Na december was Lens ook zo goedquote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk wel, Lens was de beste speler in de JCS en in december tegen Ajax.
Ze hadden gewoon moeten winnen in de Kuip.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip had Ajax ook gewoon pakkie moeten krijgen. Toppers uit nog niet zo best geloof ik.
Je moet je momenten uitkiezen en voornamelijk je publiek. Anders heb je de kans dat binnenkort niemand je act meer serieus neemt. Ik durf mijzelf toch een expert te noemen op dit gebied na mijn drama solo.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef inZanity het volgende:
Zou me echt verbazen als PSV niet (makkelijk) wint zondag.
Ja hoor, met10 man wel, daarvoor toch ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip had Ajax ook gewoon pakkie moeten krijgen. Toppers uit nog niet zo best geloof ik.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten winnen in de Kuip.
Ajax creeerde toen geen kut. Waren alleen een beetje doelloos aan het tikken.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten winnen in de Kuip.
Ja maar als Pelle niet die belachelijke bal erin schiet win je daar gewoonquote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax creeerde toen geen kut. Waren alleen een beetje doelloos aan het tikken.
Da's tikkie-takka. Orgasmisch voetbal.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax creeerde toen geen kut. Waren alleen een beetje doelloos aan het tikken.
Vermeer heeft toen een puntje gered.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als Pelle niet die belachelijke bal erin schiet win je daar gewoonOf als we geen rood hadden gehad.
Twente is wel te doen en het doelsaldo van PSV is ook niet meer in te halen, mocht het misgaan dit weekend voor Ajax, dan geef ik PSV een goeie kans op de titel.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV weet te winnen, godzjezus wat een dag
4x winnen is daarna mogelijk, alleen Twente is lastig maar kan zomaar goed vallen
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als Pelle niet die belachelijke bal erin schiet win je daar gewoonOf als we geen rood hadden gehad.
Pff krijg nu wel meer spanningquote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Twente is wel te doen en het doelsaldo van PSV is ook niet meer in te halen, mocht het misgaan dit weekend voor Ajax, dan geef ik PSV een goeie kans op de titel.
Wat is dat toch lekker. Als, als, als ...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als die vrije trap niet zomaar erin vliegt verliest ajax gewoon. Zo ken ik er nog wel 10.
Leukquote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Trouwens voor de liefhebbers, ik heb weer een karikatuur getekend
Dan ligt alles weer open en zie ik eigenlijk Vitesse er zomaar mee vandoor gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Twente is wel te doen en het doelsaldo van PSV is ook niet meer in te halen, mocht het misgaan dit weekend voor Ajax, dan geef ik PSV een goeie kans op de titel.
Nee, nutteloos.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat toch lekker. Als, als, als ...
Vitesse wint niet in De Kuip denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ligt alles weer open en zie ik eigenlijk Vitesse er zomaar mee vandoor gaan.
Als Feyenoord deze lijn doorzet wordt het zondag al moeilijk laat staan tegen FC Bony.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vitesse wint niet in De Kuip denk ik.
Zou wel de ultieme troll zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |