1 | [img=640]http://comik.nl/sites/default/files/imagecache/comik-article-full/sites/default/files/een_pot_nat.jpg[/img] |
jorinde mollquote:Op donderdag 11 april 2013 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Ze zat ook in de grote beurt, ik zoek wel even
Dionne Stax zegt google.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Iemand anders. Ze presenteert het nog steeds.
Oh die. Junkie look, lekkere kont, kankergroot hoofd.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Ze zat ook in de grote beurt, ik zoek wel even
Met haar pijpslet look.quote:
Ja die.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dionne Stax zegt google.
Die kan zo achter de ramen gaan zittenquote:
dat is van gaalquote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens staat er een bazenartikel in
zit dat toch ook?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die kan zo achter de ramen gaan zitten
Waarom niet blij voor mij.quote:
Das haar moederquote:
Jij was gisteren al terug. En mijn zeer enthousiaste werd door jou vervolgd door een aantal zeer gemene reacties.quote:
Je voelt je zelf snel aangevallen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een vraag. Voel jij je snel aangevallen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was gisteren al terug. En mijn zeer enthousiaste werd door jou vervolgd door een aantal zeer gemene reacties.
Ik ben daar ook niet echt goed in.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Typisch het volgende:
Ik ken al die namen van BN'ers niet, gelukkig.
Tongzoen is het woord dat mist.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was gisteren al terug. En mijn zeer enthousiaste werd door jou vervolgd door een aantal zeer gemene reacties.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Tongzoen Rimjob is het woord dat mist.
Happel en GGMMquote:Op donderdag 11 april 2013 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Wie van jullie woonde er in Amersfoort?
Happel en Reneger.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Happel en ik (afzonderlijk)quote:Op donderdag 11 april 2013 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Happel en GGMM (samen).quote:Op donderdag 11 april 2013 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Jij bent echt wel natural blond he...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stylo kreeg samen met mij een ban
stoerquote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je me een note geven?
Done.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je me een note geven?
jaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent echt wel natural blond he...
Reneger komt zelden buiten naar het schijnt.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
[..]
Reneger??? ga je wel eens uit?
Zo ja ik verbied je om morgenavond uit te gaan
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 april 2013 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Reneger komt zelden buiten naar het schijnt.
Jij bent al een tijdje bezig als slijmbal bij de modsquote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt 200 notes gekregen van onze moderators.
Ik ga voortaan altijd netjes doen.
Die functie ligt me wel, problemen mee?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje bezig als slijmbal bij de mods
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik heb het niet zo op vrienden van de potten
en wie is da?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef inZanity het volgende:
Zij is ook fucking lekker trouwens.
[ afbeelding ]
Vampieren film voor pubers nu ook als game?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef Buitendam het volgende:
Twilight Princess op de GameCube voor 20,- inclusief verzendkosten weten los te weken.
Whaddup.
Zeker.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vampieren film voor pubers nu ook als game?
Van Idols toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef inZanity het volgende:
Zij is ook fucking lekker trouwens.
[ afbeelding ]
gaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eyelar. Van the voice of holland.
Ken je deze spel?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef Buitendam het volgende:
Twilight Princess op de GameCube voor 20,- inclusief verzendkosten weten los te weken.
Whaddup.
voice of holland?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eyelar. Van the voice of holland.
Oh ja dat begint zo he.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef sausagin het volgende:
Chelsea met een B-team met Aké in de basis
Half-Life?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je deze spel?
[ afbeelding ]
deze spel...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je deze spel?
[ afbeelding ]
*ditquote:Op donderdag 11 april 2013 17:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je deze spel?
[ afbeelding ]
Ik durfde hem nooit te spelen, was alleen benieuwd of je hem ook had.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, nooit gespeeld.
Ik vind Pikmin al moeilijk.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Fucking veel eigenlijk aangezien ik nooit iets verkeerds doe..quote:Je hebt 102 notes gekregen van onze moderators.
deze note.quote:
We gebruiken jouw notes als SC.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Fucking veel eigenlijk aangezien ik nooit iets verkeerds doe..
quote:
Doei.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Werken tot 21:00 uur
ciao kusjes
Hoeveel heb je?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel van die notes zijn van jou?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Werken tot 21:00 uur
ciao kusjes
mot je betalenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:58 schreef inZanity het volgende:
Kan je niet zien waarvoor je ze heb gekregen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel van die notes zijn van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt van die parasieten ertussen zitten die je notes geven als je de waarheid spreekt, heb ik ook vaak last van hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind je? Ik gedraag me altijd heel netjes enzo.
152.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt van die parasieten ertussen zitten die je notes geven als je de waarheid spreekt, heb ik ook vaak last van hoor.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]Valt me nog mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. WaarHeid is hard voor sommigen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt van die parasieten ertussen zitten die je notes geven als je de waarheid spreekt, heb ik ook vaak last van hoor.
Dat was een zeer matige troll trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 echte en dan nog van Morph ivm trollen in Ajaxtopic...
Ik vond het niet eens een troll.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een zeer matige troll trouwens.
Dat ervaar ik ook, ik heb enkel positieve notes.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 echte en dan nog van Morph ivm trollen in Ajaxtopic...
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ervaar ik ook, ik heb enkel positieve notes.
Link? Als een echte producer moet je heel vaak reclame maken voor je eigen filmpjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste youtube filmpje geupload. Een mijlpaal in mijn leven.
Nou ja, ik kan die notes natuurlijk niet inzien, maar ik kan me enkel positieve notes voorstellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Positief is duidelijk een relatief begrip.
Ik wou gewoon effe checken hoe de kwaliteit er op youtube uitzag maar het valt een beetje tegen. Wacht effe.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link? Als een echte producer moet je heel vaak reclame maken voor je eigen filmpjes.
Helemaal niet. Je bent m'n favoriete Feyenoord-modquote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wist ik al lang, GGMM doet ook gemeen tegen mij.
omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, B, Aquote:Op donderdag 11 april 2013 18:03 schreef Doublepain het volgende:
Jordiii, zet je me nu voor lul met je valse info?
[ afbeelding ]
Dat snapt hij niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, B, A
is hij iig van dat comic sans afquote:
Hier heb je hem:quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou gewoon effe checken hoe de kwaliteit er op youtube uitzag maar het valt een beetje tegen. Wacht effe.
De adverteerders zullen in de rij staan.quote:
Je bent een gemene gemenerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je bent m'n favoriete Feyenoord-mod(op Morph na)
Waarom zet iemand dat online?quote:
neequote:Op donderdag 11 april 2013 18:03 schreef Doublepain het volgende:
Jordiii, zet je me nu voor lul met je valse info?
[ afbeelding ]
Rechts van dat filmpje wordt geadverteerd met een filmpje van de Dino-show.quote:
Ik zie helemaal geen reclame voor de Dino-show, zal met jouw zoekgeschiedenis te maken hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rechts van dat filmpje wordt geadverteerd met een filmpje van de Dino-show.
Mensen die dit Albert Heijn-filmpje kijken zijn dus hetzelfde type mensen als mensen die naar de Dino-show kijken.
Mensen die naar de Dino-show kijken zijn debiel.
Google advertenties is op persoon gebaseerd, debiel.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rechts van dat filmpje wordt geadverteerd met een filmpje van de Dino-show.
Mensen die dit Albert Heijn-filmpje kijken zijn dus hetzelfde type mensen als mensen die naar de Dino-show kijken.
Mensen die naar de Dino-show kijken zijn debiel.
Zet dat op nujij en het wordt smullen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen reclame voor de Dino-show, zal met jouw zoekgeschiedenis te maken hebben.
Het is een gerelateerde youtube-video, mongool.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef mrstylo het volgende:
Google advertenties is op persoon gebaseerd, debiel.
Dat is toch een site waar allemaal randdebielen commentaar op van alles leveren?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef mrstylo het volgende:
Zet dat op nujij en het wordt smullen.
Wat lul je dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een gerelateerde youtube-video, mongool.
Wat lul jij dan?quote:
Wat is dit voor teruglees gedrag rene?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij dan?Jij komt opeens met google aanzetten.
Jij bent duidelijk iemand die graag naar de Dino-show kijkt.
De geenstijl van nu.nl.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch een site waar allemaal randdebielen commentaar op van alles leveren?
Jij hebt over dat het geadverteerd wordt, maar dat is het niet. Dus praat volgende keer geen poep.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij dan?Jij komt opeens met google aanzetten.
Jij bent duidelijk iemand die graag naar de Dino-show kijkt.
Yep:quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch een site waar allemaal randdebielen commentaar op van alles leveren?
quote:
Ik ging er vanuit dat mensen met een gezonde dosis verstand zouden begrijpen wat ik bedoelde. Voortaan zal ik wat meer rekening houden met jouw beperking.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
Jij hebt over dat het geadverteerd wordt, maar dat is het niet. Dus praat volgende keer geen poep.
Ik kende hem niet (hij staat nu onder mijn favorieten )quote:
Uh, oke.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat mensen met een gezonde dosis verstand zouden begrijpen wat ik bedoelde. Voortaan zal ik wat meer rekening houden met jouw beperking.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://flash.pivpiv.dk/testgay.html
Een beetje overdreven.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)cistische-grap.dhtml
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een dramaqueen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Verwijder je post eens. Dit is niet leuk.quote:
Bedankt, ik was net op zoek naar die grap. (het is maar een matige trouwens)quote:
Als je er 'een' voorplaatst, klopt het waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Buitendam het volgende:
Kleine viezerik...
Wedden dat het Stijn is?
hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 18:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar check dit:
http://www.keek.com/memphisdepay#HUVEbab
Mediapersoonlijkheid Derksen zou nooit racistische opmerkingen maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt, ik was net op zoek naar die grap. (het is maar een matige trouwens)
De next Boskampquote:Op donderdag 11 april 2013 18:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar check dit:
http://www.keek.com/memphisdepay#HUVEbab
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat die kankerhomo wegging
Hij heeft veel meer talent dan een Maher ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat die kankerhomo wegging
Sowiesoquote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft veel meer talent dan een Maher ofzo.
Die Depla van Eindhoven die heeft echt behoorlijk gefaald. Die zal ook wel een keer weggetrapt worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft veel meer talent dan een Maher ofzo.
Brands is druk bezig om zijn contract te laten verlengen, dan verdienen we tenminste er nog wat aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Depla van Eindhoven die heeft echt behoorlijk gefaald. Die zal ook wel een keer weggetrapt worden.
Beter wint PSV anders moet ik mijn mooie UI wegdoenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
Zin in PSV - Ajax trouwens.![]()
Beter wint Ajax, anders word ik een jaar lang gepest door tom en davy.
4-1 voor PSV denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
Voor een hele maand.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter wint PSV anders moet ik mijn mooie UI wegdoen
Dat zijn teksten.quote:
Ik zit er al de hele week op te wachten, ik heb er nog niet een heel goed gevoel over.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
wantquote:Op donderdag 11 april 2013 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit er al de hele week op te wachten, ik heb er nog niet een heel goed gevoel over.
Voor PSV is dit echt de kans om nog wat van het seizoen te maken, die gaan er echt vol voor denk ik. Zelfs Aad300 geeft PSV kans. Met een gelijkspel ben ik tevreden.quote:
NOSquote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef Caland het volgende:
De NOS is as we speak bezig met een Messi fap
Zelfs Borstquote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor PSV is dit echt de kans om nog wat van het seizoen te maken, die gaan er echt vol voor denk ik. Zelfs Aad300 geeft PSV kans. Met een gelijkspel ben ik tevreden.
Nee, VMquote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als linksback toch? Wel een reden om het op te zetten in ieder geval
Ah. Het is allang bezig. Laat dan maar. Ik moet eerst nog eten.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, dat zeiden ze een paar dagen geleden inderdaad. Is rust nu.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal even lachen jongensquote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef inZanity het volgende:
Zou me echt verbazen als PSV niet (makkelijk) wint zondag.
Jij hebt dan ook een hele vreemde kijk op voetbal.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef inZanity het volgende:
Ik vind Ajax wel beter spelen het hele seizoen, maar dit voelt voor mij toch meer aan als een finalewedstrijd waarin het zomaar mis kan gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs Borst
Maar we verliezen toch want Lens en ja met Lens verliezen we gewoon
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen hele vreemde enkele kijk op voetbal.
Leuk wel, Lens was de beste speler in de JCS en in december tegen Ajax.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs Borst
Maar we verliezen toch want Lens en ja met Lens verliezen we gewoon
In de Kuip had Ajax ook gewoon pakkie moeten krijgen. Toppers uit nog niet zo best geloof ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Ajax wel beter spelen het hele seizoen, maar dit voelt voor mij toch meer aan als een finalewedstrijd waarin het zomaar mis kan gaan.
Als PSV weet te winnen, godzjezus wat een dagquote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Ajax wel beter spelen het hele seizoen, maar dit voelt voor mij toch meer aan als een finalewedstrijd waarin het zomaar mis kan gaan.
Na december was Lens ook zo goedquote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk wel, Lens was de beste speler in de JCS en in december tegen Ajax.
Ze hadden gewoon moeten winnen in de Kuip.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip had Ajax ook gewoon pakkie moeten krijgen. Toppers uit nog niet zo best geloof ik.
Je moet je momenten uitkiezen en voornamelijk je publiek. Anders heb je de kans dat binnenkort niemand je act meer serieus neemt. Ik durf mijzelf toch een expert te noemen op dit gebied na mijn drama solo.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef inZanity het volgende:
Ja hoor, met10 man wel, daarvoor toch ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip had Ajax ook gewoon pakkie moeten krijgen. Toppers uit nog niet zo best geloof ik.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten winnen in de Kuip.
Ajax creeerde toen geen kut. Waren alleen een beetje doelloos aan het tikken.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten winnen in de Kuip.
Ja maar als Pelle niet die belachelijke bal erin schiet win je daar gewoonquote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax creeerde toen geen kut. Waren alleen een beetje doelloos aan het tikken.
Da's tikkie-takka. Orgasmisch voetbal.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax creeerde toen geen kut. Waren alleen een beetje doelloos aan het tikken.
Vermeer heeft toen een puntje gered.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als Pelle niet die belachelijke bal erin schiet win je daar gewoonOf als we geen rood hadden gehad.
Twente is wel te doen en het doelsaldo van PSV is ook niet meer in te halen, mocht het misgaan dit weekend voor Ajax, dan geef ik PSV een goeie kans op de titel.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV weet te winnen, godzjezus wat een dag
4x winnen is daarna mogelijk, alleen Twente is lastig maar kan zomaar goed vallen
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als Pelle niet die belachelijke bal erin schiet win je daar gewoonOf als we geen rood hadden gehad.
Pff krijg nu wel meer spanningquote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Twente is wel te doen en het doelsaldo van PSV is ook niet meer in te halen, mocht het misgaan dit weekend voor Ajax, dan geef ik PSV een goeie kans op de titel.
Wat is dat toch lekker. Als, als, als ...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als die vrije trap niet zomaar erin vliegt verliest ajax gewoon. Zo ken ik er nog wel 10.
Leukquote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Trouwens voor de liefhebbers, ik heb weer een karikatuur getekend
Dan ligt alles weer open en zie ik eigenlijk Vitesse er zomaar mee vandoor gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Twente is wel te doen en het doelsaldo van PSV is ook niet meer in te halen, mocht het misgaan dit weekend voor Ajax, dan geef ik PSV een goeie kans op de titel.
Nee, nutteloos.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat toch lekker. Als, als, als ...
Vitesse wint niet in De Kuip denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ligt alles weer open en zie ik eigenlijk Vitesse er zomaar mee vandoor gaan.
Als Feyenoord deze lijn doorzet wordt het zondag al moeilijk laat staan tegen FC Bony.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vitesse wint niet in De Kuip denk ik.
Zou wel de ultieme troll zijn.
Als Ajax verliest wel en alle anderen winnen, maar ik heb er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ligt alles weer open en zie ik eigenlijk Vitesse er zomaar mee vandoor gaan.
Beter pakt Bony dit weekend geel.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Feyenoord deze lijn doorzet wordt het zondag al moeilijk laat staan tegen FC Bony.
Dan moeten ze wel in de Kuip winnen, dat zie ik nog niet gebeuren.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter scheurt Bony dit weekend alles afquote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beter pakt Bony dit weekend geel.
Pelle ook dan a.u.b. Zijn die twee clubs ook wegquote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter scheurt Bony dit weekend alles af
Feyenoord speelt al een tijdje niet best, dat kan tegen een club als Vitesse wel opbrekenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel in de Kuip winnen, dat zie ik nog niet gebeuren.
Beter pakken ze Bony zijn verblijfsvergunning afquote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneu dat je zo moet winnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Een win - win situatie voor zowel Ajax als Feyenoord. Ik zeg doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat niet eens om winnen. Ik gun Vitesse die knaken niet.quote:
Beter sterft hij morgen (net niet?) aan de gevolgen van zijn aidsquote:Op donderdag 11 april 2013 18:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beter pakken ze Bony zijn verblijfsvergunning af
Die hebben ze toch al.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat niet eens om winnen. Ik gun Vitesse die knaken niet.
NOUNOUNOU.mp4quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter sterft hij morgen (net niet?) aan de gevolgen van zijn aids
Ligt het aan mij of heb jij wel vaker PC problemen?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
Volgens mij is mijn HDD nu al naar de tyfus.
kut computers
Ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb jij wel vaker PC problemen?
Pelle nog langer.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op geel voor Bony is ook zinloos aangezien Bony al sinds de winterstop op scherp staat.
Ja dus? Pelle ook. Zegt geen ene kanker dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen op geel voor Bony is ook zinloos aangezien Bony al sinds de winterstop op scherp staat.
Hopen kan, verwachten is wat andersquote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé weer een nieuwe UIquote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelf je pc in elkaar zetten en er constant problemen mee hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heb jij wel vaker PC problemen?
Jij moet niet proberen te denken.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je CL-geld bedoelde.
Ooohohoh wat is Ajax toch stinkend rijk als ze weer CL spelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je CL-geld bedoelde.
Wat Jordania er van maakt daar valt me trouwens alles mee. Ik dacht dat het echt een club met alleen maar vage buitenlandse spelers zou worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat niet eens om winnen. Ik gun Vitesse die knaken niet.
quote:
Maar Pelle maakt meer overtredingen dan Bony, de arbitrage heeft Feyenoord in de titeltrace gehouden.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja dus? Pelle ook. Zegt geen ene kanker dus.
Ja, daar kan een Feyenoorder alleen maar van dromen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ooohohoh wat is Ajax toch stinkend rijk als ze weer CL spelen.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Maar Pelle maakt meer overtredingen dan Bony, de arbitrage heeft Feyenoord in de titeltrace gehouden.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Maar Pelle maakt meer overtredingen dan Bony, de arbitrage heeft Feyenoord in de titeltrace gehouden.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurt als hij zijn handen er vanaf trekt.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat Jordania er van maakt daar valt me trouwens alles mee. Ik dacht dat het echt een club met alleen maar vage buitenlandse spelers zou worden.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ooohohoh wat is Ajax toch stinkend rijk als ze weer CL spelen.
Verder komen ze toch weer nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar kan een Feyenoorder alleen maar van dromen.
Als zal de voorronde Uefa-cup ook wel behoorlijk wat geld opleveren.
De wedstrijd Feyenoord - ADO Den Haag, Feyenoord - Ajax.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die gaan financieel echt lekker de laatste tijd.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is best wel een slechte clip/nummer. Het is dat het van Cheryl is.
Succes ermee in ieder geval. Ik ben weer weg.
Kon weleens een flinke luchtbel zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurt als hij zijn handen er vanaf trekt.
Dat is gewoon de kracht van De Kuip.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd Feyenoord - ADO Den Haag, Feyenoord - Ajax.
Elke scheidsrechter bezwijkt onder de druk van de Kuip.
Piep piep mobiel.
Dat betekent niet dat het statement van Stijn niet klopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kracht van De Kuip.
Inderdaad niet slecht voor een witwas machinequote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat Jordania er van maakt daar valt me trouwens alles mee. Ik dacht dat het echt een club met alleen maar vage buitenlandse spelers zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |