Als Ajax verliest wel en alle anderen winnen, maar ik heb er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ligt alles weer open en zie ik eigenlijk Vitesse er zomaar mee vandoor gaan.
Beter pakt Bony dit weekend geel.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Feyenoord deze lijn doorzet wordt het zondag al moeilijk laat staan tegen FC Bony.
Dan moeten ze wel in de Kuip winnen, dat zie ik nog niet gebeuren.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ligt alles weer open en zie ik eigenlijk Vitesse er zomaar mee vandoor gaan.
Beter scheurt Bony dit weekend alles afquote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beter pakt Bony dit weekend geel.
Pelle ook dan a.u.b. Zijn die twee clubs ook wegquote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter scheurt Bony dit weekend alles af
Feyenoord speelt al een tijdje niet best, dat kan tegen een club als Vitesse wel opbrekenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel in de Kuip winnen, dat zie ik nog niet gebeuren.
Beter pakken ze Bony zijn verblijfsvergunning afquote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneu dat je zo moet winnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Een win - win situatie voor zowel Ajax als Feyenoord. Ik zeg doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat niet eens om winnen. Ik gun Vitesse die knaken niet.quote:
Beter sterft hij morgen (net niet?) aan de gevolgen van zijn aidsquote:Op donderdag 11 april 2013 18:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beter pakken ze Bony zijn verblijfsvergunning af
Die hebben ze toch al.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat niet eens om winnen. Ik gun Vitesse die knaken niet.
NOUNOUNOU.mp4quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter sterft hij morgen (net niet?) aan de gevolgen van zijn aids
Ligt het aan mij of heb jij wel vaker PC problemen?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
Volgens mij is mijn HDD nu al naar de tyfus.
kut computers
Ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb jij wel vaker PC problemen?
Pelle nog langer.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op geel voor Bony is ook zinloos aangezien Bony al sinds de winterstop op scherp staat.
Ja dus? Pelle ook. Zegt geen ene kanker dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op geel voor Bony is ook zinloos aangezien Bony al sinds de winterstop op scherp staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |