Ga jullie wel koppelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen oog voor mutsmeisje.![]()
![]()
Geen M39 EMR hebben als hoodrat.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Now all my G's in NY carry big .45's
Chicago, LA prefer them AK's
And all Philly niggas, is Mac milly niggas
Every thug in Saint Louis bought an Uzi
Moeilijk rennen voor 5-0 of een corner sto' robben met zo'n apparaatquote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen M39 EMR hebben als hoodrat.Nepgangsters
Ben jij een hoodrat?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moeilijk rennen voor 5-0 of een corner sto' robben met zo'n apparaat.
1072 A'dam #squadquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij een hoodrat?Welke hood?
Welke gangster robbed er nou een corner sto'quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moeilijk rennen voor 5-0 of een corner sto' robben met zo'n apparaat.
Cam'Ron in Killa Season.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke gangster robbed er nou een corner sto'
Das stimmt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is 1072 trouwens niet de Pijp? Want dan werk ik vrij regelmatig bij jou in de buurt
Slecht.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij negatieve Chinees.
[ afbeelding ]
Er gaat gepeept wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is 1072 trouwens niet de Pijp? Want dan werk ik vrij regelmatig bij jou in de buurt
Misschien herkent ze me nog als je me beschrijft: Forever alone fat awkward phaggot met opa-pet.quote:
Hahaha, dat zal haar vast en zeker bijblijven ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien herkent ze me nog als je me beschrijft: Forever alone fat awkward phaggot met opa-pet.
Of "die dude die voorstelde om in ruil voor een betere recensie op FOK! onzedelijke handelingen van me wenste".quote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien herkent ze me nog als je me beschrijft: Forever alone fat awkward phaggot met opa-pet.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, dat zal haar vast en zeker bijblijven ja.
Ik heb het over ontvangen he, gekkiequote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pijpen is wel een beetje een obsessie voor jou, of niet? Gevalletje nog half in de kast, of?
Hoe kan ze jou nou ooit vergetenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
dWc = gangsterquote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef Piye het volgende:
Een hoodrat is helemaal geen gangster noobs.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 11 april 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb het over ontvangen he, gekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal:sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Bepaal ik zelf wel.quote:
Toch wel.quote:
Beter gebruikt ie z'n gave om punani's te tekenen.quote:
Echt bizar hoe ziek realistisch sommige mensen kunnen tekenen of schilderen.quote:
Wat is er nou weer geil aan een getekende punani? Als het ding zich in levende lijve voor je neus bevindt snap ik het nog, maar foto's of plaatjes, wat is daar in godsnaam geil aan?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter gebruikt ie z'n gave om punani's te tekenen.
Doe normaal Zosk.quote:
Godtering.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is er nou weer geil aan een getekende punani? Als het ding zich in levende lijve voor je neus bevindt snap ik het nog, maar foto's of plaatjes, wat is daar in godsnaam geil aan?
Zal je eens anaal nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |