OK ik scheer het morgen afquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kapsel jongen, dat kan echt niet als actieheld.
Thanks.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik help je gewoon hard te worden, no pun
quote:
Wat arriveren jullie opeens tegelijk, geneukt?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je 'm vannacht moeten zien.
Dat zou tussen ons blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je 'm vannacht moeten zien.
K, hoeveelquote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Goeie TT, heb wel pics voor je. Kopen?
Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Wat arriveren jullie opeens tegelijk, geneukt?
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Chloroform het volgende:
Goeie TT, heb wel pics voor je. Kopen?
Nee.quote:
5 euro per set van 6.quote:
Bepaal ik zelf wel, boefje.quote:
Lekker hoorquote:
Actieheldquote:
Heb jij niks mee te maken, ben zaken aan het doen met Chloro.. Gewoon je er buiten houden, dit zijn grotemensenzakenquote:
Mwah, mwah, ik ga er even over praten met m'n financieel begeleider :$quote:
Kon ermee door ja.quote:
Fair enough.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb jij niks mee te maken, ben zaken aan het doen met Chloro.. Gewoon je er buiten houden, dit zijn grotemensenzaken
Ik ben geboren als actieheld.quote:
Dit zijn bodemprijzen hoor, op=op.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwah, mwah, ik ga er even over praten met m'n financieel begeleider :$
Ook actiehelden kunnen downgraden, blijkbaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben geboren als actieheld.
Mag over Dqod heen volgende week. Doet haar toch nietsquote:Op donderdag 11 april 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kon ermee door ja.Wat jij? Neuk jij nog een beetje?
Wat een afschuwelijk wezen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dqod, is deze naturelle dame niet wat voor jou?
Zet morgen wel ff een B.A.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook actiehelden kunnen downgraden, blijkbaar.
Klinkt gezellig, hoef je haar ook niet van tevoren te sweettalken. Is zo'n gedoe altijd bij die wijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag over Dqod heen volgende week. Doet haar toch niets.
Stop deze eens terug in de kliko.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo, ken je plekquote:
Tot hoe lang geldt dit aanbod? :$quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit zijn bodemprijzen hoor, op=op.
Doe me helemaal niks nee, voel ik neit eensquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag over Dqod heen volgende week. Doet haar toch niets.
Mooi behang wel, zou daarom doenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Eén uit het lesbotopic heeft een date met een meisje dat op haar lijkt.quote:
Dan zal ze er zelf vast niet veel beter uitzien, hehe.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eén uit het lesbotopic heeft een date met een meisje dat op haar lijkt.
Actiebaasjequote:
Zondag, daarna is er weer een nieuwe ronde.quote:
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze zijn zo onzeker en labiel als de pest allemaalquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, hoef je haar ook niet van tevoren te sweettalken. Is zo'n gedoe altijd bij die wijven.
Ze postte een foto van vroeger waarop ze een hanekam had, ook nog rood geverfd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zal ze er zelf vast niet veel beter uitzien, hehe.
Oh, maar als het rood is dan kan het wel hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze postte een foto van vroeger waarop ze een hanekam had, ook nog rood geverfd.![]()
![]()
Ok, dm je rekeningnummer alvast dan, mocht ik belang hebben, zie je t wel op je bankquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zondag, daarna is er weer een nieuwe ronde.
Ik niet hoor :Squote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze zijn zo onzeker en labiel als de pest allemaal.
Geeft net dat sexy tintje, he.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, maar als het rood is dan kan het wel hoor.
Is ook. Emotionele wezens.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze zijn zo onzeker en labiel als de pest allemaal.
Ja, ik denk dan juist aan bloed en zo. Net als je je bebloede lul uit een ongesteld grotje haalt, daar doet het mij aan denken.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geeft net dat sexy tintje, he.
Oké top. Was prettig zakendoen met je.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dm je rekeningnummer alvast dan, mocht ik belang hebben, zie je t wel op je bank
[..]
Ik niet hoor :S
Vind je dat lekker ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan juist aan bloed en zo. Net als je je bebloede lul uit een ongesteld grotje haalt, daar doet het mij aan denken.
Haha ja, dan valt het niet zo op als je haar tot bloedens toe neukt.quote:
Gvd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, dan valt het niet zo op als je haar tot bloedens toe neukt.
Ah oké, maar het komt vast wel goed met je.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Dqod het volgende:
Ik MOET toch even serieus zeggen dat ik t gewoon ECHT niet op butches kan.. Bij androgynous trek ik toch echt m'n grens
Ben de moeilijkste niet dushi :$quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké top. Was prettig zakendoen met je.
Terecht ook. Anders was je hetero.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Dqod het volgende:
Ik MOET toch even serieus zeggen dat ik t gewoon ECHT niet op butches kan.. Bij androgynous trek ik toch echt m'n grens
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, maar het komt vast wel goed met je.
quote:
:pquote:
Ik ook niet bby. :$quote:
In principe wel toch.. Kan dan net zo goed die pener voor lief nemen en gewoon gaan voor een eckte manquote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook. Anders was je hetero.
quote:
quote:
Sowieso vrouwen die ontkennen dat ze af en toe een pener willen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
In principe wel toch.. Kan dan net zo goed die pener voor lief nemen en gewoon gaan voor een eckte man
Ja. Ik snap dat ook niet, van die lesbiennes waarvan er 1 dus 'de man' is. Dan doe je het gewoon voor de aandacht.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
In principe wel toch.. Kan dan net zo goed die pener voor lief nemen en gewoon gaan voor een eckte man
Echt ehquote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die ontkennen dat ze af en toe een pener willen.
Lafjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt ehIedereen moet zo af en toe eens lafjes volgespoten worden
Well, hello.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje het mannetje hoor, qua gedrag, dus waar wil je nou heen?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Ik snap dat ook niet, van die lesbiennes waarvan er 1 dus 'de man' is. Dan doe je het gewoon voor de aandacht.
Ja, anders kan ik net zo goed even de hogedrukspuit uit de schuur pakkenquote:
Vandaar de seks met gorgonzola ook volgende week.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik net zo goed even de hogedrukspuit uit de schuur pakken
Ook qua uiterlijk? Want daar ging het mij meer om.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje het mannetje hoor, qua gedrag, dus waar wil je nou heen?
Wel van achteren Gorquote:
Jij snapt bbyquote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vandaar de seks met gorgonzola ook volgende week.
Gewoon even met grof geweld er doorheen laten denderen, ben je direct mooi schoonquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Zosk het volgende:
Had het ook niet over mijn size, dat kan ik me namelijk wel voorstellen als je die oprecht niet zou missen.
Heb snor :$ telt dat? :$quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook qua uiterlijk? Want daar ging het mij meer om.
Precies dat dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon even met grof geweld er doorheen laten denderen, ben je direct mooi schoon
Semi-erect geworden (srs).quote:
Alleen als ie goed donker is.quote:
Vingertje op de klitter, vingertje er in en je ukelele in m'n artiesteningangquote:
Verf wel ff bijquote:
Gvd.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vingertje op de klitter, vingertje er in en je ukelele in m'n artiesteningang![]()
Ga jezelf nu maar even lekker betasten dushi :$
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vingertje op de klitter, vingertje er in en je ukelele in m'n artiesteningang![]()
Ga jezelf nu maar even lekker betasten dushi :$
Sowieso doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
Twijfel of ik nog broodje ga maken.
Toedelz :$quote:
Wow, superlastige beslissing.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef Chloroform het volgende:
Twijfel of ik nog broodje ga maken.
Ben een vrouw, moet eerst even kijken hoe ik me voel hierover en of mijn emoties het wel toelaten een beslissing te nemen.quote:
Lekker hopsenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef Dqod het volgende:
Ga ff op Gor's schoot zitten
[ afbeelding ]
Latahh :$
Theeeeeeese words are my own from my heart flow I love you, I love you, I love you, I love youquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:06 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen die These Words en Unwritten van Natasha Bedingfield geen goede nummers vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |