Doei.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Werken tot 21:00 uur
ciao kusjes
Hoeveel heb je?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel van die notes zijn van jou?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Werken tot 21:00 uur
ciao kusjes
mot je betalenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:58 schreef inZanity het volgende:
Kan je niet zien waarvoor je ze heb gekregen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel van die notes zijn van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt van die parasieten ertussen zitten die je notes geven als je de waarheid spreekt, heb ik ook vaak last van hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind je? Ik gedraag me altijd heel netjes enzo.
152.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt van die parasieten ertussen zitten die je notes geven als je de waarheid spreekt, heb ik ook vaak last van hoor.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]Valt me nog mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. WaarHeid is hard voor sommigen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt van die parasieten ertussen zitten die je notes geven als je de waarheid spreekt, heb ik ook vaak last van hoor.
Dat was een zeer matige troll trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 echte en dan nog van Morph ivm trollen in Ajaxtopic...
Ik vond het niet eens een troll.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een zeer matige troll trouwens.
Dat ervaar ik ook, ik heb enkel positieve notes.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 echte en dan nog van Morph ivm trollen in Ajaxtopic...
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ervaar ik ook, ik heb enkel positieve notes.
Link? Als een echte producer moet je heel vaak reclame maken voor je eigen filmpjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste youtube filmpje geupload. Een mijlpaal in mijn leven.
Nou ja, ik kan die notes natuurlijk niet inzien, maar ik kan me enkel positieve notes voorstellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Positief is duidelijk een relatief begrip.
Ik wou gewoon effe checken hoe de kwaliteit er op youtube uitzag maar het valt een beetje tegen. Wacht effe.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link? Als een echte producer moet je heel vaak reclame maken voor je eigen filmpjes.
Helemaal niet. Je bent m'n favoriete Feyenoord-modquote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wist ik al lang, GGMM doet ook gemeen tegen mij.
omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, B, Aquote:Op donderdag 11 april 2013 18:03 schreef Doublepain het volgende:
Jordiii, zet je me nu voor lul met je valse info?
[ afbeelding ]
Dat snapt hij niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, B, A
is hij iig van dat comic sans afquote:
Hier heb je hem:quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou gewoon effe checken hoe de kwaliteit er op youtube uitzag maar het valt een beetje tegen. Wacht effe.
De adverteerders zullen in de rij staan.quote:
Je bent een gemene gemenerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je bent m'n favoriete Feyenoord-mod(op Morph na)
Waarom zet iemand dat online?quote:
neequote:Op donderdag 11 april 2013 18:03 schreef Doublepain het volgende:
Jordiii, zet je me nu voor lul met je valse info?
[ afbeelding ]
Rechts van dat filmpje wordt geadverteerd met een filmpje van de Dino-show.quote:
Ik zie helemaal geen reclame voor de Dino-show, zal met jouw zoekgeschiedenis te maken hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rechts van dat filmpje wordt geadverteerd met een filmpje van de Dino-show.
Mensen die dit Albert Heijn-filmpje kijken zijn dus hetzelfde type mensen als mensen die naar de Dino-show kijken.
Mensen die naar de Dino-show kijken zijn debiel.
Google advertenties is op persoon gebaseerd, debiel.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rechts van dat filmpje wordt geadverteerd met een filmpje van de Dino-show.
Mensen die dit Albert Heijn-filmpje kijken zijn dus hetzelfde type mensen als mensen die naar de Dino-show kijken.
Mensen die naar de Dino-show kijken zijn debiel.
Zet dat op nujij en het wordt smullen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen reclame voor de Dino-show, zal met jouw zoekgeschiedenis te maken hebben.
Het is een gerelateerde youtube-video, mongool.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef mrstylo het volgende:
Google advertenties is op persoon gebaseerd, debiel.
Dat is toch een site waar allemaal randdebielen commentaar op van alles leveren?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef mrstylo het volgende:
Zet dat op nujij en het wordt smullen.
Wat lul je dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een gerelateerde youtube-video, mongool.
Wat lul jij dan?quote:
Wat is dit voor teruglees gedrag rene?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij dan?Jij komt opeens met google aanzetten.
Jij bent duidelijk iemand die graag naar de Dino-show kijkt.
De geenstijl van nu.nl.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch een site waar allemaal randdebielen commentaar op van alles leveren?
Jij hebt over dat het geadverteerd wordt, maar dat is het niet. Dus praat volgende keer geen poep.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij dan?Jij komt opeens met google aanzetten.
Jij bent duidelijk iemand die graag naar de Dino-show kijkt.
Yep:quote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch een site waar allemaal randdebielen commentaar op van alles leveren?
quote:
Ik ging er vanuit dat mensen met een gezonde dosis verstand zouden begrijpen wat ik bedoelde. Voortaan zal ik wat meer rekening houden met jouw beperking.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef mrstylo het volgende:
Jij hebt over dat het geadverteerd wordt, maar dat is het niet. Dus praat volgende keer geen poep.
Ik kende hem niet (hij staat nu onder mijn favorieten )quote:
Uh, oke.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat mensen met een gezonde dosis verstand zouden begrijpen wat ik bedoelde. Voortaan zal ik wat meer rekening houden met jouw beperking.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://flash.pivpiv.dk/testgay.html
Een beetje overdreven.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)cistische-grap.dhtml
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een dramaqueen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Verwijder je post eens. Dit is niet leuk.quote:
Bedankt, ik was net op zoek naar die grap. (het is maar een matige trouwens)quote:
Als je er 'een' voorplaatst, klopt het waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:27 schreef Buitendam het volgende:
Kleine viezerik...
Wedden dat het Stijn is?
hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 18:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar check dit:
http://www.keek.com/memphisdepay#HUVEbab
Mediapersoonlijkheid Derksen zou nooit racistische opmerkingen maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt, ik was net op zoek naar die grap. (het is maar een matige trouwens)
De next Boskampquote:Op donderdag 11 april 2013 18:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar check dit:
http://www.keek.com/memphisdepay#HUVEbab
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat die kankerhomo wegging
Hij heeft veel meer talent dan een Maher ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat die kankerhomo wegging
Sowiesoquote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft veel meer talent dan een Maher ofzo.
Die Depla van Eindhoven die heeft echt behoorlijk gefaald. Die zal ook wel een keer weggetrapt worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft veel meer talent dan een Maher ofzo.
Brands is druk bezig om zijn contract te laten verlengen, dan verdienen we tenminste er nog wat aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Depla van Eindhoven die heeft echt behoorlijk gefaald. Die zal ook wel een keer weggetrapt worden.
Beter wint PSV anders moet ik mijn mooie UI wegdoenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
Zin in PSV - Ajax trouwens.![]()
Beter wint Ajax, anders word ik een jaar lang gepest door tom en davy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |