quote:Op donderdag 11 april 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ervaar ik ook, ik heb enkel positieve notes.
Link? Als een echte producer moet je heel vaak reclame maken voor je eigen filmpjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste youtube filmpje geupload. Een mijlpaal in mijn leven.
Nou ja, ik kan die notes natuurlijk niet inzien, maar ik kan me enkel positieve notes voorstellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Positief is duidelijk een relatief begrip.
Ik wou gewoon effe checken hoe de kwaliteit er op youtube uitzag maar het valt een beetje tegen. Wacht effe.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link? Als een echte producer moet je heel vaak reclame maken voor je eigen filmpjes.
Helemaal niet. Je bent m'n favoriete Feyenoord-modquote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wist ik al lang, GGMM doet ook gemeen tegen mij.
omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, B, Aquote:Op donderdag 11 april 2013 18:03 schreef Doublepain het volgende:
Jordiii, zet je me nu voor lul met je valse info?
[ afbeelding ]
Dat snapt hij niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, B, A
is hij iig van dat comic sans afquote:
Hier heb je hem:quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou gewoon effe checken hoe de kwaliteit er op youtube uitzag maar het valt een beetje tegen. Wacht effe.
De adverteerders zullen in de rij staan.quote:
Je bent een gemene gemenerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je bent m'n favoriete Feyenoord-mod(op Morph na)
Waarom zet iemand dat online?quote:
neequote:Op donderdag 11 april 2013 18:03 schreef Doublepain het volgende:
Jordiii, zet je me nu voor lul met je valse info?
[ afbeelding ]
Rechts van dat filmpje wordt geadverteerd met een filmpje van de Dino-show.quote:
Ik zie helemaal geen reclame voor de Dino-show, zal met jouw zoekgeschiedenis te maken hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rechts van dat filmpje wordt geadverteerd met een filmpje van de Dino-show.
Mensen die dit Albert Heijn-filmpje kijken zijn dus hetzelfde type mensen als mensen die naar de Dino-show kijken.
Mensen die naar de Dino-show kijken zijn debiel.
Google advertenties is op persoon gebaseerd, debiel.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rechts van dat filmpje wordt geadverteerd met een filmpje van de Dino-show.
Mensen die dit Albert Heijn-filmpje kijken zijn dus hetzelfde type mensen als mensen die naar de Dino-show kijken.
Mensen die naar de Dino-show kijken zijn debiel.
Zet dat op nujij en het wordt smullen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen reclame voor de Dino-show, zal met jouw zoekgeschiedenis te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |