Nee dit had voetbalmanager bedacht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Tem het volgende:
Corrie wil het altijd over haar tetten hebben.
Uiteraard. Ik moet nog ergens een petje hebben, maar waar?quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:35 schreef Drugshond het volgende:
Karina...
zo 16:30 heb je de tissues al klaar.
Gokje (je zat op de wc), je hebt je broek weer opgetrokken terwijl het rolletje wc-papier verder aan het afwikkelen is. Kijk eens achter je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
Ik liep inderdaad heel verlegen door de regen en potverdorie ik had weer sjans
geen idee wat ik aan mijn kont heb hangen deze week. Misschien kijk ik heel vrolijk of zo.
Nee dat was het niet. Laat me nou even dromen manquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gokje, je hebt je broek weer opgetrokken terwijl het rolletje wc-papier verder aan het afwikkelen is. Kijk eens achter je.
Owke, vandaag heb je vrij spel (have a nice day). Morgen bakkenfietsen we wel anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
Nee dat was het niet. Laat me nou even dromen man![]()
Morgen zit ik de hele dag binnen denk ik. En de rest van deze dag ook. Alleen vanavond een verjaardagquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Owke, vandaag heb je vrij spel (have a nice day). Morgen bakkenfietsen we wel anders.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen zit ik de hele dag binnen denk ik. En de rest van deze dag ook. Alleen vanavond een verjaardag
Net als op dates in een kroeg of restaurant.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
Ja dat doe ik thuis ook, binnen roken.
Al is het op saaie verjaardagen wel lekker om te gaan roken, ben je tenminste even verlost van de verjaardagsvisite.
Ja precies. En nog lekkerder als je een date hebt die mee naar huis gaat die OOK rookt, dat is pas relaxt. Anders heb je nog het gezeur dat je in je eigen huis op balkon moet gaan staan omdat je date niet tegen rook kan of het niet zo prettig vindt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als op dates in een kroeg of restaurant.
"Even een sigaretje roken", en dan gewoon 2 of 3 opsteken en even wat anders aan de kop dan de slechte date.
"Ik wil geen asbak likken".quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. En nog lekkerder als je een date hebt die mee naar huis gaat die OOK rookt, dat is pas relaxt. Anders heb je nog het gezeur dat je in je eigen huis op balkon moet gaan staan omdat je date niet tegen rook kan of het niet zo prettig vindt.
Rokers zijn ook veel gezelliger.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
Alleen maar voordelen met rokers, als je niet zo handig bent in versieren kun je altijd nog om een vuurtje gaan vragen.
Meestal wel ja. En in het rookhok hoor je nog weleens wat. Omdat OOK managers rokenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rokers zijn ook veel gezelliger.
Ja precies, het verbindt veel meer, anders blijf je constant op je afdeling staan en op kantoor roken sta je gewoon naast de directeuren te praten over ditjes en datjes. Zo hebben ze ook een indruk van je, die toch bij ze blijft wat altijd een streepje voor is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal wel ja. En in het rookhok hoor je nog weleens wat. Omdat OOK managers roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedonder dat A'dammers gezellig zijn. Geloof er geen bal van. Verstand van voetbal.. my ass.
A priori, ken A'dam ook te goed.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan best gezellig zijn hoor. Vraag Specularium en Mexicanobakker maar. Volgens mij vonden die mij best gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedonder dat A'dammers gezellig zijn. Geloof er gen bal van. Verstand van voetbal.. my ass.
A priori, ken A'dam ook te goed.
En dat andere, ik spreek je morgenavond wel![]()
Ja precies, leer je ook wat bij over andere dingen, altijd handig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
En je ontmoet ook mensen van afdelingen die je normaal nooit tegen zou komen.
QFTquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
En dat andere, ik spreek je morgenavond wel![]()
Something is wrong with the world today, don't know what it is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het, gevaarlijke uitspraakMaar ik ben positief.
Gewoon geen rubbertje gebruiken de volgende keer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Wordt tijd dat ik dat ook (weer) ga doen, beetje living on the edge.
Rubbertjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon geen rubbertje gebruiken de volgende keer.
Voor ons is dat Russische roulette.
Toen hadden we fietsbanden....of zoiets.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
In mijn tijd deden we daar ook niet aanDus ik kan je niet helpen.
Nou meestal voldeed alleen de pilquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toen hadden we fietsbanden....of zoiets.
Pilletjes sliken deed ik later pas.... ow wacht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou meestal voldeed alleen de pilOf eigenlijk altijd.
Wasmiddelquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
Pilletjes was ik nooit zo gek van, je wist maar nooit wat er in zat en er waren altijd van die verhalen over wasmiddel, etc. Ik hield het meestal alleen bij drank.
Poeder he? Geen vloeibaar wasmiddelquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wasmiddel![]()
Drank..whah.... kun je dat drinken,Zelfs Polen moeten lachen. Tegen jouw niet.
Wel zwrarte lingerie. mag ik hopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 18:36 schreef Karina het volgende:
Ik ga me maar eens even mooi maken en dan er vandoor
Ziet toch niemand. Dus wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wel zwrarte lingerie. mag ik hopen
Hangt van het feestje af.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet toch niemand. Dus wat maakt het uit.
Bazenfilm. Alleen niet als er reclame bij zitquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
Het is zaterdagavond, U kunt geen kant meer op, zappen is zinloos, dit is Top Gun!1
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
OK ik moet even vloeken mensen, godverhoerenkutfiles.
Heenweg, 1,5 uur onderweg geweest (stukje van 30 km) ongeluk gebeurd bij de Coentunnel.
Terug (net) WEER een file, dit keer bij de Zeeburgertunnel.
En niet kunnen drinken op een verjaardag is ook ontzettend kut
Specularium heeft duidelijk te veel vrije tijd....quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
TT nog te wijzigen door Specularium als hij dat wil
Die vul ik dan met betere youtube filmpjes. Maar wel eens dat fort Alpha 10x geiler was dan Spangas?quote:
Daar ben ik het mee eens. Al blijf ik er wel bij dat Alpha voor wat oudere kinderen bedoeld was.quote:Op zondag 14 april 2013 10:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die vul ik dan met betere youtube filmpjes. Maar wel eens dat fort Alpha 10x geiler was dan Spangas?
Tienjarig voor Spangas, 12 jarig voor FA. Voor een 12 jarige Voetbalmanager was het interessant genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Al blijf ik er wel bij dat Alpha voor wat oudere kinderen bedoeld was.
Oh ja dat geloof ik graagquote:Op zondag 14 april 2013 10:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tienjarig voor Spangas, 12 jarig voor FA. Voor een 12 jarige Voetbalmanager was het interessant genoeg.
Ha, ik heb nog een FA aflevering liggen die Guido wel zal interesseren.quote:Op zondag 14 april 2013 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik graagVan mij zouden ze FA herhalingen mogen uitzenden in plaats van Spangas. Veel leuker.
Nu ga ik zelf nog eventjes wat Voice US kijken die ik nog heb "liggen". Was er nog niet van gekomen.
En ik hoop op wat zon hier zo aan het eind van de middag, kan ik eindelijk weer eens op balkon zittenquote:Op zondag 14 april 2013 10:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ha, ik heb nog een FA aflevering liggen die Guido wel zal interesseren.
Wordt trouwens gek van die helikopters die al een uur boven mijn huis cirkelen, gaat nog leuk worden vandaag
Doen ze om jou te pesten. Netzo als die helikopters bij mij.quote:Op zondag 14 april 2013 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik zet de tv aan (ik hang mijn laptop er altijd aan om te kijken) en wat denk je dat ik zie: Spangas
Zo'n tril eitje na Pasen geraakt op deze manier ook zo snel uit de modequote:Op zondag 14 april 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het pas om half 5 is, moet ik mezelf de rest van de dag nog bezighouden. Ik ga maar een film opzetten of zo denk ik.
Ajax is gewoon een kutclub.quote:
PSV is saai. Niet eens onsympathiek, maar saaiquote:Op zondag 14 april 2013 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ajax is gewoon een kutclub.
Onsympathiek volk.
Still better than Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
PSV is saai. Niet eens onsympathiek, maar saai
Vandaar dat ik ook al zei: ik houd er al mee opquote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef sp3c het volgende:
ik doe mijn uiterste best geinteresseerd te blijven maar het blijft voetbla
de winnaar is kampioen of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het onderwerp is weer taboeblaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Leuk, bij mij liepen ze langs mijn huis. Bleef je dan ook kijken tot de veertigers in te strakke tights binnen strompelden of keek je alleen voor de afgetrainde negers?quote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Ja dat denk ik wel, dat je de enige was.
In oktober is het altijd hier om de hoek. Ga ik altijd wel even kijken, op tv in de gaten houden waar ze zijn en dan snel naar buiten voor de finish bij het Olympisch Stadion.
Hier BIJNA langs mijn huis en OS is een paar minuten lopen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk, bij mij liepen ze langs mijn huis. Bleef je dan ook kijken tot de veertigers in te strakke tights binnen strompelden of keek je alleen voor de afgetrainde negers?
Dat mogen ze toch niet aannemen, water? Omdat er misschien "iets" in kan zitten?quote:Op zondag 14 april 2013 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Buren stonden trouwens met water en sponsen klaar, dat ging mij net even te ver.
Dat zou er voor die veertigers met een buikje in belachelijke outfits nog eens bij moeten komenquote:Op zondag 14 april 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mogen ze toch niet aannemen, water? Omdat er misschien "iets" in kan zitten?
Nou die kunnen wel wat doping gebruiken meestalquote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zou er voor die veertigers met een buikje in belachelijke outfits nog eens bij moeten komen
Zo was het met de Dam tot Damloop ook altijd. Feestje, dat was iets verderop van waar ik woonde. Keiharde muziek, drinken, etc.quote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alleen in de eerste 20 minuten liepen de profs hier Karina, in de 4 uur daarna komen er tienduizenden leraren, buschauffeurs en de andere 'gewone man' langs.
Is meer een soort buurtfeestje hier, iedereen kijkt wel even en om de zoveel tijd kom je wel een bekende tegen.
Giro, prachtig!quote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo was het met de Dam tot Damloop ook altijd. Feestje, dat was iets verderop van waar ik woonde. Keiharde muziek, drinken, etc.
Giro kwam hier paar jaar terug ook langs, was ook erg leuk om te zien
Twee keer gekeken, hier om de hoek en de volgende dag ietsje verderop. Ik verbaasde me erover hoe hard ze reden, niet bepaald een mooie rechte weg hier, doodeng.quote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Giro, prachtig!
En diezelfde gasten die dan met zo'n roze trui aan bier staan weg te tikken, kunnen dat truitje ook weer aan bij de gay pride. Handig
Ik weet het. Tour de France start was eerst in Rotterdam. Een petje was 25 euro. Die gooiden ze even later wel met handen tegelijk uit de reclamewagensquote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Die zooi die je kon kopen was trouwens hardstikke duur.
Eventjes in het museumpark, inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lekker in de zon gezeten, Tem?
Als je vandaag naar het Rijks was geweest dan was je ook lang buiten geweest. Waarschijnlijk langer dan dat je uiteindelijk binnen wasquote:
begrijp ik ook niet. Dan heb je echt een gaatje in je hoofd.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je vandaag naar het Rijks was geweest dan was je ook lang buiten geweest. Waarschijnlijk langer dan dat je uiteindelijk binnen was![]()
Rare mensen die dat gelijk doen
Nee, daar ga ik over een paar maanden wel een keer heen. Ik wil zo kort mogelijk in Amsterdam zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je vandaag naar het Rijks was geweest dan was je ook lang buiten geweest. Waarschijnlijk langer dan dat je uiteindelijk binnen was![]()
Rare mensen die dat gelijk doen
Wat is er zo erg aan Amsterdam?quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik over een paar maanden wel een keer heen. Ik wil zo kort mogelijk in Amsterdam zijn.
Uh morgen wordt het al weer minder he? Dan wordt er vast weer geklaagdquote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben allang blij dat er volgende week geen collega's over het weer meer zullen klagen.
Echt, dat gezeik vond ik erger dan het weer zelf
quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik over een paar maanden wel een keer heen. Ik wil zo kort mogelijk in Amsterdam zijn.
Dan kom ik gewoon binnen met 'Ja, het is kutweer en veels te koud voor het jaar. Weten we dat ook gelijk zodat we het daar niet meer over hoeven te hebben. Mooi, koffie iemand?'quote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh morgen wordt het al weer minder he? Dan wordt er vast weer geklaagd
Dat accent alleen al.quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan Amsterdam?
Ja ik ga meteen in de verdediging
Welk deel van Rotterdam woon jij dan?quote:Op zondag 14 april 2013 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Gewoon wegblijven van Centraal + de Dam en dan kan het nog leuk worden ook.
Dat zeg zelfs ik als Rotterdammer
Ik weet wel ergere accenten, Limburgers bijvoorbeeldquote:
Jij bent Amsterdammer, dus jij snapt dat. Ik ga ook alleen maar naar de tentjes en plaatsen die mijn Amsterdamse zus me aanraad.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Daar kom ik, vooral in het weekend, ook liever niet, veel te druk met toeristen. Iets buiten het centrum is veel beter. Waar ik woon bijvoorbeeld is het rustig, maar alles is wel lekker in de buurt. Vondelpark (niet de hoofdingang, dus ook rustig) en Museumplein.
Die toeristen zijn echt irritant. Vooral als je bijvoorbeeld met de tram moet die op een route naar het Centrum rijdt. Allemaal een kaartje kopen... sjesus koop een dagkaart.quote:Op zondag 14 april 2013 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij bent Amsterdammer, dus jij snapt dat. Ik ga ook alleen maar naar de tentjes en plaatsen die mijn Amsterdamse zus me aanraad.
Toeristen in Amsterdam
Aha, ik in Blijdorp.quote:Op zondag 14 april 2013 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Crooswijk, tegen Kralingen aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helft is te stoned om uberhaupt een kaartje te kopen. Gelukkig werkt dat tegenwoordig niet meer in de Amsterdamse metroquote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Die toeristen zijn echt irritant. Vooral als je bijvoorbeeld met de tram moet die op een route naar het Centrum rijdt. Allemaal een kaartje kopen... sjesus koop een dagkaart.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, ik in Blijdorp.Jammer je kopt hem zelf al in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb overigens niets tegen Rotterdam of Rotterdammers. Maar ik zou niet weten wat ik in Rotterdam zou moeten doen.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, ik in Blijdorp.Kom ik geregeld. Mooie buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen marathonpubliek langs je huis vandaag toch?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat zou je denken, maar de meeste toeristen zijn toch van het museumbezoekerssoort. Weekendje weg mensen. Italianen zijn trouwens het ergst, lawaaiierig rotvolk.quote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helft is te stoned om uberhaupt een kaartje te kopen. Gelukkig werkt dat tegenwoordig niet meer in de Amsterdamse metro
Staan nog veel van die panden leeg volgens mij.quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Noemen ze Nieuw-Crooswijk tegenwoordig. Maar dat is alleen maar omdat ze dan hopen nog iets van die nieuwbouw kwijt te kunnen raken.
Nope, die kwamen altijd bij mij schoonouders langs. Die woonden bij de Kralingse Plas.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kom ik geregeld. Mooie buurt![]()
Geen marathonpubliek langs je huis vandaag toch?
Dat heb ik een beetje hetzelfde met Amsterdam. Heb een tijdje gewerkt op de Zuidas en wel verschillende malen in het centrum geweest maar voel mij er gewoon niet thuis.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer je kopt hem zelf al in.
Ik heb overigens niets tegen Rotterdam of Rotterdammers. Maar ik zou niet weten wat ik in Rotterdam zou moeten doen.
Daar heb ik vandaag 3 uur gestaan. Beste plek in Rotterdam om leuke dames te ontmoeten overdag. Het Park is een mooie 2e.quote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Nope, die kwamen altijd bij mij schoonouders langs. Die woonden bij de Kralingse Plas.
Dat mag hoor. Al kan ik me voorstellen dat je hier nog naartoe komt voor de musea (als je daar van houdt) of Paradiso, dat soort dingen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje hetzelfde met Amsterdam. Heb een tijdje gewerkt op de Zuidas en wel verschillende malen in het centrum geweest maar voel mij er gewoon niet thuis.
Altijd gedacht dat jij een beetje hipster wasquote:
In het museumpark zaten er vandaag anders ook genoeg. Wat meer alto types dan in het Vroesenpark dat is waar.quote:
Duidelijk geen hipster dusquote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef De_Guidance het volgende:
Marathon & Koninginnedag = Rotterdam op zijn best. Weinig gezeik, veel vertier.
Niet echt. We hebben alleen een "aangetrouwde" hipster in de groep.quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een beetje hipster was
In het Vroesenpark leek het echt op een grote sektarische meeting. Gewoon overal hipsters en hun gekke attributen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
In het museumpark zaten er vandaag anders ook genoeg. Wat meer alto types dan in het Vroesenpark dat is waar.
Precies, daarom wil ik nog naar het vernieuwe Rijksmuseum. Ik ga geregeld naar musea.quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Al kan ik me voorstellen dat je hier nog naartoe komt voor de musea (als je daar van houdt) of Paradiso, dat soort dingen.
Zuidas is hier vlakbij trouwens.
Ik zat vandaag ook op een kleedje met een flesje rose, dus ik moet daar nu niet teveel over zeggenquote:Op zondag 14 april 2013 21:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet echt. We hebben alleen een "aangetrouwde" hipster in de groep.
Het gekke is dat ik er al jaaaren niet meer geweest ben terwijl het vlakbij is (of een van de andere musea). Vroeger wel een paar keer geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, daarom wil ik nog naar het vernieuwe Rijksmuseum. Ik ga geregeld naar musea.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zat vandaag ook op een kleedje met een flesje rose, dus ik moet daar nu niet teveel over zeggen
Je gaat eerder naar het sexmuseum of het martelmuseum in A'damquote:Op zondag 14 april 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik er al jaaaren niet meer geweest ben terwijl het vlakbij is (of een van de andere musea). Vroeger wel een paar keer geweest.
Binnenkort dus wel naar het Rijks. Wat ik ervan gezien heb op tv is het echt heel mooi geworden.
Ben ik ook geweest, vroeger. Volgens mij heb ik ze allemaal wel gehad. Alleen Madame Tussaud niet, maar dat trekt me ook helemaal niet.quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je gaat eerder naar het sexmuseum of het martelmuseum in A'dam
Had je ook een hoed, gitaar en een rugzak in de vorm van een poedel?quote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zat vandaag ook op een kleedje met een flesje rose, dus ik moet daar nu niet teveel over zeggen
Voor mijn huis hadden ze een kratje bier per 2 personen en bleven ze schreeuwen.quote:
Het schijnt dat je het hele Rijksmuseum ook kunt downloaden, hoef je helemaal niet weg.quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze er ook een app voor.quote:Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het hele Rijksmuseum ook kunt downloaden, hoef je helemaal niet weg.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het hele Rijksmuseum ook kunt downloaden, hoef je helemaal niet weg.
http://www.googleartproject.com/nl/quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze er ook een app voor.
We zitten hier op fok!, dus dat komt goed uitquote:
Ik kom ook het liefst zo min mogelijk buiten. het is dat ik naar mijn werk moet, maar anders...quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We zitten hier op fok!, dus dat komt goed uit
RIP Euroshopperquote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Weer zo'n enorme fles van het AH huismerk?
Nee dit keer van de slijter. Maar die gaat nog niet open.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Weer zo'n enorme fles van het AH huismerk?
Nee, lol.quote:Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben jij nou ook zo'n Spangas fan D_G?
Boeiend.quote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Over die peuk had hij wel gelijk, als er een motorrijder achter je zit en die krijgt die peuk tegen zijn gezicht/helm, dat is niet zo fijn.
Maar ja, moet je maar een auto met asbak kopen
Nee dat doe ik niet, dat vind ik aso. En die geur boeit me niet, ik ruik het zelf niet eens (meer)quote:Op zondag 14 april 2013 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon uit 't raam mieteren die zooi, als je 't in de asbak doet krijg je die geur nooit meer uit je wagen.
Dit seizoen is een historisch dieptepunt, best aardig.quote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef De_Guidance het volgende:
Hoewel ik wel de eerste twee seizoenen met een half oog heb gevolgd. Maar toen was ik 17 en mijn kleine broertje keek het.
Zonder topic zou jij vast ook niet kijken gok ik.quote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit seizoen is een historisch dieptepunt, best aardig.
[ afbeelding ]
Heb gisteren nog een aflevering fort Alpha gekeken om het af te leren.quote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef De_Guidance het volgende:
Hoewel ik wel de eerste twee seizoenen met een half oog heb gevolgd. Maar toen was ik 17 en mijn kleine broertje keek het.
Hm, Irmak deed ook haar hoofddoek af in de serie en had een Nederlands vriendje.quote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een aflevering fort Alpha gekeken om het af te leren.
Ging het de halve aflevering over het Turkse hoofdpersonage.
Hoofddoek af, lippenstift op, roken alles. Toen (' 97) was er duidelijk meer mogelijk dan nu.
90% denk ik. Dan zou ik een film op zetten in plaats van de tv aandoen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
Ik weet het wel zeker.
Maar dat geldt voor meer shows.
ik ben blij dat ze nog ergens elke dag groeienquote:
En met jouw vele anderenquote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ben blij dat ze nog ergens elke dag groeien
Hoe vaker ik die gast zie, hoequote:
Alles wat iedereen in zijn jeugd ook wou, maar niet mocht doen dusquote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
Don't try this at home op Comedy Central is wel een leuke show.
Gewoon allemaal zooi opblazen in een huis.
Precies, boys will be boys.quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alles wat iedereen in zijn jeugd ook wou, maar niet mocht doen dus
Mijn oom koopt ook ieder jaar vuurwerk pakketten voor de kleinkinderen.quote:
Daar zijn je tetten weer te groot voor, doet zo'n Barbara Barend award niets aan afquote:Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar en ik luister zelfs voetbal.
Volgens mij ben ik stiekem een vent.
Wie zegt dat die echt zijnquote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar zijn je tetten weer te groot voor, doet zo'n Barbara Barend award niets aan af
Heb je gelijk in, zulke awards zijn maar virtuele verzinseltjes om zo'n subforum interessant genoeg te houdenquote:
Daarom, niets hier is wat het lijkt.quote:Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, zulke awards zijn maar virtuele verzinseltjes om zo'n subforum interessant genoeg te houden
Krijg je een schaar kado.quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
wat is in hemelsnaam een Barbara Barend Award?
niet eens een potquote:
quote:
Corrie krijgt weer praatjes.quote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet met een tag HA.
Aha oh dan snap ik hemquote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus antwoord dan: leukste vrouwelijke user in VBL.
Nee die snap ik niet...want voetbal gerelateerdquote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Wedden dat ze die niet snapt.
Doe jij niet aan scharen?quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die snap ik niet...want voetbal gerelateerd
kan voetbal gerelateerd zijn inderdaad, scharen, maar kan ook nog iets anders betekenen. Specularium heeft vast dat plaatje paraat.quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die snap ik niet...want voetbal gerelateerd
Laat maar er gaat een belletje rinkelenquote:
hij is geland....waarom vraag ik dat ook hierquote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
kan voetbal gerelateerd zijn inderdaad, scharen, maar kan ook nog iets anders betekenen. Specularium heeft vast dat plaatje paraat.
maar omdat het over voetbal ging, is de eerste uitleg logischerquote:Op zondag 14 april 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
hij is geland....waarom vraag ik dat ook hier
Niet hierquote:Op zondag 14 april 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
maar omdat het over voetbal ging, is de eerste uitleg logischer
Goh dat wist ik niet, dat het SP was.quote:Op zondag 14 april 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
omdat het southpark is en geen lesbische porno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |