Ik las Taake:quote:
Voor de grap.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht geinig te doen door voor Kapo een ander plaatje te zoeken, zoekresultaat bij 'gay captain' zijn allemaal foto's van Philip Lahm...
Je quote per ongeluk mij ipv mrstylo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, nee ik wil niet met je tongen.
Raar album wel, en inderdaad die banjoquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik las Taake:
Incl. banjo op 3:21
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote per ongeluk mij ipv mrstylo.
Geen probleem, maar let er voortaan even op aub.
Jij was aan het filmen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote per ongeluk mij ipv mrstylo.
Geen probleem, maar let er voortaan even op aub.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh ik dacht karina is hier dus dan is tong80 ook wel langs geweest
Het mooie is is dat die banjo ook gewoon totaal niet misplaatst isquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar album wel, en inderdaad die banjo.
Shining was ook wel vernieuwend met hun koebel op Halmstad. (Helaas hebben ze sindsdien alleen maar tering albums uitgebracht)quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het mooie is dat die banjo ook gewoon totaal niet misplaatst is
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat hij een god is
Tong zijn topicsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #509 Rust in de tent.
Shining... zat Alexi Laiho van COB daar niet bij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shining was ook wel vernieuwend met hun koebel op Halmstad. (Helaas hebben ze sindsdien alleen maar tering albums uitgebracht)
Heeft JR talent dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
Tong80 is best aardig volgens mij. Soort jr maar dan zonder talent.
Whahaha. Maar je mag me dus ook niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent mijn absolute tegenpool. Ik voel mij nog niet echt aangetrokken alleen.
Je moet er de humor van kunnen inzienquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
Tong80 is best aardig volgens mij. Soort jr maar dan zonder talent.
Moet je ook niet spotten met een godquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja van mij, ik faal met een plaatje...
Ik zag mijn naam staan. Wat was het?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja van mij, ik faal met een plaatje...
Hahaha Faalquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef DonRaja het volgende:
[ http://img22.imageshack.us/img22/5604/afbeelding243.png (copy/paste deze link) ]
Nog een laatste voor Stylo.
Nee man. Ga Halmstad luisteren. Het is wel erg duister als in depressief, maar wel echt goed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Shining... zat Alexi Laiho van COB daar niet bij?
Het ging om een godin..quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je ook niet spotten met een god
Jammer dat het een jood is.quote:
Wat is dat dan voor een goedkoop snolletje?quote:
Waarom vraag je dit bij iedereen? Wat kan jou het nou schelen wat mensen van je vinden op Fok!.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whahaha. Maar je mag me dus ook niet?
Oké JR, nu wel leuk geweestquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
strootmannog zo'n pseudo-vedette die in topwedstrijden nooit thuis geeft
Kloon van Rens he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit bij iedereen? Wat kan jou het nou schelen wat mensen van je vinden op Fok!.
En niet mogen? Maakt mij het nou allemaal uit.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit bij iedereen? Wat kan jou het nou schelen wat mensen van je vinden op Fok!.
En niet mogen? Maakt mij het nou allemaal uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |