Je kan er inderdaad een blik mee openen.quote:
Ik nu ook.quote:
Gigi?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nu ook.![]()
Maar ik val alleen op blond eigenlijk.
Dan valt Cheryl weg.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nu ook.![]()
Wat zegt ze?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://barbara.famequotes(...)378aca0ff706fc&ln=en
Neuh ik vind Rayman zwaar irritant. Alleen z'n (vroegere) cabaretshows waren wel lachen. Met die maatschappijleer shit enzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen hier vindt Rayman is laat kut, dus die zal jij weer goed vinden.
Waarom doe je dat danquote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Trouwens Stylo, ik bedenk me net dat ik ooit met een Koerdische chick gezoend heb. Ze was wel kankervies, maar dat geheel terzijde.
Ik dacht rode hanenkammen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nu ook.![]()
Ik heb mijn type een poosje terug al gepost, haarkleur interesseert me niet zoveel. Maar lichte ogenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nu ook.![]()
Kankervies in lelijk of kankervies dat ze iedereen neukte?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Trouwens Stylo, ik bedenk me net dat ik ooit met een Koerdische chick gezoend heb. Ze was wel kankervies, maar dat geheel terzijde.
quote:
Uitzondering.quote:
Slaat nergens op.quote:
Oh, jij snap uh oké nietquote:Op donderdag 11 april 2013 17:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kankervies in lelijk of kankervies dat ze iedereen neukte?
[..]![]()
![]()
[..]
Uitzondering.
[..]
Slaat nergens op.
Als in lelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:34 schreef mrstylo het volgende:
Kankervies in lelijk of kankervies dat ze iedereen neukte?
Met jou kan ik praten. Boksquote:Op donderdag 11 april 2013 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn type een poosje terug al gepost, haarkleur interesseert me niet zoveel. Maar lichte ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |