Hopen kan, verwachten is wat andersquote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op geel voor Bony is ook zinloos aangezien Bony al sinds de winterstop op scherp staat.
Hé weer een nieuwe UIquote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op geel voor Bony is ook zinloos aangezien Bony al sinds de winterstop op scherp staat.
Zelf je pc in elkaar zetten en er constant problemen mee hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb jij wel vaker PC problemen?
Jij moet niet proberen te denken.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je CL-geld bedoelde.
Ooohohoh wat is Ajax toch stinkend rijk als ze weer CL spelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je CL-geld bedoelde.
Wat Jordania er van maakt daar valt me trouwens alles mee. Ik dacht dat het echt een club met alleen maar vage buitenlandse spelers zou worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat niet eens om winnen. Ik gun Vitesse die knaken niet.
quote:
Maar Pelle maakt meer overtredingen dan Bony, de arbitrage heeft Feyenoord in de titeltrace gehouden.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja dus? Pelle ook. Zegt geen ene kanker dus.
Ja, daar kan een Feyenoorder alleen maar van dromen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ooohohoh wat is Ajax toch stinkend rijk als ze weer CL spelen.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Maar Pelle maakt meer overtredingen dan Bony, de arbitrage heeft Feyenoord in de titeltrace gehouden.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Maar Pelle maakt meer overtredingen dan Bony, de arbitrage heeft Feyenoord in de titeltrace gehouden.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurt als hij zijn handen er vanaf trekt.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat Jordania er van maakt daar valt me trouwens alles mee. Ik dacht dat het echt een club met alleen maar vage buitenlandse spelers zou worden.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ooohohoh wat is Ajax toch stinkend rijk als ze weer CL spelen.
Verder komen ze toch weer nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar kan een Feyenoorder alleen maar van dromen.
Als zal de voorronde Uefa-cup ook wel behoorlijk wat geld opleveren.
De wedstrijd Feyenoord - ADO Den Haag, Feyenoord - Ajax.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die gaan financieel echt lekker de laatste tijd.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is best wel een slechte clip/nummer. Het is dat het van Cheryl is.
Succes ermee in ieder geval. Ik ben weer weg.
Kon weleens een flinke luchtbel zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurt als hij zijn handen er vanaf trekt.
Dat is gewoon de kracht van De Kuip.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd Feyenoord - ADO Den Haag, Feyenoord - Ajax.
Elke scheidsrechter bezwijkt onder de druk van de Kuip.
Piep piep mobiel.
Dat betekent niet dat het statement van Stijn niet klopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kracht van De Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |