quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
VODJKA AHAHAH DRUGSSS JONGE JOCHIOES LOL xD YOLO!!
Nou dat niet, horzels zijn gewoon fucked upquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nasty man. Maar ze zoeken het zelf op
.
[..]
Ho ho, was gewoon een educatief filmpje hoor.
Holy shit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha gvd
serieus lees ditvolgens mij ging het over dezelfde beestjes.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nde-parasieten.dhtml
[..]
Je vrijwillig in de Amazone begevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou dat niet, horzels zijn gewoon fucked up
Ja, hoef ook niet naar die contrijen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je vrijwillig in de Amazone begeven.
[..]![]()
.
Jij houd wel van nasty shit tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oi, dat filmpje is niet echt heel fijn. Damn.
nvmquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha gvd
serieus lees ditvolgens mij ging het over dezelfde beestjes.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nde-parasieten.dhtml
Of parasieten die via je jongeheer naar binnenkruipen als je aan het zwemmen bent. Lang leve niet in de jungle wonen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ranzig man iddwel eens gehoord ja.. gelukkig in NL weinig last van dat soort ongein.
[..]
[..]
Ranzig man iddwel eens gehoord ja.. gelukkig in NL weinig last van dat soort ongein.
[..]
Candirus jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Of parasieten die via je jongeheer naar binnenkruipen als je aan het zwemmen bent. Lang leve niet in de jungle wonen.
Echt zo'n conversatieve nicht ben je volgens mij. Nootjes toch.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel meer dat puisten
Maar ja, smerig... doet mij gelijk denken aan die vieze kattentong. Mijn piemel dealt maar met poesjes, de rest geeft niet.
Ja man, best wel hot. Chick liet me ook een keer een of ander Brazzers-filmpje zien, 'hey, deze lijkt op mij'. En ze leken inderdaad heel erg veel op elkaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eens een close-up penetratie gezien? Als in, de camera zit in de vagina?
Precies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bobbeltjes voor extra pleasure, Moeder Natuur is een fijne vrouw.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gast, wat voor freaky shit kijk jij?!
Ik zag eens bij een tekenfilm zo'n chickie die allemaal wormen uit d'r huid had steken. Dat kon ik echt niet aanzien, vond het echt fucking nasty. Voelde me toen wel een beetje een pussy.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het naarste idee vond ik een spin die onder je huid haar eitjes legt. Heb je een jeukend bultje, krab je m open, komen er 200 spionnetjes uit.
Dat ben ik iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt zo'n conversatieve nicht ben je volgens mij. Nootjes toch.Chicks waarderen die shit, ze zijn altijd helemaal happy en relieved dat ze een keer fucking freaky kunnen doen.
watquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Been there done that, heb de meest freaky dingen gedaan vriend. Iets wat me ook goed bijstaat is dat ik een keer zo'n poezebeest heb vacuum getrokken en mijn hele bek vol zooi zat.Nee, dan kun je er beter gewoon in blazen.
[..]
Gevangen in hun eigen verkrampte lichaam, dat zitten ze. Vrouwen die niet willen squirten of bumfuck kan ik sowieso al niet serieus nemen. (hihaho, srs)quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ben ik iddniet alle vrouwen zijn labiel, nasty met lack aan klasse
gelukkig.
jezus, gastquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gevangen in hun eigen lichaam, dat zitten ze. Vrouwen die niet willen squirten of bumfuck kan ik sowieso al niet serieus nemen. (hihaho, srs)
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
gewoon snachts slapen en dan larven in je hoofd horen en voelen bewegen![]()
wtf is deze wereld vriend
Ben je zelf ook bereid om alles uit te proberen en je eens goed van achteren te laten nemen? Anders is het natuurlijk een beetje hypocriet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gevangen in hun eigen verkrampte lichaam, dat zitten ze. Vrouwen die niet willen squirten of bumfuck kan ik sowieso al niet serieus nemen. (hihaho, srs)
Dat is niet echt related he, geen nasty shit willen en onzekerheid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het laatste wat je parten zou moeten spelen bij sex is je onzekerheid, Nootmans.
Laat die jongen maar gewoon. Dit is zijn speciale plekje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben je zelf ook bereid om alles uit te proberen en je eens goed van achteren te laten nemen? Anders is het natuurlijk een beetje hypocriet.
shoot mequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het laatste wat je parten zou moeten spelen bij sex is je onzekerheid, Nootmans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |