Lauren Versterquote:Op donderdag 11 april 2013 17:34 schreef mrstylo het volgende:
Wie was dat? Oud Veronica presentatrice toch?
Ik val op zuidelijke typjesquote:Op donderdag 11 april 2013 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn type een poosje terug al gepost, haarkleur interesseert me niet zoveel. Maar lichte ogen
Jammer.quote:
Die van NOS op 3 is ookquote:
Inderdaad. Echt het meest kansloze wat ooit op tv is uitgezonden. En dan tel ik al die Barbie's Baby en Wijven in de Jungle rotzooi mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lama's is ook gewoon pure kanker
Sara?quote:
Verkapte 'ik val op Marokkanen' postquote:Op donderdag 11 april 2013 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik val op zuidelijke typjes
Spaans etc
Dus sowieso donker haar en een tintje
Gadver. Nu is ze lelijk voor mij.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zij wordt geneukt door Jort Kelder toch?
Ik ben geen pot, maar wel eens met een vrouw gezoendquote:Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen pot bent?
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zij wordt geneukt door Jort Kelder toch?
Eva Jinek? Die is goed te doen jaquote:
Mn plaatje is wegquote:
Nee niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verkapte 'ik val op Marokkanen' post
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie vrouw.
Maar jij mag er ook best wezen hoor.
Nee man. Iemand anders. Ze presenteert het nog steeds.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eva Jinek? Die is goed te doen ja
Die is wel lekker ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Wat maakt de haarkleur dan nog uit Stylo?
Ben je al +25?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie vrouw.
Maar jij mag er ook best wezen hoor.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die alleen had ze een gezicht, haar etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |