Doei.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Werken tot 21:00 uur
ciao kusjes
Hoeveel heb je?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel van die notes zijn van jou?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Werken tot 21:00 uur
ciao kusjes
mot je betalenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:58 schreef inZanity het volgende:
Kan je niet zien waarvoor je ze heb gekregen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel van die notes zijn van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt van die parasieten ertussen zitten die je notes geven als je de waarheid spreekt, heb ik ook vaak last van hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind je? Ik gedraag me altijd heel netjes enzo.
152.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt van die parasieten ertussen zitten die je notes geven als je de waarheid spreekt, heb ik ook vaak last van hoor.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]Valt me nog mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. WaarHeid is hard voor sommigen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt van die parasieten ertussen zitten die je notes geven als je de waarheid spreekt, heb ik ook vaak last van hoor.
Dat was een zeer matige troll trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 echte en dan nog van Morph ivm trollen in Ajaxtopic...
Ik vond het niet eens een troll.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een zeer matige troll trouwens.
Dat ervaar ik ook, ik heb enkel positieve notes.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 echte en dan nog van Morph ivm trollen in Ajaxtopic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |