPSTER
niet doen davy, is heel grappigquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
House pure aids? Kan die ook van mijn to watch lijst.
Ik vind het gewoon leuk om dat te vragen. Dat komt in mij op, dus zeg ik datquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je louter kwaliteit post zoals ikzelf weet je van je zelf wel of je een bigstar bent, en daar heb je dan niet de validatie van anderen voor nodig.
Tenzij er VBL awards aankomen, dan moet je de mensen er even op wijzen.
Ja, die persoon die House speelt is echt teringirritant.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
House pure aids? Kan die ook van mijn to watch lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |