Vandaar dat ik ook al zei: ik houd er al mee opquote:Op zondag 14 april 2013 18:06 schreef sp3c het volgende:
ik doe mijn uiterste best geinteresseerd te blijven maar het blijft voetbla
de winnaar is kampioen of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het onderwerp is weer taboeblaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Leuk, bij mij liepen ze langs mijn huis. Bleef je dan ook kijken tot de veertigers in te strakke tights binnen strompelden of keek je alleen voor de afgetrainde negers?quote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Ja dat denk ik wel, dat je de enige was.
In oktober is het altijd hier om de hoek. Ga ik altijd wel even kijken, op tv in de gaten houden waar ze zijn en dan snel naar buiten voor de finish bij het Olympisch Stadion.
Hier BIJNA langs mijn huis en OS is een paar minuten lopen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk, bij mij liepen ze langs mijn huis. Bleef je dan ook kijken tot de veertigers in te strakke tights binnen strompelden of keek je alleen voor de afgetrainde negers?
Dat mogen ze toch niet aannemen, water? Omdat er misschien "iets" in kan zitten?quote:Op zondag 14 april 2013 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Buren stonden trouwens met water en sponsen klaar, dat ging mij net even te ver.
Dat zou er voor die veertigers met een buikje in belachelijke outfits nog eens bij moeten komenquote:Op zondag 14 april 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mogen ze toch niet aannemen, water? Omdat er misschien "iets" in kan zitten?
Nou die kunnen wel wat doping gebruiken meestalquote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zou er voor die veertigers met een buikje in belachelijke outfits nog eens bij moeten komen
Zo was het met de Dam tot Damloop ook altijd. Feestje, dat was iets verderop van waar ik woonde. Keiharde muziek, drinken, etc.quote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alleen in de eerste 20 minuten liepen de profs hier Karina, in de 4 uur daarna komen er tienduizenden leraren, buschauffeurs en de andere 'gewone man' langs.
Is meer een soort buurtfeestje hier, iedereen kijkt wel even en om de zoveel tijd kom je wel een bekende tegen.
Giro, prachtig!quote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo was het met de Dam tot Damloop ook altijd. Feestje, dat was iets verderop van waar ik woonde. Keiharde muziek, drinken, etc.
Giro kwam hier paar jaar terug ook langs, was ook erg leuk om te zien
Twee keer gekeken, hier om de hoek en de volgende dag ietsje verderop. Ik verbaasde me erover hoe hard ze reden, niet bepaald een mooie rechte weg hier, doodeng.quote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Giro, prachtig!
En diezelfde gasten die dan met zo'n roze trui aan bier staan weg te tikken, kunnen dat truitje ook weer aan bij de gay pride. Handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |