Die vul ik dan met betere youtube filmpjes. Maar wel eens dat fort Alpha 10x geiler was dan Spangas?quote:
Daar ben ik het mee eens. Al blijf ik er wel bij dat Alpha voor wat oudere kinderen bedoeld was.quote:Op zondag 14 april 2013 10:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die vul ik dan met betere youtube filmpjes. Maar wel eens dat fort Alpha 10x geiler was dan Spangas?
Tienjarig voor Spangas, 12 jarig voor FA. Voor een 12 jarige Voetbalmanager was het interessant genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Al blijf ik er wel bij dat Alpha voor wat oudere kinderen bedoeld was.
Oh ja dat geloof ik graagquote:Op zondag 14 april 2013 10:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tienjarig voor Spangas, 12 jarig voor FA. Voor een 12 jarige Voetbalmanager was het interessant genoeg.
Ha, ik heb nog een FA aflevering liggen die Guido wel zal interesseren.quote:Op zondag 14 april 2013 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik graagVan mij zouden ze FA herhalingen mogen uitzenden in plaats van Spangas. Veel leuker.
Nu ga ik zelf nog eventjes wat Voice US kijken die ik nog heb "liggen". Was er nog niet van gekomen.
En ik hoop op wat zon hier zo aan het eind van de middag, kan ik eindelijk weer eens op balkon zittenquote:Op zondag 14 april 2013 10:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ha, ik heb nog een FA aflevering liggen die Guido wel zal interesseren.
Wordt trouwens gek van die helikopters die al een uur boven mijn huis cirkelen, gaat nog leuk worden vandaag
Doen ze om jou te pesten. Netzo als die helikopters bij mij.quote:Op zondag 14 april 2013 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik zet de tv aan (ik hang mijn laptop er altijd aan om te kijken) en wat denk je dat ik zie: Spangas
Zo'n tril eitje na Pasen geraakt op deze manier ook zo snel uit de modequote:Op zondag 14 april 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het pas om half 5 is, moet ik mezelf de rest van de dag nog bezighouden. Ik ga maar een film opzetten of zo denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |