Feyenoord kreeg zelf een onterechte rode kaart daar die later werd geseponeerd, debiel. En Feyenoord-Ajax was gewoon het onderbreken van een (veelbelovende?) aanval, dus daar kán je tweede geel voor geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd Feyenoord - ADO Den Haag, Feyenoord - Ajax.
Elke scheidsrechter bezwijkt onder de druk van de Kuip.
Piep piep mobiel.
Nou daar had Immers ook wel wat mogen krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg zelf een onterechte rode kaart daar die later werd geseponeerd, debiel. En Feyenoord-Ajax was gewoon het onderbreken van een (veelbelovende?) aanval, dus daar kán je tweede geel voor geven.
InZanity vindt dus dat Barça groot is geworden door scheidsrechters maar in de Kuip doen ze niet veel beter.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kracht van De Kuip.
Pelle had rood moeten krijgen, je punt?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg zelf een onterechte rode kaart daar die later werd geseponeerd, debiel. En Feyenoord-Ajax was gewoon het onderbreken van een (veelbelovende?) aanval, dus daar kán je tweede geel voor geven.
Vergeet voor het gemak de 1ste gele kaart maar inderdaad. En de rode kaart voor Clasie.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak de 1ste gele kaart maar inderdaad. En de rode kaart voor Clasie.
Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb in deze discussie.
Haha. Jochie toch.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak de 1ste gele kaart maar inderdaad. En de rode kaart voor Clasie.
Die heb ik inderdaad niet onthouden, ik stond in De Kuip stoer te doen. Dan mis je nog wel eens wat. En je mede pottenvriend begon erover, niet ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel spelers kwijt zijn en een flinke schuld aan hem overhouden. Maar ik denk niet dat hij er zomaar vanaf kan, vanmiddag las ik net ergens dat hij echt alle aandelen van de club heeft gekocht, om er vanaf te raken zal hij dan toch iemand moeten vinden die het over wil nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurt als hij zijn handen er vanaf trekt.
Ok. Matige pot lijkt me dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie, je vriend Lewis gaat straks weer een nederlaagje incasseren tegen James Wade
quote:
Hij kan het toch failliet laten gaanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel spelers kwijt zijn en een flinke schuld aan hem overhouden. Maar ik denk niet dat hij er zomaar vanaf kan, vanmiddag las ik net ergens dat hij echt alle aandelen van de club heeft gekocht, om er vanaf te raken zal hij dan toch iemand moeten vinden die het over wil nemen.
Robert Thornton v Simon Whitlockquote:
Dan is hij al het geld dat hij er in heeft gestoken kwijt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan het toch failliet laten gaan
Rot eens op met je pijltjesgooien. Niemand, behalve Callie, geeft een fuck.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Thornton v Simon Whitlock
Adrian Lewis v James Wade
Michael van Gerwen v Phil Taylor
Andy Hamilton v Raymond van Barneveld
James Wade v Michael van Gerwen
Vanaf partij 3 wordt het pas leuk, zoek straks wel een streampje voor je op.
Dan staan ze weer waar ze stonden voordat hij kwam. Denk ik. Zullen het dan niet lang volhouden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel spelers kwijt zijn en een flinke schuld aan hem overhouden. Maar ik denk niet dat hij er zomaar vanaf kan, vanmiddag las ik net ergens dat hij echt alle aandelen van de club heeft gekocht, om er vanaf te raken zal hij dan toch iemand moeten vinden die het over wil nemen.
Die zitten allemaal in Jong Vitesse.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat Jordania er van maakt daar valt me trouwens alles mee. Ik dacht dat het echt een club met alleen maar vage buitenlandse spelers zou worden.
Speelde ze mee tegen Jong Ajax.quote:Room; Mori, Propper, Qazaishvili, Aksentijevic; Berends, Vink, Darri; Lieftink, Gosens en Osman.
Houwen, Vreekamp, Santos, Hamdaoui, Talsma, Beissel en Echcharaf.
en een gescheurde enkelbandquote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle had rood moeten krijgen, je punt?
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rot eens op met je pijltjesgooien. Niemand, behalve Callie, geeft een fuck.
Zo zo, 2 wedstrijden op een dag. Kunnen ze dat fysiek wel aan?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Thornton v Simon Whitlock
Adrian Lewis v James Wade
Michael van Gerwen v Phil Taylor
Andy Hamilton v Raymond van Barneveld
James Wade v Michael van Gerwen
Vanaf partij 3 wordt het pas leuk, zoek straks wel een streampje voor je op.
Krijgen ze wel extra pauze hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 19:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo zo, 2 wedstrijden op een dag. Kunnen ze dat fysiek wel aan?
Ik wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat was op televisie inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Typisch het volgende:
Jordania zijn zoontje schijnt bij vitesse in de jeugd te spelen en nog nooit gewisseld te zijn.
Houd lekker je bek man, als jij de touwtjes in handen wil hebben moet je je maar aansluiten bij de pottenvriendquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Natuurlijk, het hangt er natuurlijk een beetje vanaf waar het geld vandaan komtquote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is hij al het geld dat hij er in heeft gestoken kwijt.
Misschien is hij wel echt goed.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Typisch het volgende:
Jordania zijn zoontje schijnt bij vitesse in de jeugd te spelen en nog nooit gewisseld te zijn.
dat gebeurt overal manquote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Typisch het volgende:
Wel met een supermooi traingscentrumquote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan staan ze weer waar ze stonden voordat hij kwam. Denk ik. Zullen het dan niet lang volhouden.
Kijk de tt nog eens.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd lekker je bek man, als jij de touwtjes in handen wil hebben moet je je maar aansluiten bij de pottenvriend
Inderdaad, gelukkig is het geen rusquote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel met een supermooi traingscentrum![]()
Toch blijft het allemaal een beetje vaag allemaal ondanks dat het goed lijkt te gaan, het is niet echt logisch dat een onbekende Rus opeens zoveel wil investeren in een clubje uit Arnhem.
De trainer die dat doet vindt 's avonds een afgehakt paardenhoofd in zijn bed.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Typisch het volgende:
Ik vertrouw alleen de afkomst van het meeste van het geld niet zo. De reden lijkt me gewoon om een club onder Chel$ki te hebben.. Als er straks een Eredivisieclub dreigt om te vallen is er ook wel een gekke Arab te vinden die er even geld in wil stoppen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel met een supermooi traingscentrum![]()
Toch blijft het allemaal een beetje vaag allemaal ondanks dat het goed lijkt te gaan, het is niet echt logisch dat een onbekende Rus opeens zoveel wil investeren in een clubje uit Arnhem.
Ik denk dat Caland de titel wel weetquote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
Er komt ook een 7de deel van The Fast and the furious trouwens.
Neen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat Caland de titel wel weet
Is dit een grap?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
En een 2de deel van Finding Nemo.
Dit deel heet 'Finding Dory'.
Het schijnt dat Dory in dit deel vermist raakt.
Slechte kijkcijfers, zal dus wel gecanceld worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
En er is een serie van Hannibal. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Hannibal (TV Series 2013– ) - IMDb
Ja, dat is wel een beetje treurig.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij heeft Pixar geen nieuwe ideeën meer...
[ afbeelding ]
Pas één aflevering toch? Maar zonde. Heeft wel potentie.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slechte kijkcijfers, zal dus wel gecanceld worden.
Dit is wel minderquote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij heeft Pixar geen nieuwe ideeën meer...
[ afbeelding ]
Disney niet waarderenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Mensen die ouder dan 12 zijn en nog steeds disney shit kijken kan ik niet echt serieus nemen.
Op een gegeven moment moet je er toch wel een beetje afstand van kunnen nemen me dunkt.quote:
Ik moest huilen tijdens het kijken van Toy Story 3.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Mensen die ouder dan 12 zijn en nog steeds disney shit kijken kan ik niet echt serieus nemen.
Nee hoor. Ik kan vakmanschap altijd wel waarderen. Liever een goede Disney film dan een domme actiefilm.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je er toch wel een beetje afstand van kunnen nemen me dunkt.
Je bent zelf 3.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik moest huilen tijdens het kijken van Toy Story 3.
Klootzak.
Leuke film was datquote:Op donderdag 11 april 2013 19:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik moest huilen tijdens het kijken van Toy Story 3.
Klootzak.
Anders de laatste persoon waarmee ik een Disney film keek best serieus genomen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb de SNES, N64 en Gamecub hier nog liggen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Alleen een rotjeugd. Hij vertelde ook al dat hij geen Nintendo had.
Mensen die een groot olifant leuk vinden zijn niet serieus te nemenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
Leer eens typen/spellen man debieltje.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die een groot olifant leuk vinden zijn niet serieus te nemen
Baas.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de SNES, N64 en Gamecub hier nog liggen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die een groot olifant leuk vinden zijn niet serieus te nemen
Kankernerdquote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de SNES, N64 en Gamecub hier nog liggen.
Hoe heet ie ook alweer?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leer eens typen/spellen man debieltje.
Ik voetbalde elke dag. Volgens mij wel een super nintendo en later een playstation maar ik gaf daar niks om.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel zuur ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke gameboy had je?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook nog mijn gameboys, psp, xbox, xbox 360 en playstation zien?
Jezusquote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook nog mijn gameboys, psp, xbox, xbox 360 en playstation zien?
Beide natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke gameboy had je?
Kleur of zwartwit?
Ja, best vaak eigenlijk nog.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jezus
Kwam jij nog weleens buiten?
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jezus
Kwam jij nog weleens buiten?
haha xdquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
In die tijd moest je helemaal zelf naar de winkel lopen op een console te kopen.
Goffetommequote:Op donderdag 11 april 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
Kleine nuance, mijn ouders zijn gescheiden dus had bepaalde consoles bij de een en andere bij de ander. Ik had zelfs 2 N64'jes, totdat er werd ingebroken en hij gejat werd. Kanker flikkers.
Mensen die geen Donkey Kong en Mario Kart gespeeld hebben neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
Crash Bandicoot. Dat speelde ik wel toen ik jong was. Dat spel kreeg je volgens mij ook bij de playstation
Wat doe jij eigenlijk voor werk René?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die geen Donkey Kong en Mario Kart gespeeld hebben neem ik niet serieus.
Administratief (boekhouding) voor stage en Callcenter voor geld.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk René?
Dat heb ik doorgaans bij moderators op een internetforum.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die geen Donkey Kong en Mario Kart gespeeld hebben neem ik niet serieus.
Aha, voor welke opleiding loop je stage dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Administratief (boekhouding) voor stage en Callcenter voor geld.
Doe eens normaal tegen Morpheus.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik doorgaans bij moderators op een internetforum.
Bedrijfsadministrateur.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, voor welke opleiding loop je stage dan?
Alsof jij niet zo'n blauw naampje zou willen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik doorgaans bij moderators op een internetforum.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof jij niet zo'n blauw naampje zou willen.
Nee, dat heb je helaas niet verkeerd. Ik ben eigenlijk nu aan het inhalen wat ik vroeger had moeten doenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik dacht dat je al een jaartje of 25 was? Dat heb ik dus verkeerd?
Oh, sucks wel dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heb je helaas niet verkeerd. Ik ben eigenlijk nu aan het inhalen wat ik vroeger had moeten doen
eindelijk ontmaagd?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heb je helaas niet verkeerd. Ik ben eigenlijk nu aan het inhalen wat ik vroeger had moeten doen
Okay okay, daarna nog hbo'tje erbij?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Maar ben al blij toe dat ik uberhaupt kan doen. Opleiding zit er bijna op.
Moet ik ff kijken of dat kan. Zal ik wel weer opnieuw stage voor moeten gaan lopen, zoiets doet pijn in je portemonneequote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay okay, daarna nog hbo'tje erbij?
heeft ook een dag geduurtquote:Op donderdag 11 april 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik lees trouwens nu pas DM's dat er blijkbaar een irc kanaal was voor de gebanden
ik heb in mn huis een game kamer waar al mn oude consoles en arcade kast staatquote:
vonnequote:
Heb je nooit een wijf die zegt dat je er te oud voor wordt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb in mn huis een game kamer waar al mn oude consoles en arcade kast staat
De 360, wio en ps3 staan wel gewoon in de woonkamer, daar speel ik nog op (en de snes)
De naaktpics van Yvonne.quote:
Daar kun je niet te oud voor worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nooit een wijf die zegt dat je er te oud voor wordt.
Godverdomme. Krijg ik weer dat plaatje in mijn hoofd. En bedankt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
De naaktpics van Yvonne.je moeder zou maar zo op het internet staan
Die onder de douche?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme. Krijg ik weer dat plaatje in mijn hoofd. En bedankt.
Nee. Maar 3 consoles in je woonkamer. Beetje overkill.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar kun je niet te oud voor worden.
Hoe ziet ze er eigenlijk uit?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
True, maarja als je de ruimte er voor hebt waarom niet. Wisselen is dan ook een beetje nutteloos.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Maar 3 consoles in je woonkamer. Beetje overkill.
mn vriendin vind het niet erg, als ik maar niet avonden loop te gamen. Maar dat doe ik ook vooral als ze niet thuis is.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nooit een wijf die zegt dat je er te oud voor wordt.
Welke naaktfoto's?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit ookquote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar kun je niet te oud voor worden.
die met dr tietje eruitquote:
johquote:
PM eensquote:Op donderdag 11 april 2013 20:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die met dr tietje eruit
En die voor de spiegel
PS4 ja, geen Xbox meer voor mij..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit ook
Nog een paar maandjes en dan dr ps4 halen
It's on.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
oh laat maar, wat een vies eng wijf zeg
Zo praat je toch niet over Yvonne.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Doe even normaal tegen yvonne man.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Yvonnequote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed dat je haar naam even in je post zet zodat ze het ziet via sherlock.
Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonnequote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed dat je haar naam even in je post zet zodat ze het ziet via sherlock.
heb ze niet, zijn van jaaren terug.. Bewaar zulke meuk nietquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Deze stond weereens bij mijn aanbevolen video's
![]()
koop ze beide wel denk ik, net als de wii u maar die tweedehands.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PS4 ja, geen Xbox meer voor mij..
Ik kocht enkel Xbox zodat je met vrienden kan, maar nu gaat iedereen toch voor PS4 en de nieuwe controller ziet er echt tof uit.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
koop ze beide wel denk ik, net als de wii u maar die tweedehands.
Ben wel benieuwd waar ze mee komen iig
blijft mooiquote:
lelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kocht enkel Xbox zodat je met vrienden kan, maar nu gaat iedereen toch voor PS4 en de nieuwe controller ziet er echt tof uit.
[ afbeelding ]
kanker is dit serieusquote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Deze stond weereens bij mijn aanbevolen video's
![]()
Was dit een FOK! user dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft mooi
Over bans gesproken, ik weet nog een foto, volgens mij van dagonet.. Met konijnenoren van bugs bunny en een wortel...die was ook banbaar
Klopt, die van de Xbox kan ook nog eens tegen stootje.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
Die PS controllers zijn toch altijd net iets te klein voor mijn lompe klauwen. Xbox is daarin echt zoveel beter.
hoop echt op briljante launch titles. Gta v, watch dogs (en stiekem koop ik ook weer diablo 3...)quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kocht enkel Xbox zodat je met vrienden kan, maar nu gaat iedereen toch voor PS4 en de nieuwe controller ziet er echt tof uit.
[ afbeelding ]
Iedereen heeft internetquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, je moet vanaf nu altijd online zijn anders kan je letterlijk NIKS!
Grand Turismo jongenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoop echt op briljante launch titles. Gta v, watch dogs (en stiekem koop ik ook weer diablo 3...)
Dat is bullshit.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, je moet vanaf nu altijd online zijn anders kan je letterlijk NIKS!
Dat was niet de directeur.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zei die directeur ook, die is nu ontslagen.
een van de eerste adminsquote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was dit een FOK! user dan?
of gewoon randoom van het internet?
Lekker dan. De 360 voldoet toch prima man. Waarom nu alweer met een nieuwe komen. Echt zinloos.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee ze kappen er mee en geven de hele markt aan Sony.
quote:
Creatief directeurquote:De kwestie werd verergerd toen creatief directeur Adam Orth van Microsoft zich op Twitter afvroeg waarom er zoveel 'drama' over de geruchten ontstond. Toen een Twittergebruiker hem erop wees dat internetverbindingen niet overal ter wereld altijd stabiel zijn, twitterde hij terug: "Waarom zou ik daar in godsnaam wonen?"
Je zou bijna zeggen dat ze het voor het geld doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lekker dan. De 360 voldoet toch prima man. Waarom nu alweer met een nieuwe komen. Echt zinloos.
driveclub :yquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grand Turismo jongen
Wat heb ik dat gemist zeg
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lekker dan. De 360 voldoet toch prima man. Waarom nu alweer met een nieuwe komen. Echt zinloos.
betere graphics,dikkere en uitgebreidere gamesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
360 loopt al veel achter op de PC's, niet zo gek dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is dit een grapje?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jammerquote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
driveclub :y
Gt 6zal niet bij launch zijn denk ik
Geld.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze het voor het geld doen.
Weet je hoe uit de 360 is?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik faal even met mijn telefoon.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben jij het achterlijke neefje van mrstylo, of doe je het expres?
Nee is geen grapje. Vermaak me prima met PES op de 360.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is dit een grapje?
XBOX 360 en PS3 zijn wel erg verouderd nu als je kijkt wat een PC allemaal kan.
En messi kan niet voetballen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee is geen grapje. Vermaak me prima met PES op de 360.
Op pc is toch alleen FM boeiend. Voor de rest is een pc niet om voor te gamen.
PES moet je juist op de PC spelenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee is geen grapje. Vermaak me prima met PES op de 360.
Op pc is toch alleen FM boeiend. Voor de rest is een pc niet om voor te gamen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PES moet je juist op de PC spelen
met deze mooie facebook quote neem ik even afscheid van jullie, even stukje hardlopen. Later boelers.quote:Naast mij woont een Antilliaan met een bleek wijf dat denkt dat ze ook Antilliaan is. Ze hebben 4 kinderen en een hond. De achtertuin ligt vol stront, waarvan ik niet eens weet of het van die hond is, of van één van die kinderen. Die kinderen gaan buiten tegen de garagedeur voetballen, zodra de zon onder is en mijn kinderen al op bed liggen. Daarnaast mogen we heel de dag meegenieten van hun Boengaboenga-herrie (zij noemen het muziek). Als mijn andere buurvrouw om half drie 's nachts bij hen aanbelt met de vraag of het iets zachter kan, omdat zij wil slapen, wordt ze in haar gezicht uitgelachen. Hij is te lui om te werken en heeft dus maar een wietplantage op zolder. Daar zou ik hem wel op aan willen spreken, maar hij staat bekend bij justitie als vuurwapengevaarlijk. Als je wil ruilen, moet je voorlopig even geen kinderen nemen, want zijn kinderen zitten nu bij mijn kinders op school en hij heeft onlangs gedreigd alle kindertjes op school af te knallen, omdat de school niet heeft geaccepteerd dat zijn oudste zoon het magazijn op school heeft leeggeroofd.
Dit lijkt me een mooie zaak voor de rijdende rechter.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
met deze mooie facebook quote neem ik even afscheid van jullie, even stukje hardlopen. Later boelers.
Dat is toch die zieke homo uit een soapserie die al een keer verongelukt is?quote:
Valt toch vrij simpel op te lossen als hij echt plantjes heeft. Just ask Davy.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
met deze mooie facebook quote neem ik even afscheid van jullie, even stukje hardlopen. Later boelers.
FIFA is beter.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik triggerde inzanity.
Zelf vind ik Fifa beter.
Die had dit al opgelost in de tijd die die gast heeft besteed aan dat facebook bericht.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch vrij simpel op te lossen als hij echt plantjes heeft. Just ask Davy.
FIFA is kut man, het is dat ze veel meer geld hebben om alle licenties te kopen en ervoor te zorgen dat PES ze niet mag gebruiken.quote:
fifa 13 is koning ventquote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef Doublepain het volgende:
FIFA is leuk voor 3 potjes, PES is voor altijd leuk...
jaquote:
Xdoos hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb mijn PS3 terug met FIFA13wie speelt er wel eens online?
Omdat profs over het algemeen dommer zijn, door hun keuze voor het voetbal in plaats een opleiding?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef Doublepain het volgende:
De echte weten ook waarom, kijk naar alle profs die een console hebben, die verkiezen PES boven FIFA.
ik ben slechtquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb mijn PS3 terug met FIFA13wie speelt er wel eens online?
Pak liever Bayernquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer. Ik had wel zin in een PSV - Ajax
Omdat profs beter weten wat realisme is in het voetbal dan ons denk ik zo, sowieso is FIFA teveel arcade.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat profs over het algemeen dommer zijn, door hun keuze voor het voetbal in plaats een carriere?
Ik snap je argument niet helemaal.
Wil je nietquote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bayern - Ajax dan. Maarja, het gaat niet door.
Uh, ok. Wat een ontzettende logica zit hier achter.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat profs beter weten wat realisme is in het voetbal dan ons denk ik zo, sowieso is FIFA teveel arcade.
Snap wel dat hij met PSV niet van Ajax kan winnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bayern - Ajax dan. Maarja, het gaat niet door.
dm je psn nick maar, ben later deze week wel ff online.quote:
Zlatan heeft altijd gelijk, dus spreek me vanaf nu niet meer tegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, ok. Wat een ontzettende logica zit hier achter.
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap wel dat hij met PSV niet van Ajax kan winnen.
Realistisch spel
PSV heeft een beter middenveld en aanval bij Fifaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap wel dat hij met PSV niet van Ajax kan winnen.
Realistisch spel
Was ik maar prof, beetje youtube filmpjes van maken en je pakt veel geld.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
Mensen die professioneel gamen zijn meestal zielige dikke mannen zonder leven.
Moet je de bal wel krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik speelde Mickey met Lukoki weg. Jou speel ik met Fischer kapot.
Nadat je Messi en Zlatan koopt misschien.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft een beter middenveld en aanval bij Fifa
Als ze van realisme houden, zouden ze eerder voor FIFA kiezen denk ik. FIFA 13 dan hè, niet 2000.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat profs beter weten wat realisme is in het voetbal dan ons denk ik zo, sowieso is FIFA teveel arcade.
Narsingh 96 pacequote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft een beter middenveld en aanval bij Fifa
Ik heb een half jaar niet gespeeld. Dus ik moet binnenkort een nieuwe psn aanmaken (oude vergetenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dm je psn nick maar, ben later deze week wel ff online.
Speel je fut of normaal online?
nopequote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nadat je Messi en Zlatan koopt misschien.
Ach wat boeit hetquote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ze van realisme houden, zouden ze eerder voor FIFA kiezen denk ik. FIFA 13 dan hè, niet 2000.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
En Fok! mods zijn dan weer de niet doorgebroken gamers?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]vooroordelen... Je lijk wel een jood
Nog steeds de aids look van vorige week?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck. Leo Driessen ziet er goor uit tegenwoordig.
Kan zomaar zijn, ik zie hem niet wekelijks.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds de aids look van vorige week?
Ik ook niet. Daarom heb ik het over vorige week. De heenwedstrijd ivoor Newcastle dus/quote:Op donderdag 11 april 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn, ik zie hem niet wekelijks.
Dribbel van Robben in PESquote:Op donderdag 11 april 2013 20:45 schreef inZanity het volgende:
PES is realistisch. Fifa is leuk voor kindertjes die graag echte naampjes willen enzo. De echte voetballiefhebbers verkiezen echter PES omdat dat tenminste op echt voetbal lijkt.
Ja, dat snapte ik al. Maar toen heb ik hem dus gemist.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom heb ik het over vorige week. De heenwedstrijd ivoor Newcastle dus/
Valt me tegen dit Typisch, die jongen had hiervoor een niveau 2 diploma.. motiveer hem, vertel hem dat je trots bent dat hij nu voor niveau 4 bezig is.quote:
FUT is een speltype in FIFAquote:Op donderdag 11 april 2013 20:48 schreef Jimbo het volgende:
En wat een kut discussie weer... Fut of pes, quak3 of UT, bf of cod ect ect
De een vind dit fijn, dr ander dat. Who gives a fuck speel gewoon wat je tof vind
zonder hem hadden wij geen burgerking jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valt me tegen dit Typisch, die jongen had hiervoor een niveau 2 diploma.. motiveer hem, vertel hem dat je trots bent dat hij nu voor niveau 4 bezig is.
Renee is zwart?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zonder hem hadden wij geen burgerking ja
Ik deed al FUT sinds 09. Met 13 had ik een topteam, maar ik kon nooit Ronaldo halen, ook niet in de vorige delen. Wel een keer Messi gehad, maar daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
FUT is trouwens wel erg lelijk, je moet gewoon Carriére mode doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |