Wat een afschuwelijk wezen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Dqod, is deze naturelle dame niet wat voor jou?
Zet morgen wel ff een B.A.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook actiehelden kunnen downgraden, blijkbaar.
Klinkt gezellig, hoef je haar ook niet van tevoren te sweettalken. Is zo'n gedoe altijd bij die wijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag over Dqod heen volgende week. Doet haar toch niets.
Stop deze eens terug in de kliko.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo, ken je plekquote:
Tot hoe lang geldt dit aanbod? :$quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit zijn bodemprijzen hoor, op=op.
Doe me helemaal niks nee, voel ik neit eensquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mag over Dqod heen volgende week. Doet haar toch niets.
Mooi behang wel, zou daarom doenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Eén uit het lesbotopic heeft een date met een meisje dat op haar lijkt.quote:
Dan zal ze er zelf vast niet veel beter uitzien, hehe.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eén uit het lesbotopic heeft een date met een meisje dat op haar lijkt.
Actiebaasjequote:
Zondag, daarna is er weer een nieuwe ronde.quote:
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze zijn zo onzeker en labiel als de pest allemaalquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, hoef je haar ook niet van tevoren te sweettalken. Is zo'n gedoe altijd bij die wijven.
Ze postte een foto van vroeger waarop ze een hanekam had, ook nog rood geverfd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zal ze er zelf vast niet veel beter uitzien, hehe.
Oh, maar als het rood is dan kan het wel hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze postte een foto van vroeger waarop ze een hanekam had, ook nog rood geverfd.![]()
![]()
Ok, dm je rekeningnummer alvast dan, mocht ik belang hebben, zie je t wel op je bankquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zondag, daarna is er weer een nieuwe ronde.
Ik niet hoor :Squote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze zijn zo onzeker en labiel als de pest allemaal.
Geeft net dat sexy tintje, he.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, maar als het rood is dan kan het wel hoor.
Is ook. Emotionele wezens.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, ze zijn zo onzeker en labiel als de pest allemaal.
Ja, ik denk dan juist aan bloed en zo. Net als je je bebloede lul uit een ongesteld grotje haalt, daar doet het mij aan denken.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geeft net dat sexy tintje, he.
Oké top. Was prettig zakendoen met je.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dm je rekeningnummer alvast dan, mocht ik belang hebben, zie je t wel op je bank
[..]
Ik niet hoor :S
Vind je dat lekker ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan juist aan bloed en zo. Net als je je bebloede lul uit een ongesteld grotje haalt, daar doet het mij aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |