Nee dit had voetbalmanager bedacht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Tem het volgende:
Corrie wil het altijd over haar tetten hebben.
Uiteraard. Ik moet nog ergens een petje hebben, maar waar?quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:35 schreef Drugshond het volgende:
Karina...
zo 16:30 heb je de tissues al klaar.
Gokje (je zat op de wc), je hebt je broek weer opgetrokken terwijl het rolletje wc-papier verder aan het afwikkelen is. Kijk eens achter je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
Ik liep inderdaad heel verlegen door de regen en potverdorie ik had weer sjans
geen idee wat ik aan mijn kont heb hangen deze week. Misschien kijk ik heel vrolijk of zo.
Nee dat was het niet. Laat me nou even dromen manquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gokje, je hebt je broek weer opgetrokken terwijl het rolletje wc-papier verder aan het afwikkelen is. Kijk eens achter je.
Owke, vandaag heb je vrij spel (have a nice day). Morgen bakkenfietsen we wel anders.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
Nee dat was het niet. Laat me nou even dromen man![]()
Morgen zit ik de hele dag binnen denk ik. En de rest van deze dag ook. Alleen vanavond een verjaardagquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Owke, vandaag heb je vrij spel (have a nice day). Morgen bakkenfietsen we wel anders.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen zit ik de hele dag binnen denk ik. En de rest van deze dag ook. Alleen vanavond een verjaardag
Net als op dates in een kroeg of restaurant.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
Ja dat doe ik thuis ook, binnen roken.
Al is het op saaie verjaardagen wel lekker om te gaan roken, ben je tenminste even verlost van de verjaardagsvisite.
Ja precies. En nog lekkerder als je een date hebt die mee naar huis gaat die OOK rookt, dat is pas relaxt. Anders heb je nog het gezeur dat je in je eigen huis op balkon moet gaan staan omdat je date niet tegen rook kan of het niet zo prettig vindt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als op dates in een kroeg of restaurant.
"Even een sigaretje roken", en dan gewoon 2 of 3 opsteken en even wat anders aan de kop dan de slechte date.
"Ik wil geen asbak likken".quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. En nog lekkerder als je een date hebt die mee naar huis gaat die OOK rookt, dat is pas relaxt. Anders heb je nog het gezeur dat je in je eigen huis op balkon moet gaan staan omdat je date niet tegen rook kan of het niet zo prettig vindt.
Rokers zijn ook veel gezelliger.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
Alleen maar voordelen met rokers, als je niet zo handig bent in versieren kun je altijd nog om een vuurtje gaan vragen.
Meestal wel ja. En in het rookhok hoor je nog weleens wat. Omdat OOK managers rokenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rokers zijn ook veel gezelliger.
Ja precies, het verbindt veel meer, anders blijf je constant op je afdeling staan en op kantoor roken sta je gewoon naast de directeuren te praten over ditjes en datjes. Zo hebben ze ook een indruk van je, die toch bij ze blijft wat altijd een streepje voor is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal wel ja. En in het rookhok hoor je nog weleens wat. Omdat OOK managers roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedonder dat A'dammers gezellig zijn. Geloof er geen bal van. Verstand van voetbal.. my ass.
A priori, ken A'dam ook te goed.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan best gezellig zijn hoor. Vraag Specularium en Mexicanobakker maar. Volgens mij vonden die mij best gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gedonder dat A'dammers gezellig zijn. Geloof er gen bal van. Verstand van voetbal.. my ass.
A priori, ken A'dam ook te goed.
En dat andere, ik spreek je morgenavond wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |