wejowquote:
Als ie er dinsdag niet is word ik boos.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://www.smh.com.au/ent(...)-20120110-1pszk.html
In de afgelopen paar jaar 10+ optredens gecanceld, fijne man hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef krioro het volgende:
Beetje jammer dat m'n liefdestopic al dicht is.
Nee heb nog niet met haar gesproken, we're taking it slow.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar in love ja? Ook haar nummer geregeld?!
Oh. Well. Succes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee heb nog niet met haar gesproken, we're taking it slow.
quote:
mogguhquote:
Zompig.quote:
Daarom heb ik niet iedere vrijdag vrij. Ik eis mooi weer!quote:
Je kan wel meer eisen, vriend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daarom heb ik niet iedere vrijdag vrij. Ik eis mooi weer!
Ja maar daar komt normaal ook niks van terecht.quote:
Nee, preciesquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar daar komt normaal ook niks van terecht.
Ach gelukkig heb ik een verse bak koffie, dan geniet ik maar van de kleine dingen in het leven.quote:
Zo is het maar net!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb ik een verse bak koffie, dan geniet ik maar van de kleine dingen in het leven.
quote:
Jij bedoeld met kleine dingen zeker 4ebe?quote:
Wowquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bedoeld met kleine dingen zeker 4ebe?
geen idee, schijnt gebruikelijk te zijn hier op fokquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zou je Rest in Peace tegen de nabestaanden zeggen?
Inkoppertjequote:
Malle jongen ben je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen ik ga dood, voel me zo ziek.Wat zou een jongeman nu toch veel baat hebben bij de Zalvende Zegen van Zosk of een blowjob ofzo.
Ey waar blijft die test danquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen ik ga dood, voel me zo ziek.Wat zou een jongeman nu toch veel baat hebben bij de Zalvende Zegen van Zosk of een blowjob ofzo.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef VeerEli het volgende:
Mogguhh
[ afbeelding ]![]()
Ik ging dood gisteren toen ik hem voor 't eerst zag
ik hoor anders niks (behalve de radio)quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:28 schreef Salatrel het volgende:
je maakt nog een hoop herrie voor iemand die gisteren dood is gegaan
Wat vind jij hiervan? Teveel zout welquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
smakeloos en duurquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij hiervan? Teveel zout wel
[ afbeelding ]
Testosteron? Zeg het maar, welke orifice wil je het hebben.quote:
Zit aardig wat zout in inderdaad, maar opzich geen slecht voer. Veel vet & proteinz. Zou het best elke dag willen eten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij hiervan? Teveel zout wel
[ afbeelding ]
Neeeee je DM tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Testosteron? Zeg het maar, welke orifice wil je het hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |