haha xdquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
In die tijd moest je helemaal zelf naar de winkel lopen op een console te kopen.
Goffetommequote:Op donderdag 11 april 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
Kleine nuance, mijn ouders zijn gescheiden dus had bepaalde consoles bij de een en andere bij de ander. Ik had zelfs 2 N64'jes, totdat er werd ingebroken en hij gejat werd. Kanker flikkers.
Mensen die geen Donkey Kong en Mario Kart gespeeld hebben neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
Crash Bandicoot. Dat speelde ik wel toen ik jong was. Dat spel kreeg je volgens mij ook bij de playstation
Wat doe jij eigenlijk voor werk René?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die geen Donkey Kong en Mario Kart gespeeld hebben neem ik niet serieus.
Administratief (boekhouding) voor stage en Callcenter voor geld.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk René?
Dat heb ik doorgaans bij moderators op een internetforum.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die geen Donkey Kong en Mario Kart gespeeld hebben neem ik niet serieus.
Aha, voor welke opleiding loop je stage dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Administratief (boekhouding) voor stage en Callcenter voor geld.
Doe eens normaal tegen Morpheus.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik doorgaans bij moderators op een internetforum.
Bedrijfsadministrateur.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, voor welke opleiding loop je stage dan?
Alsof jij niet zo'n blauw naampje zou willen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik doorgaans bij moderators op een internetforum.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof jij niet zo'n blauw naampje zou willen.
Nee, dat heb je helaas niet verkeerd. Ik ben eigenlijk nu aan het inhalen wat ik vroeger had moeten doenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik dacht dat je al een jaartje of 25 was? Dat heb ik dus verkeerd?
Oh, sucks wel dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heb je helaas niet verkeerd. Ik ben eigenlijk nu aan het inhalen wat ik vroeger had moeten doen
eindelijk ontmaagd?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heb je helaas niet verkeerd. Ik ben eigenlijk nu aan het inhalen wat ik vroeger had moeten doen
Okay okay, daarna nog hbo'tje erbij?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Maar ben al blij toe dat ik uberhaupt kan doen. Opleiding zit er bijna op.
Moet ik ff kijken of dat kan. Zal ik wel weer opnieuw stage voor moeten gaan lopen, zoiets doet pijn in je portemonneequote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay okay, daarna nog hbo'tje erbij?
heeft ook een dag geduurtquote:Op donderdag 11 april 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
Ik lees trouwens nu pas DM's dat er blijkbaar een irc kanaal was voor de gebanden
ik heb in mn huis een game kamer waar al mn oude consoles en arcade kast staatquote:
vonnequote:
Heb je nooit een wijf die zegt dat je er te oud voor wordt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb in mn huis een game kamer waar al mn oude consoles en arcade kast staat
De 360, wio en ps3 staan wel gewoon in de woonkamer, daar speel ik nog op (en de snes)
De naaktpics van Yvonne.quote:
Daar kun je niet te oud voor worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nooit een wijf die zegt dat je er te oud voor wordt.
Godverdomme. Krijg ik weer dat plaatje in mijn hoofd. En bedankt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
De naaktpics van Yvonne.je moeder zou maar zo op het internet staan
Die onder de douche?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme. Krijg ik weer dat plaatje in mijn hoofd. En bedankt.
Nee. Maar 3 consoles in je woonkamer. Beetje overkill.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar kun je niet te oud voor worden.
Hoe ziet ze er eigenlijk uit?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
True, maarja als je de ruimte er voor hebt waarom niet. Wisselen is dan ook een beetje nutteloos.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Maar 3 consoles in je woonkamer. Beetje overkill.
mn vriendin vind het niet erg, als ik maar niet avonden loop te gamen. Maar dat doe ik ook vooral als ze niet thuis is.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nooit een wijf die zegt dat je er te oud voor wordt.
Welke naaktfoto's?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit ookquote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar kun je niet te oud voor worden.
die met dr tietje eruitquote:
johquote:
PM eensquote:Op donderdag 11 april 2013 20:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die met dr tietje eruit
En die voor de spiegel
PS4 ja, geen Xbox meer voor mij..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit ook
Nog een paar maandjes en dan dr ps4 halen
It's on.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
oh laat maar, wat een vies eng wijf zeg
Zo praat je toch niet over Yvonne.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Doe even normaal tegen yvonne man.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Yvonnequote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed dat je haar naam even in je post zet zodat ze het ziet via sherlock.
Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonne Yvonnequote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed dat je haar naam even in je post zet zodat ze het ziet via sherlock.
heb ze niet, zijn van jaaren terug.. Bewaar zulke meuk nietquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Deze stond weereens bij mijn aanbevolen video's
![]()
koop ze beide wel denk ik, net als de wii u maar die tweedehands.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PS4 ja, geen Xbox meer voor mij..
Ik kocht enkel Xbox zodat je met vrienden kan, maar nu gaat iedereen toch voor PS4 en de nieuwe controller ziet er echt tof uit.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
koop ze beide wel denk ik, net als de wii u maar die tweedehands.
Ben wel benieuwd waar ze mee komen iig
blijft mooiquote:
lelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kocht enkel Xbox zodat je met vrienden kan, maar nu gaat iedereen toch voor PS4 en de nieuwe controller ziet er echt tof uit.
[ afbeelding ]
kanker is dit serieusquote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Deze stond weereens bij mijn aanbevolen video's
![]()
Was dit een FOK! user dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blijft mooi
Over bans gesproken, ik weet nog een foto, volgens mij van dagonet.. Met konijnenoren van bugs bunny en een wortel...die was ook banbaar
Klopt, die van de Xbox kan ook nog eens tegen stootje.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Caland het volgende:
Die PS controllers zijn toch altijd net iets te klein voor mijn lompe klauwen. Xbox is daarin echt zoveel beter.
hoop echt op briljante launch titles. Gta v, watch dogs (en stiekem koop ik ook weer diablo 3...)quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kocht enkel Xbox zodat je met vrienden kan, maar nu gaat iedereen toch voor PS4 en de nieuwe controller ziet er echt tof uit.
[ afbeelding ]
Iedereen heeft internetquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, je moet vanaf nu altijd online zijn anders kan je letterlijk NIKS!
Grand Turismo jongenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoop echt op briljante launch titles. Gta v, watch dogs (en stiekem koop ik ook weer diablo 3...)
Dat is bullshit.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, je moet vanaf nu altijd online zijn anders kan je letterlijk NIKS!
Dat was niet de directeur.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zei die directeur ook, die is nu ontslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |