Ik was juist nieuwsgierig of hij wel eens wat deed met zijn speciale plekjequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:11 schreef fyah het volgende:
[..]
Laat die jongen maar gewoon. Dit is zijn speciale plekje.
Door een man of een vrouw met een strap-on?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben je zelf ook bereid om alles uit te proberen en je eens goed van achteren te laten nemen? Anders is het natuurlijk een beetje hypocriet.
Ik ga er aan werkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het laatste wat je parten zou moeten spelen bij sex is je onzekerheid, Nootmans.
dude plsquote:
Kom op allyquote:
We experimenteren allemaal wel eens. Zo hebben Mozy en ik geexperimeteerd met cannabis in de jaren 60. En er was echt niks aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik was juist nieuwsgierig of hij wel eens wat deed met zijn speciale plekje
Ik ging eigenlijk voor het tweede. Maar het eerste mag ook, ik ben ruimdenkendquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Door een man of een vrouw met een strap-on?
Zou ik wel doen, kan je maar beter achter de rug hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor het tweede. Maar het eerste mag ook, ik ben ruimdenkend
Neem een vodkaquote:
Als Aziaat zou jij trouwens mijn rijstkookkunsten wel kunnen apprecieeren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Aangezien jij hier nu ook zitquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jullie? Jij niet dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:18 schreef fyah het volgende:
Hebben jullie trouwens niet weer Koninginnedag binnenkort?
Tegenwoordig kan het zelfs met jezelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Door een man of een vrouw met een strap-on?
Hij ben een belgquote:
Jouw rijstschotelquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Als Aziaat zou jij trouwens mijn rijstkookkunsten wel kunnen apprecieeren.
Ja 30 april maar deze keer met kroning van Willempie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:18 schreef fyah het volgende:
Hebben jullie trouwens niet weer Koninginnedag binnenkort?
met paprika chips?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Als Aziaat zou jij trouwens mijn rijstkookkunsten wel kunnen apprecieeren.
Zou wel een oplossing zijn voor m'n verliefdheid op mezelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan het zelfs met jezelf
Damn straight. My rijst-nacho schotel brings all the boys to the yard and they're like; it's better than yours.quote:
Monarchiequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja 30 april maar deze keer met kroning van Willempie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |