Laten we dat maar gewoon niet doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens anaal nemen.
inb4 'nee'
Gaatje in knippen, warme appeltaart erachter en gaan maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is er nou weer geil aan een getekende punani? Als het ding zich in levende lijve voor je neus bevindt snap ik het nog, maar foto's of plaatjes, wat is daar in godsnaam geil aan?
Zeker omdat ik geen sensuele jongen ben van twee bij twee?quote:
Nee, omdat je gewoon normaal moet doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker omdat ik geen sensuele jongen ben van twee bij twee?
Als ik een lul had, zou ik 'm sowieso in een appeltaart stoppen. Of een gaatje in een meloen maken en gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaatje in knippen, warme appeltaart erachter en gaan maar.
Oh.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, omdat je gewoon normaal moet doen.
Dat zou jij helemaal niet doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een lul had, zou ik 'm sowieso in een appeltaart stoppen. Of een gaatje in een meloen maken en gaan.
Hahaha, ik heb echt moeite met dit geloven.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.
Ging trouwens fiets ophalen eh. Zegt Harry: "Ja, ketting was kapot." Ik zo: "Oké." Hij zo: "Ja, dat kon je natuurlijk ook niet zien."
Dude. Echt.![]()
![]()
Die heb je toch ook? Op je gelaat, weliswaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een lul had, zou ik 'm sowieso in een appeltaart stoppen. Of een gaatje in een meloen maken en gaan.
Kan tegenwoordig gewoon geregeld worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geloof het toch maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb echt moeite met dit geloven.
Ga je volgende keer terug naar hem als er weer iets met je fiets is?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geloof het toch maar.Die dude is echt wappie, niet normaal.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Gaatje in knippen, warme appeltaart erachter en gaan maar.
Not even close to funny.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heb je toch ook? Op je gelaat, weliswaar.
Ja man, houdt het leven spannend toch.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga je volgende keer terug naar hem als er weer iets met je fiets is?
Nou ja, spannend.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, houdt het leven spannend toch.
Meloenwaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds niet eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Cartooneske weergave:
[ afbeelding ]
Ja, ach.quote:
Je maakt nog altijd meer mee dan ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ach.Hoogtepunt van mijn dag weer.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaallesbo ;s;s;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wow, kutleven.quote:
Sorry popje, zal ik lekker sapje voor je maken? Verse jus, banaan, kiwi, meloen?quote:
Heb geen dorst, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry popje, zal ik lekker sapje voor je maken? Verse jus, banaan, kiwi, meloen?
Oké.quote:
....quote:
Nee hoor, maak wel voor mezelf.quote:
Wil best helpen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, maak wel voor mezelf.
Nee, het is al goed hoor.quote:
http://www.smh.com.au/ent(...)-20120110-1pszk.htmlquote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien herkent ze me nog als je me beschrijft: Forever alone fat awkward phaggot met opa-pet.
Ook best.quote:
Haha ahw.quote:
Precies de juiste hoek, zonnebril, WD-handje ter afleiding.quote:
Te kort haar, wilde wenkbrauw, dunne en bovendien behaarde bovenarm, ik twijfel nu ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Precies de juiste hoek, zonnebril, WD-handje ter afleiding.
Ik trap er niet in.
gecoupeerd wsquote:Op donderdag 11 april 2013 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Wat heeft die bovenste met z'n oortjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |