OK ik scheer het morgen afquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kapsel jongen, dat kan echt niet als actieheld.
Thanks.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik help je gewoon hard te worden, no pun
quote:
Wat arriveren jullie opeens tegelijk, geneukt?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je 'm vannacht moeten zien.
Dat zou tussen ons blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je 'm vannacht moeten zien.
K, hoeveelquote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Goeie TT, heb wel pics voor je. Kopen?
Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Wat arriveren jullie opeens tegelijk, geneukt?
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Goeie TT, heb wel pics voor je. Kopen?
Nee.quote:
5 euro per set van 6.quote:
Bepaal ik zelf wel, boefje.quote:
Lekker hoorquote:
Actieheldquote:
Heb jij niks mee te maken, ben zaken aan het doen met Chloro.. Gewoon je er buiten houden, dit zijn grotemensenzakenquote:
Mwah, mwah, ik ga er even over praten met m'n financieel begeleider :$quote:
Kon ermee door ja.quote:
Fair enough.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb jij niks mee te maken, ben zaken aan het doen met Chloro.. Gewoon je er buiten houden, dit zijn grotemensenzaken
Ik ben geboren als actieheld.quote:
Dit zijn bodemprijzen hoor, op=op.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwah, mwah, ik ga er even over praten met m'n financieel begeleider :$
Ook actiehelden kunnen downgraden, blijkbaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben geboren als actieheld.
Mag over Dqod heen volgende week. Doet haar toch nietsquote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kon ermee door ja.Wat jij? Neuk jij nog een beetje?
Wat een afschuwelijk wezen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dqod, is deze naturelle dame niet wat voor jou?
Zet morgen wel ff een B.A.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook actiehelden kunnen downgraden, blijkbaar.
Klinkt gezellig, hoef je haar ook niet van tevoren te sweettalken. Is zo'n gedoe altijd bij die wijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag over Dqod heen volgende week. Doet haar toch niets.
Stop deze eens terug in de kliko.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo, ken je plekquote:
Tot hoe lang geldt dit aanbod? :$quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit zijn bodemprijzen hoor, op=op.
Doe me helemaal niks nee, voel ik neit eensquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag over Dqod heen volgende week. Doet haar toch niets.
Mooi behang wel, zou daarom doenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Eén uit het lesbotopic heeft een date met een meisje dat op haar lijkt.quote:
Dan zal ze er zelf vast niet veel beter uitzien, hehe.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eén uit het lesbotopic heeft een date met een meisje dat op haar lijkt.
Actiebaasjequote:
Zondag, daarna is er weer een nieuwe ronde.quote:
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze zijn zo onzeker en labiel als de pest allemaalquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, hoef je haar ook niet van tevoren te sweettalken. Is zo'n gedoe altijd bij die wijven.
Ze postte een foto van vroeger waarop ze een hanekam had, ook nog rood geverfd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zal ze er zelf vast niet veel beter uitzien, hehe.
Oh, maar als het rood is dan kan het wel hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze postte een foto van vroeger waarop ze een hanekam had, ook nog rood geverfd.![]()
![]()
Ok, dm je rekeningnummer alvast dan, mocht ik belang hebben, zie je t wel op je bankquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zondag, daarna is er weer een nieuwe ronde.
Ik niet hoor :Squote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze zijn zo onzeker en labiel als de pest allemaal.
Geeft net dat sexy tintje, he.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, maar als het rood is dan kan het wel hoor.
Is ook. Emotionele wezens.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze zijn zo onzeker en labiel als de pest allemaal.
Ja, ik denk dan juist aan bloed en zo. Net als je je bebloede lul uit een ongesteld grotje haalt, daar doet het mij aan denken.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geeft net dat sexy tintje, he.
Oké top. Was prettig zakendoen met je.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dm je rekeningnummer alvast dan, mocht ik belang hebben, zie je t wel op je bank
[..]
Ik niet hoor :S
Vind je dat lekker ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan juist aan bloed en zo. Net als je je bebloede lul uit een ongesteld grotje haalt, daar doet het mij aan denken.
Haha ja, dan valt het niet zo op als je haar tot bloedens toe neukt.quote:
Gvd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, dan valt het niet zo op als je haar tot bloedens toe neukt.
Ah oké, maar het komt vast wel goed met je.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Dqod het volgende:
Ik MOET toch even serieus zeggen dat ik t gewoon ECHT niet op butches kan.. Bij androgynous trek ik toch echt m'n grens
Ben de moeilijkste niet dushi :$quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké top. Was prettig zakendoen met je.
Terecht ook. Anders was je hetero.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Dqod het volgende:
Ik MOET toch even serieus zeggen dat ik t gewoon ECHT niet op butches kan.. Bij androgynous trek ik toch echt m'n grens
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, maar het komt vast wel goed met je.
quote:
:pquote:
Ik ook niet bby. :$quote:
In principe wel toch.. Kan dan net zo goed die pener voor lief nemen en gewoon gaan voor een eckte manquote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook. Anders was je hetero.
quote:
quote:
Sowieso vrouwen die ontkennen dat ze af en toe een pener willen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
In principe wel toch.. Kan dan net zo goed die pener voor lief nemen en gewoon gaan voor een eckte man
Ja. Ik snap dat ook niet, van die lesbiennes waarvan er 1 dus 'de man' is. Dan doe je het gewoon voor de aandacht.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
In principe wel toch.. Kan dan net zo goed die pener voor lief nemen en gewoon gaan voor een eckte man
Echt ehquote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die ontkennen dat ze af en toe een pener willen.
Lafjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt ehIedereen moet zo af en toe eens lafjes volgespoten worden
Well, hello.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje het mannetje hoor, qua gedrag, dus waar wil je nou heen?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Ik snap dat ook niet, van die lesbiennes waarvan er 1 dus 'de man' is. Dan doe je het gewoon voor de aandacht.
Ja, anders kan ik net zo goed even de hogedrukspuit uit de schuur pakkenquote:
Vandaar de seks met gorgonzola ook volgende week.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik net zo goed even de hogedrukspuit uit de schuur pakken
Ook qua uiterlijk? Want daar ging het mij meer om.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje het mannetje hoor, qua gedrag, dus waar wil je nou heen?
Wel van achteren Gorquote:
Jij snapt bbyquote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vandaar de seks met gorgonzola ook volgende week.
Gewoon even met grof geweld er doorheen laten denderen, ben je direct mooi schoonquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Zosk het volgende:
Had het ook niet over mijn size, dat kan ik me namelijk wel voorstellen als je die oprecht niet zou missen.
Heb snor :$ telt dat? :$quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook qua uiterlijk? Want daar ging het mij meer om.
Precies dat dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon even met grof geweld er doorheen laten denderen, ben je direct mooi schoon
Semi-erect geworden (srs).quote:
Alleen als ie goed donker is.quote:
Vingertje op de klitter, vingertje er in en je ukelele in m'n artiesteningangquote:
Verf wel ff bijquote:
Gvd.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vingertje op de klitter, vingertje er in en je ukelele in m'n artiesteningang![]()
Ga jezelf nu maar even lekker betasten dushi :$
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vingertje op de klitter, vingertje er in en je ukelele in m'n artiesteningang![]()
Ga jezelf nu maar even lekker betasten dushi :$
Sowieso doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
Twijfel of ik nog broodje ga maken.
Toedelz :$quote:
Wow, superlastige beslissing.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
Twijfel of ik nog broodje ga maken.
Ben een vrouw, moet eerst even kijken hoe ik me voel hierover en of mijn emoties het wel toelaten een beslissing te nemen.quote:
Lekker hopsenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef Dqod het volgende:
Ga ff op Gor's schoot zitten
[ afbeelding ]
Latahh :$
Theeeeeeese words are my own from my heart flow I love you, I love you, I love you, I love youquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:06 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen die These Words en Unwritten van Natasha Bedingfield geen goede nummers vinden.
wejowquote:
Als ie er dinsdag niet is word ik boos.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://www.smh.com.au/ent(...)-20120110-1pszk.html
In de afgelopen paar jaar 10+ optredens gecanceld, fijne man hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef krioro het volgende:
Beetje jammer dat m'n liefdestopic al dicht is.
Nee heb nog niet met haar gesproken, we're taking it slow.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar in love ja? Ook haar nummer geregeld?!
Oh. Well. Succes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee heb nog niet met haar gesproken, we're taking it slow.
quote:
mogguhquote:
Zompig.quote:
Daarom heb ik niet iedere vrijdag vrij. Ik eis mooi weer!quote:
Je kan wel meer eisen, vriend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daarom heb ik niet iedere vrijdag vrij. Ik eis mooi weer!
Ja maar daar komt normaal ook niks van terecht.quote:
Nee, preciesquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar daar komt normaal ook niks van terecht.
Ach gelukkig heb ik een verse bak koffie, dan geniet ik maar van de kleine dingen in het leven.quote:
Zo is het maar net!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb ik een verse bak koffie, dan geniet ik maar van de kleine dingen in het leven.
quote:
Jij bedoeld met kleine dingen zeker 4ebe?quote:
Wowquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bedoeld met kleine dingen zeker 4ebe?
geen idee, schijnt gebruikelijk te zijn hier op fokquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zou je Rest in Peace tegen de nabestaanden zeggen?
Inkoppertjequote:
Malle jongen ben je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen ik ga dood, voel me zo ziek.Wat zou een jongeman nu toch veel baat hebben bij de Zalvende Zegen van Zosk of een blowjob ofzo.
Ey waar blijft die test danquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen ik ga dood, voel me zo ziek.Wat zou een jongeman nu toch veel baat hebben bij de Zalvende Zegen van Zosk of een blowjob ofzo.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef VeerEli het volgende:
Mogguhh
[ afbeelding ]![]()
Ik ging dood gisteren toen ik hem voor 't eerst zag
ik hoor anders niks (behalve de radio)quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef Salatrel het volgende:
je maakt nog een hoop herrie voor iemand die gisteren dood is gegaan
Wat vind jij hiervan? Teveel zout welquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
smakeloos en duurquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij hiervan? Teveel zout wel
[ afbeelding ]
Testosteron? Zeg het maar, welke orifice wil je het hebben.quote:
Zit aardig wat zout in inderdaad, maar opzich geen slecht voer. Veel vet & proteinz. Zou het best elke dag willen eten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij hiervan? Teveel zout wel
[ afbeelding ]
Neeeee je DM tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Testosteron? Zeg het maar, welke orifice wil je het hebben.
Schatje, ik weet gewoon niet hoe serieus ik jouw avances nog moet nemen.quote:
Nee, ik las al dat het niets ging worden. Ik kan dinsdag niet, maar ik hoef die man ook niet meer zo nodig te zien na al die verhalen te hebben gelezenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ie er dinsdag niet is word ik boos.
Was jij er gisteren ook?
Een beetje sweet talken, cock teasen en uiteindelijk blijft ze gewoon trouw aan haar vriendje, je weet hoe dat gaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Schatje, ik weet gewoon niet hoe serieus ik jouw avances nog moet nemen.Ben bang dat mijn hart gebroken gaat worden door jouw onvolprezen eerlijkheid en rechtvoorzijnraap-heid. Ik ben een dromer en zoveel realisme kan ik niet handelen.
Ach poepie, zijn muziek kan je toch wel los zien van al deze heisa?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik las al dat het niets ging worden. Ik kan dinsdag niet, maar ik hoef die man ook niet meer zo nodig te zien na al die verhalen te hebben gelezen.
Ik gaf haar een vinger en uiteindelijk zat ze op mijn hele hand. Zo'n hitsige femme fatale spot ik van miles away.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een beetje sweet talken, cock teasen en uiteindelijk blijft ze gewoon trouw aan haar vriendje, je weet hoe dat gaat.
Nee, ga natuurlijk ook voor de mannenliefdequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach poepie, zijn muziek kan je toch wel los zien van al deze heisa?
Fagitquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ga natuurlijk ook voor de mannenliefde.
dm je nummerquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ga natuurlijk ook voor de mannenliefde.
Vrij ruime vagijn voor zo'n frele meiske.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik gaf haar een vinger en uiteindelijk zat ze op mijn hele hand. Zo'n hitsige femme fatale spot ik van miles away.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef VeerEli het volgende:
Mogguhh
[ afbeelding ]![]()
Ik ging dood gisteren toen ik hem voor 't eerst zag
Ik zal before&after pics maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vrij ruime vagijn voor zo'n frele meiske.
Hitler was ook best een cheeky cunt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal before&after pics maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hitler was ook best een cheeky cunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat me een keer blind te staren op zo'n poes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
Post dan gewoon gifjes van je eigen poes.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet wel, na enige activiteit kun je naar binnen kijken ()
Moooohquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Wheeeeeeeeeee
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahahahahaha.. Ik heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Schatje, ik weet gewoon niet hoe serieus ik jouw avances nog moet nemen.Ben bang dat mijn hart gebroken gaat worden door jouw onvolprezen eerlijkheid en rechtvoorzijnraap-heid. Ik ben een dromer en zoveel realisme kan ik niet handelen.
Je had ook even moeten ruikenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zat me een keer blind te staren op zo'n poes.Je weet wel, na enige activiteit kun je naar binnen kijken (
), en ik zag allemaal van die slijmerige nopjes enzo. Wtf man.
Voelde wel goed tho.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zat me een keer blind te staren op zo'n poes.Je weet wel, na enige activiteit kun je naar binnen kijken (
), en ik zag allemaal van die slijmerige nopjes enzo. Wtf man.
Voelde wel goed tho.
Er is echt iets mis met die hond.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef BobbyB het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
![]()
Mja, dit op FOK! bespreken gewoon.. i cantquote:
Zou hem geen 50 gevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef BobbyB het volgende:
![]()
translate.google.com ja. Maar hieruit kan ik dus opmaken dat je liefdesbrieven krijgt van een of andere arabier?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:29 schreef Allure_ het volgende:
gvd heb je op internet nergens fatsoenlijke vertaalsites
ja, in dubai ontmoet (L)quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
translate.google.com ja. Maar hieruit kan ik dus opmaken dat je liefdesbrieven krijgt van een of andere arabier?
Waarom zoek jij op marktplaats naar wanhopige kerels van 50?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:28 schreef BobbyB het volgende:
![]()
Hoezo had jij gister eigenlijk een foto gepost en na een paar minuten weggehaald?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Dat wijf (gozer) in fototopic die zomaar over mij begint? wat![]()
vast weer kloontje van iemand die ik heb afgewezen in DM
quote:
Been there done that, heb de meest freaky dingen gedaan vriend. Iets wat me ook goed bijstaat is dat ik een keer zo'n poezebeest heb vacuum getrokken en mijn hele bek vol zooi zat.quote:
I can't dit, I can't dat, blijft niet veel over zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, dit op FOK! bespreken gewoon.. i cant
Het ligt bij jou gewoon een beetje gevoelig omdat je zelf niet zoveel succes bij de dames hebtquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, dit op FOK! bespreken gewoon.. i cant
Zelfvertrouwen issuesquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo had jij gister eigenlijk een foto gepost en na een paar minuten weggehaald?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
I cant idd... jij wel.. maar I nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Been there done that, heb de meest freaky dingen gedaan vriend. Iets wat me ook goed bijstaat is dat ik een keer zo'n poezebeest heb vacuum getrokken en mijn hele bek vol zooi zat.Nee, dan kun je er beter gewoon in blazen.
[..]
I can't dit, I can't dat, blijft niet veel over zo.
1 woord voor jou vriend;quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het ligt bij jou gewoon een beetje gevoelig omdat je zelf niet zoveel succes bij de dames hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen issuesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Been there done that, heb de meest freaky dingen gedaan vriend. Iets wat me ook goed bijstaat is dat ik een keer zo'n poezebeest heb vacuum getrokken en mijn hele bek vol zooi zat.Nee, dan kun je er beter gewoon in blazen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen issuesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens, "zie spoiler" in de spoiler zelf neerzetten.
Beetje sociaal experimenteren toch. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom zoek jij op marktplaats naar wanhopige kerels van 50?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iets wat me ook goed bijstaat is dat ik een keer zo'n poezebeest heb vacuum getrokken en mijn hele bek vol zooi zat.
Shit, heb wel 's een clit en het gebied eromheen 'opgezogen', maar niet een hele pussyquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens, "zie spoiler" in de spoiler zelf neerzetten.
'T interesseart mah nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ja ik bedoel de spoiler als antwoord op zoks
Ben wel benieuwd wat jullie dan voor exotische theorieen zouden hebben over waarom ik het weggehaald heb eerst. En dat ik dan ook nog als reden dat opgeef in de post zelf
'T interesseart mah nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ja ik bedoel de spoiler als antwoord op zoks
Ben wel benieuwd wat jullie dan voor exotische theorieen zouden hebben over waarom ik het weggehaald heb eerst. En dat ik dan ook nog als reden dat opgeef in de post zelf
quote:
Begin er dan ook niet overquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Begin er dan ook niet overklaar weer
Geforceerd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Begin er dan ook niet overklaar weer
Dat de hele soos jouw puni bevlekt, dat is geforceerdquote:
Dat ook weer niet, maar gewoon, het is een holte, die kun je vacuum zuigen. Als je dat een beetje besuisd doet dan is ze je de rest van de week dankelbaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shit, heb wel 's een clit en het gebied eromheen 'opgezogen', maar niet een hele pussy.
Ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die alleen doggy en missionaris lights off.
Dat is wel een lekker krokante unit, inderdaad.quote:
Vond het wel aandoenlijk, het was ook echt zo'n petite dingetje. En het leken op fleshy weerhaakjes ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ditik kan niet zo goed tegen bultjes zien in die area
)
quote:
Kippenvel gekregen, lijerquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Oh btw dwczag gisteren iets op tv over larven van horzels die zich hadden genesteld in het achterhoofd van een man.
Ze houden zich in leven door vlees te eten en met het achterlijf uit de huid te steken om zuurstof op te nemen.
Zag er zo uit als die plaatjes... bulten met zwarte gaten erin waar een ministukje horzellarvebips uitstak.
Moest gelijk aan jou denken
Catwoman in bed ofzo? Dat zou het wel verklaren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het wel aandoenlijk, het was ook echt zo'n petite dingetje. En het leken op fleshy weerhaakjes ofzo?
Bedoel meer dat puistenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het wel aandoenlijk, het was ook echt zo'n petite dingetje. En het leken op fleshy weerhaakjes ofzo?
Wel eens een close-up penetratie gezien? Als in, de camera zit in de vagina?quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahahaha gvdquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kippenvel gekregen, lijer.
Bobbeltjes voor extra pleasure, Moeder Natuur is een fijne vrouwquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gast, wat voor freaky shit kijk jij?!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens een close-up penetratie gezien? Als in, de camera zit in de vagina?
Het naarste idee vond ik een spin die onder je huid haar eitjes legt. Heb je een jeukend bultje, krab je m open, komen er 200 spionnetjes uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
gewoon snachts slapen en dan larven in je hoofd horen en voelen bewegen![]()
wtf is deze wereld vriend
Nasty manquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha gvd
serieus lees ditvolgens mij ging het over dezelfde beestjes.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nde-parasieten.dhtml
Ho ho, was gewoon een educatief filmpje hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gast, wat voor freaky shit kijk jij?!
Ranzig man iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het naarste idee vond ik een spin die onder je huid haar eitjes legt. Heb je een jeukend bultje, krab je m open, komen er 200 spionnetjes uit.
VODJKA AHAHAH DRUGSSS JONGE JOCHIOES LOL xD YOLO!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef Allure_ het volgende:
hallo doe ff normale onderwerp wazmetjullie
Oi, dat filmpje is niet echt heel fijn. Damn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha gvd
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
VODJKA AHAHAH DRUGSSS JONGE JOCHIOES LOL xD YOLO!!
Nou dat niet, horzels zijn gewoon fucked upquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nasty man. Maar ze zoeken het zelf op
.
[..]
Ho ho, was gewoon een educatief filmpje hoor.
Holy shit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha gvd
[..]
Je vrijwillig in de Amazone begevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou dat niet, horzels zijn gewoon fucked up
Ja, hoef ook niet naar die contrijen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je vrijwillig in de Amazone begeven.
[..]![]()
.
Jij houd wel van nasty shit tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oi, dat filmpje is niet echt heel fijn. Damn.
nvmquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha gvd
Of parasieten die via je jongeheer naar binnenkruipen als je aan het zwemmen bent. Lang leve niet in de jungle wonen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ranzig man iddwel eens gehoord ja.. gelukkig in NL weinig last van dat soort ongein.
[..]
[..]
Ranzig man iddwel eens gehoord ja.. gelukkig in NL weinig last van dat soort ongein.
[..]
Candirus jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Of parasieten die via je jongeheer naar binnenkruipen als je aan het zwemmen bent. Lang leve niet in de jungle wonen.
Echt zo'n conversatieve nicht ben je volgens mij. Nootjes toch.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel meer dat puisten
Maar ja, smerig... doet mij gelijk denken aan die vieze kattentong. Mijn piemel dealt maar met poesjes, de rest geeft niet.
Ja man, best wel hot. Chick liet me ook een keer een of ander Brazzers-filmpje zien, 'hey, deze lijkt op mij'. En ze leken inderdaad heel erg veel op elkaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens een close-up penetratie gezien? Als in, de camera zit in de vagina?
Precies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bobbeltjes voor extra pleasure, Moeder Natuur is een fijne vrouw.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gast, wat voor freaky shit kijk jij?!
Ik zag eens bij een tekenfilm zo'n chickie die allemaal wormen uit d'r huid had steken. Dat kon ik echt niet aanzien, vond het echt fucking nasty. Voelde me toen wel een beetje een pussy.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het naarste idee vond ik een spin die onder je huid haar eitjes legt. Heb je een jeukend bultje, krab je m open, komen er 200 spionnetjes uit.
Dat ben ik iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt zo'n conversatieve nicht ben je volgens mij. Nootjes toch.Chicks waarderen die shit, ze zijn altijd helemaal happy en relieved dat ze een keer fucking freaky kunnen doen.
watquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Gevangen in hun eigen verkrampte lichaam, dat zitten ze. Vrouwen die niet willen squirten of bumfuck kan ik sowieso al niet serieus nemen. (hihaho, srs)quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ben ik iddniet alle vrouwen zijn labiel, nasty met lack aan klasse
gelukkig.
jezus, gastquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gevangen in hun eigen lichaam, dat zitten ze. Vrouwen die niet willen squirten of bumfuck kan ik sowieso al niet serieus nemen. (hihaho, srs)
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
gewoon snachts slapen en dan larven in je hoofd horen en voelen bewegen![]()
wtf is deze wereld vriend
Ben je zelf ook bereid om alles uit te proberen en je eens goed van achteren te laten nemen? Anders is het natuurlijk een beetje hypocriet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gevangen in hun eigen verkrampte lichaam, dat zitten ze. Vrouwen die niet willen squirten of bumfuck kan ik sowieso al niet serieus nemen. (hihaho, srs)
Dat is niet echt related he, geen nasty shit willen en onzekerheid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het laatste wat je parten zou moeten spelen bij sex is je onzekerheid, Nootmans.
Laat die jongen maar gewoon. Dit is zijn speciale plekje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben je zelf ook bereid om alles uit te proberen en je eens goed van achteren te laten nemen? Anders is het natuurlijk een beetje hypocriet.
shoot mequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het laatste wat je parten zou moeten spelen bij sex is je onzekerheid, Nootmans.
Ik was juist nieuwsgierig of hij wel eens wat deed met zijn speciale plekjequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:11 schreef fyah het volgende:
[..]
Laat die jongen maar gewoon. Dit is zijn speciale plekje.
Door een man of een vrouw met een strap-on?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben je zelf ook bereid om alles uit te proberen en je eens goed van achteren te laten nemen? Anders is het natuurlijk een beetje hypocriet.
Ik ga er aan werkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dude plsquote:
Kom op allyquote:
We experimenteren allemaal wel eens. Zo hebben Mozy en ik geexperimeteerd met cannabis in de jaren 60. En er was echt niks aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik was juist nieuwsgierig of hij wel eens wat deed met zijn speciale plekje
Ik ging eigenlijk voor het tweede. Maar het eerste mag ook, ik ben ruimdenkendquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Door een man of een vrouw met een strap-on?
Zou ik wel doen, kan je maar beter achter de rug hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor het tweede. Maar het eerste mag ook, ik ben ruimdenkend
Neem een vodkaquote:
Als Aziaat zou jij trouwens mijn rijstkookkunsten wel kunnen apprecieeren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Aangezien jij hier nu ook zitquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jullie? Jij niet dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:18 schreef fyah het volgende:
Hebben jullie trouwens niet weer Koninginnedag binnenkort?
Tegenwoordig kan het zelfs met jezelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Door een man of een vrouw met een strap-on?
Hij ben een belgquote:
Jouw rijstschotelquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Als Aziaat zou jij trouwens mijn rijstkookkunsten wel kunnen apprecieeren.
Ja 30 april maar deze keer met kroning van Willempie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:18 schreef fyah het volgende:
Hebben jullie trouwens niet weer Koninginnedag binnenkort?
met paprika chips?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Zou wel een oplossing zijn voor m'n verliefdheid op mezelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het zelfs met jezelf
Damn straight. My rijst-nacho schotel brings all the boys to the yard and they're like; it's better than yours.quote:
Monarchiequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja 30 april maar deze keer met kroning van Willempie.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
Owh, sorry Fyah wist ik niet, vervelend voor je.
[..]
Zou wel een oplossing zijn voor m'n verliefdheid op mezelf.
Ik moet je helaas teleurstellen, ik ben niet echt Aziatischquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan gelijk oversteken hoor!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aangezien jij hier nu ook ziten ik jouw uiterlijkheden nog niet hebmogen aanschouwen...
pics?
Dat vind ik geen probleem.. dm wel ff, 1 moment.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen, ik ben niet echt Aziatisch
[..]
Ik doe alleen aan gelijk oversteken hoor!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef CristinaYang het volgende:
Maakt niet uit! Fyah discrimineert niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen, ik ben niet echt Aziatisch
[..]
quote:
Dames uit het Midden-Oosten zijn anders prachtig. Waarom denk je dat die mannen ze voor de rest van de wereld willen verbergen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Fyah discrimineert niet.
Alleen het Midden-Oosten heeft ie niks mee. De zandbak. Met die lap grond kunnen we wel iets leukers doen.
Nu maak je me wel nieuwsgierig naar jouw ontwikkelingsplan voor het Midden-Oostenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Fyah discrimineert niet.
Alleen het Midden-Oosten heeft ie niks mee. De zandbak. Met die lap grond kunnen we wel iets leukers doen.
picsquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Handig wel.
[..]
Dames uit het Midden-Oosten zijn anders prachtig. Waarom denk je dat die mannen ze voor de rest van de wereld willen verbergen?
Sowieso een reuzenrad. met daar een enorm zwembad rond. Zodat je boven van het reuzenrad in het zwembad kunt springen en daar naar de rollercoaster kunt zwemen, om daar iets gelijkaardig te doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nu maak je me wel nieuwsgierig naar jouw ontwikkelingsplan voor het Midden-Oosten
Best. Idea. Ever.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Sowieso een reuzenrad. met daar een enorm zwembad rond. Zodat je boven van het reuzenrad in het zwembad kunt springen en daar naar de rollercoaster kunt zwemen, om daar iets gelijkaardig te doen
I know right?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Best. Idea. Ever.
Ik hou van pretparken
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste... Wauw.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 3equote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit 'm nog af te luisteren ookquote:
Ja Dunya inderdaad, Maryam Hassouni heet ze in het echt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die 3e! Da's toch Dunya? Of Desi
.
Zou ze allemaal wel, overigens.
Ja kwaliteitsmuziek he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zit 'm nog af te luisteren ook.
Ja, van mij mag het ook optyfen. Veredelde uitkeringstrekkersquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Monarchie![]()
Neerlands Koningshuis![]()
Belgisch Koningshuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
what the hell
Voor zo'n chick zou ik alles doen hè, wat een oneindige schoonheid en cutiefacequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja Dunya inderdaad, Maryam Hassouni heet ze in het echt.
[..]
Ja kwaliteitsmuziek he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |