Ik was juist nieuwsgierig of hij wel eens wat deed met zijn speciale plekjequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:11 schreef fyah het volgende:
[..]
Laat die jongen maar gewoon. Dit is zijn speciale plekje.
Door een man of een vrouw met een strap-on?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben je zelf ook bereid om alles uit te proberen en je eens goed van achteren te laten nemen? Anders is het natuurlijk een beetje hypocriet.
Ik ga er aan werkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het laatste wat je parten zou moeten spelen bij sex is je onzekerheid, Nootmans.
dude plsquote:
Kom op allyquote:
We experimenteren allemaal wel eens. Zo hebben Mozy en ik geexperimeteerd met cannabis in de jaren 60. En er was echt niks aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik was juist nieuwsgierig of hij wel eens wat deed met zijn speciale plekje
Ik ging eigenlijk voor het tweede. Maar het eerste mag ook, ik ben ruimdenkendquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Door een man of een vrouw met een strap-on?
Zou ik wel doen, kan je maar beter achter de rug hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor het tweede. Maar het eerste mag ook, ik ben ruimdenkend
Neem een vodkaquote:
Als Aziaat zou jij trouwens mijn rijstkookkunsten wel kunnen apprecieeren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Aangezien jij hier nu ook zitquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jullie? Jij niet dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:18 schreef fyah het volgende:
Hebben jullie trouwens niet weer Koninginnedag binnenkort?
Tegenwoordig kan het zelfs met jezelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Door een man of een vrouw met een strap-on?
Hij ben een belgquote:
Jouw rijstschotelquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Als Aziaat zou jij trouwens mijn rijstkookkunsten wel kunnen apprecieeren.
Ja 30 april maar deze keer met kroning van Willempie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:18 schreef fyah het volgende:
Hebben jullie trouwens niet weer Koninginnedag binnenkort?
met paprika chips?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Zou wel een oplossing zijn voor m'n verliefdheid op mezelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het zelfs met jezelf
Damn straight. My rijst-nacho schotel brings all the boys to the yard and they're like; it's better than yours.quote:
Monarchiequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja 30 april maar deze keer met kroning van Willempie.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
Owh, sorry Fyah wist ik niet, vervelend voor je.
[..]
Zou wel een oplossing zijn voor m'n verliefdheid op mezelf.
Ik moet je helaas teleurstellen, ik ben niet echt Aziatischquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan gelijk oversteken hoor!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aangezien jij hier nu ook ziten ik jouw uiterlijkheden nog niet hebmogen aanschouwen...
pics?
Dat vind ik geen probleem.. dm wel ff, 1 moment.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen, ik ben niet echt Aziatisch
[..]
Ik doe alleen aan gelijk oversteken hoor!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef CristinaYang het volgende:
Maakt niet uit! Fyah discrimineert niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen, ik ben niet echt Aziatisch
[..]
quote:
Dames uit het Midden-Oosten zijn anders prachtig. Waarom denk je dat die mannen ze voor de rest van de wereld willen verbergen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Fyah discrimineert niet.
Alleen het Midden-Oosten heeft ie niks mee. De zandbak. Met die lap grond kunnen we wel iets leukers doen.
Nu maak je me wel nieuwsgierig naar jouw ontwikkelingsplan voor het Midden-Oostenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Fyah discrimineert niet.
Alleen het Midden-Oosten heeft ie niks mee. De zandbak. Met die lap grond kunnen we wel iets leukers doen.
picsquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Handig wel.
[..]
Dames uit het Midden-Oosten zijn anders prachtig. Waarom denk je dat die mannen ze voor de rest van de wereld willen verbergen?
Sowieso een reuzenrad. met daar een enorm zwembad rond. Zodat je boven van het reuzenrad in het zwembad kunt springen en daar naar de rollercoaster kunt zwemen, om daar iets gelijkaardig te doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nu maak je me wel nieuwsgierig naar jouw ontwikkelingsplan voor het Midden-Oosten
Best. Idea. Ever.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Sowieso een reuzenrad. met daar een enorm zwembad rond. Zodat je boven van het reuzenrad in het zwembad kunt springen en daar naar de rollercoaster kunt zwemen, om daar iets gelijkaardig te doen
I know right?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Best. Idea. Ever.
Ik hou van pretparken
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste... Wauw.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 3equote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit 'm nog af te luisteren ookquote:
Ja Dunya inderdaad, Maryam Hassouni heet ze in het echt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die 3e! Da's toch Dunya? Of Desi
.
Zou ze allemaal wel, overigens.
Ja kwaliteitsmuziek he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zit 'm nog af te luisteren ook.
Ja, van mij mag het ook optyfen. Veredelde uitkeringstrekkersquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Monarchie![]()
Neerlands Koningshuis![]()
Belgisch Koningshuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
what the hell
Voor zo'n chick zou ik alles doen hè, wat een oneindige schoonheid en cutiefacequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja Dunya inderdaad, Maryam Hassouni heet ze in het echt.
[..]
Ja kwaliteitsmuziek he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |