Nee, ik las al dat het niets ging worden. Ik kan dinsdag niet, maar ik hoef die man ook niet meer zo nodig te zien na al die verhalen te hebben gelezenquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ie er dinsdag niet is word ik boos.
Was jij er gisteren ook?
Een beetje sweet talken, cock teasen en uiteindelijk blijft ze gewoon trouw aan haar vriendje, je weet hoe dat gaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Schatje, ik weet gewoon niet hoe serieus ik jouw avances nog moet nemen.Ben bang dat mijn hart gebroken gaat worden door jouw onvolprezen eerlijkheid en rechtvoorzijnraap-heid. Ik ben een dromer en zoveel realisme kan ik niet handelen.
Ach poepie, zijn muziek kan je toch wel los zien van al deze heisa?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik las al dat het niets ging worden. Ik kan dinsdag niet, maar ik hoef die man ook niet meer zo nodig te zien na al die verhalen te hebben gelezen.
Ik gaf haar een vinger en uiteindelijk zat ze op mijn hele hand. Zo'n hitsige femme fatale spot ik van miles away.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een beetje sweet talken, cock teasen en uiteindelijk blijft ze gewoon trouw aan haar vriendje, je weet hoe dat gaat.
Nee, ga natuurlijk ook voor de mannenliefdequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach poepie, zijn muziek kan je toch wel los zien van al deze heisa?
Fagitquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ga natuurlijk ook voor de mannenliefde.
dm je nummerquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ga natuurlijk ook voor de mannenliefde.
Vrij ruime vagijn voor zo'n frele meiske.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik gaf haar een vinger en uiteindelijk zat ze op mijn hele hand. Zo'n hitsige femme fatale spot ik van miles away.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef VeerEli het volgende:
Mogguhh
[ afbeelding ]![]()
Ik ging dood gisteren toen ik hem voor 't eerst zag
Ik zal before&after pics maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vrij ruime vagijn voor zo'n frele meiske.
Hitler was ook best een cheeky cunt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal before&after pics maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hitler was ook best een cheeky cunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat me een keer blind te staren op zo'n poes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
Post dan gewoon gifjes van je eigen poes.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet wel, na enige activiteit kun je naar binnen kijken ()
Moooohquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Wheeeeeeeeeee
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahahahahaha.. Ik heb echt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Schatje, ik weet gewoon niet hoe serieus ik jouw avances nog moet nemen.Ben bang dat mijn hart gebroken gaat worden door jouw onvolprezen eerlijkheid en rechtvoorzijnraap-heid. Ik ben een dromer en zoveel realisme kan ik niet handelen.
Je had ook even moeten ruikenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zat me een keer blind te staren op zo'n poes.Je weet wel, na enige activiteit kun je naar binnen kijken (
), en ik zag allemaal van die slijmerige nopjes enzo. Wtf man.
Voelde wel goed tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |